Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie morgen
weer een weekje werken en weer mooi weer
jasper kloote man hoop dat je hem vandaag weer heb terug gevonden
en gisteren middag vloog hij zo goed en stabiel
kan kris niet helpen die werkt daar toch in de buurt?

Goedemorgen allemaal,

Ben d'r klaar voor. Op naar IJmuiden voor "reddings actie Twinstar"
Ladder op de auto geschroeft en nu maar hopen dat ik er op één of andere manier boven op kan komen.

Later meer.......................

Goedemorgen allemaal,

Ladder op de auto geschroeft en nu maar hopen dat ik er op één of andere manier boven op kan komen.

sucses hoop dat je hem snel tepakken hebt

Gewoon bij die toko vragen of zij een brandtrap of uitgang naar het dak hebben. Over het algemeen wel. Zomaar een dak op klimmen riskeer je meer verhaftet te worden door de Polizei. 8O

In ieder geval heb je geluk dat het droog is gebleven vannacht. Is je camera niet verzopen. ;)

Vervelende situatie... :yes:

Maar een reden te meer om gewoon niet te ver weg te gaan vliegen. Je zoekt hiermee het limiet op van je zend bereik en dat is gewoon dom (sorry om het zo te zeggen) :teacher:

Wees verstandig en vlieg gewoon met een buddy en ga niet te ver weg. Als je toch verder weg wilt, omdat het gras groener is aan de overkant, verplaats jezelf dan in die richting

Succes in iedergeval morgen met het terug halen van je toestel.

*zijn FPV spulletjes nog even in de kast laat staan*

Slaat nergens op....

Goed geregeld voor je he ;)

yep :p , ik had je in een eerdere post al bedankt , heb je overheen gelezen ;)

net even overlegt met maris betreft de renault extra , ik mag hem op zich kopen , want ik ben braaf , maar er klonk toch een lichte twijfel ;)

dat heb ik zelf ook wel , heb mijn xtra nog geeneens gevlogen , en alweer de volgende erbij , kan ook te gek .

dus ik denk er nnog even over na , ik had gewoon gelijk de zn line moeten kopen , dat was echt een junkie vlieger !!! :(

jasper ; klote man , ik vond het toen al erg dat mijn depron yak in de boom moest overnachten , die van jouw is ff ergen met al dat dure spul erop :(

ik hoop dat je hem snel hebt en dat de schade meevalt !

Gewoon bij die toko vragen of zij een brandtrap of uitgang naar het dak hebben. Over het algemeen wel. Zomaar een dak op klimmen riskeer je meer verhaftet te worden door de Polizei. 8O

In ieder geval heb je geluk dat het droog is gebleven vannacht. Is je camera niet verzopen. ;)

Inderdaad. Ga echt niet zonder toestemming het dak op. Gisteravond zijn we al in 2 panden geweest, maar die hadden geen toegang tot het dak.
Brandtrap richting het dak is daar volgens mij niet aanwezig.
Ik ga nu rijden.

Inderdaad. Ga echt niet zonder toestemming het dak op. Gisteravond zijn we al in 2 panden geweest, maar die hadden geen toegang tot het dak.
Brandtrap richting het dak is daar volgens mij niet aanwezig.
Ik ga nu rijden.
@nickos: Ga jij de actie zo filmen vanuit de lucht? :mrgreen:

*zegt niets over het merk zender, gewoon pilot failure* :lol:

Goed geregeld voor je he ;)

Meest linkse weet ik niet of die zo te bereiken is. De andere geen probleem. Vaar er vaak vlak langs. Bij mij vandaan naar rechts en dan onder langs via de reef naar boven. Kom je bij de tweede van links uit. Dan via de molen (derde van links) het hoekje om en op het weiland de vierde. Dan onder de doorvaart bij Smitco de laatste. Lekker rondje met een paar biertjes.

Was even te ver doorgeschoten in het NL zoeken :hammer:

ik ga mee!!

phil ik zal kijken of ik de link kan vinden
maar als ik t zo zag is hij ook makkelijk zelf temaken
is er een draaier metaal bewerker onder ons???
heb t iedee in mn hoofd en kan hem maken maar moet wel geschikt gereedschap hebben

ruudje kan werkt met draaibanken.

Goedemorgen allemaal,

Ga mee om Jasper op te vangen...uhmmm of zoiets.. :)

@ Jasper: dat is mooi klote zeg :cry: Maar wees blij dat hij nog op een industriegebied neerviel i.p.v. een druk bewoond gebied.

Kan het ook komen door glitches van gebouwen daar... Sleur heeft ook wel eens zo'n vergelijkbaar iets gehad. Geen idee hoor, ik opper maar wat.

Al met al... blijft klote :yes:

Ik zou hem kopen
Maar dat is persoonlijk
Hij ziet er strak uit en niet teduur

zullen we anders een geldpotje maken voor junkie , gewoon dat ieder een geeltje betaald , dan ben ik over :idea: :p

ik twijfel nog een bietje , hangt er weer zo'n bigscale in de hobby kamer , heb ook nog een mustang , nooit mee gevlogen .

als ik de extra koop , wil ik wel iets ruimte maken en zal ik de mustang wellicht verkopen .

iemand interesse in mijn mustang ? is nieuw met perfect 15cc 4T os die prachtig loopt , geheel rtf op ontvanger na , wie o wie ?

zullen we anders een geldpotje maken voor junkie , gewoon dat ieder een geeltje betaald , dan ben ik over :idea: :p

ik twijfel nog een bietje , hangt er weer zo'n bigscale in de hobby kamer , heb ook nog een mustang , nooit mee gevlogen .

als ik de extra koop , wil ik wel iets ruimte maken en zal ik de mustang wellicht verkopen .

iemand interesse in mijn mustang ? is nieuw met perfect 15cc 4T os die prachtig loopt , geheel rtf op ontvanger na , wie o wie ?

Hey gasten die met t dure futaba vliegen
Ga ik niet sponseren
Die hebben geld zat
Anders had je wel een spektrum gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back