phil gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
37 jaar alweer![]()
watwatwat is ie jarig nou bij deze gefeliciteerd:new-bday:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
phil gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
37 jaar alweer![]()
Gefeliciteerd snotneus![]()
roost:
godsamme , dat gefelicteer hier !! kleffe club !
iedereen vast gefeliciteerd voor de rest v/h jaar
iedereen vast gefeliciteerd voor mooie tuintjes
iedereen vast gefeliciteerd met zijn nieuwe rc spul
en felici met het eeuwige mooie vliegweer ! ziet er nu heel eventjes goed uit , maar de regen is in aantocht
zo , ff slokje koffie :morning:
felici phils , ideale dag om te vergaren :idea:
spikkel , net tuintje hoor , ik moest ook ff aan een begraafplaats denken :lol: , maar als er straks wat groen in komt is het prima
*rommelen / knutselen gaat *
Ook goedemorgen, sjagerijn![]()
;-)
+1godsamme , dat gefelicteer hier !! kleffe club !
iedereen vast gefeliciteerd voor de rest v/h jaar
iedereen vast gefeliciteerd voor mooie tuintjes
iedereen vast gefeliciteerd met zijn nieuwe rc spul
en felici met het eeuwige mooie vliegweer ! ziet er nu heel eventjes goed uit , maar de regen is in aantocht![]()
tja , ik moet ff wakker worden![]()
Geeft niks hoor lieverd;-)
Wil ook gaan knutselen maar ben nog op zoek naar de zin![]()
+1En met de gaarheid, bonussen, auto's, bootjes, fietsen, familie, de dieren en de rest van de aardkloot. :teacher:
:lol:
@PH-ILS: Gefeestelitaart. :bday: Nog even volhouden en dan hoor je ook bij de club veertigers die mopperen. :rolling:
Môgguh... 8) Eindelijk weer wat meer tijd voor de hobby. Dit weekend wat tot rust komen en de Caravenne afmaken (servo's, nieuwe dunnere stuurstangen, motormontage, regelaar en ontvanger erin). En maar wat verder knutselen aan het zeilbootje (Micro Magic). Die kan ik langzamerhand in de achtertuin of op straat laten varen.![]()
8O
![]()
Je voortuin ziet er weer netjes uit Rob![]()