Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Au, volgens mij vliegt Jasper ook met Futaba :yes:

ja , maar die kan niet vliegen :idea: ;)

en het lag meer aan al die andere satellieten die die allemaal aan board heeft ;)

zo , net toch een laatste bod gedaan op de extra , nu maar hopen dat hij nee zegt :p , en anders vv/d week ff oppikken , is niet zo ver rijden , in de buurt van uithoorn .

Geen probleem Frank.

Wanneer willen jullie heen?
*Spijkers met koppen slaat*

@Jasper, zonde van je vlieger, zijn je spullen nog een beetje bruikbaar of ook TL?

Junkie, inderdaad over je vorige bericht heen gelezen, no thanks ;0

Maar, je gaat je Mustang toch niet verkopen? Met het nieuwe veld moeten we lekker warbirdvliegen hoor.

*Spijkers met koppen slaat*

Au?

Slaat nergens op....

Niet? Kun je dan ook onderbouwen waarom het nergens op slaat? Ik heb wel duidelijk aangegeven (en dat heeft al meerdere keren ter discussie gestaan ook op het FPV forum) waarom het nuttig is om een buddy met je mee te nemen. Vlieg gewoon niet te ver weg, of zoals in dit geval boven gebieden waarbij teveel gebouwen aanwezig zijn die verstoring in het 2.4 / 5.8Ghz signaal kunnen leveren..

iemand interesse in mijn mustang ? is nieuw met perfect 15cc 4T os die prachtig loopt , geheel rtf op ontvanger na , wie o wie ?

Ik zou zeggen.. Mail mijn vader eens. Misschien heeft hij wel interesse. :yes:

ladie's and gentleman.....we've goth him....

(wel in 1000 stukjes)

Fotoooooooooooo? :)

BTW: Electronica nog wel heel?

Laatst bewerkt:
@ burp: a.s. Weekend niet... Vergaardag en weekend daarop zit ik in Venlo en jets over pampa

Vanaf de 25ste ook doordeweeks... Dan heb ik 3 weken varkansie

Laatst bewerkt:
Ahh noem t dom of meer zelfvertrouwen
Mensen doe dat roepen kopen ook meestal een volvo
Ook geen zelf vertrouwen en Denken voor een hoop geld veligheid tekopen

ben je nou boos :confused: ;)

ik word ook steeds aangevallen omdat ik futaba gebruik , terwijl ik nooit problemen heb , ja , human failer .

iedereen moet lekker gebruiken wat hij zelf wil , dus laten we lekker ophouden te klagen over elkaars spullen !

Burp; ik weet nog nniet of ik hem verkoop , ergens wel leuk voor op het nieuwe veld ja , maar hij kan maar 1 keer stuk ( ik vlieg futaba , dus kan zomaar fout gaan :rolleyes: )

oh , dat zouden we niet meer doen :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back