Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joepie, de tekening is nog compleet. :banana: Schuimplaten genoeg. 8)

silentmite3_1.jpg

@junkie: Wil je normale of grote rolroeren? 8) :D En voorkeur voor een kleurtje, spuit ik dat er ook gelijk op. :thumbsup:

Ga ik niet dit weekend redden. ;) Ga ik regelen voor je. :D Depron plakken blijft toch wel mijn ding. :lol: Ik heb alleen geen setup liggen. Als je zelf wat hebt liggen, kan ik dat er in zetten. Anders besteel ik het in HK.

-edit-
Ik heb een setupje in HK besteld (3x HXT900, zwarte 2205 motor, 12A ESC). Krijg je van me als tegemoetkoming voor de inferieure Thunder Tiger Giles. :oops: ;)

wauw !! dat ie erg lief van you :worship:

de mite is de leukste depronner die er is !

ik heb nog wel wat servootjes /regelaars liggen hoor indien nodig

rolroeren ? ach maak er maar wat van , fluor groen of oranje is altijd goed ;)

goed bezig ! thanx ! :p

indien af kan ik zo een zaaltje huren , plek genoeg en toch altijd winderig buiten :idea:

zo ,net terug van : kapstertje pakken ,H-bach , de slager voor een biefstuk v/d haas , supermarkt , dus nu beugels in da schuur ophangen voor de bigscales

Laatst bewerkt:
Nou lekker dan :( :D

mag je aardig doorsturen in de hal :p

Iedereen bedankt voor de felicitaties :yes:

---verder feesten gaat---

met de mite heb ik gewoon indoor gevlogen , gaat prima , wel idd lekker doorsturen ;)

sleur ; wil jij die jamara 3D kist ? ( zelfde maatje als de madness ) dikke elektro brommert erop :idea: , leuk winter project , leuk voor de funflaai ;)

omdat jij de mite bouwt is hij uiteraard gratissssssssssssssssssss !

met de mite heb ik gewoon indoor gevlogen , gaat prima , wel idd lekker doorsturen ;)

sleur ; wil jij die jamara 3D kist ? ( zelfde maatje als de madness ) dikke elektro brommert erop :idea: , leuk winter project , leuk voor de funflaai ;)

omdat jij de mite bouwt is hij uiteraard gratissssssssssssssssssss !
De Mite kan inderdaad prima indoor. Ik heb net een filmpje aan PB laten zien waar jij indoor vloog in Wormer. Toen nog niet veel indoor ervaring en ging het al goed. ;)

Als je er vanaf wilt... Ik heb al een leuke verzameling 600kV motoren voor 6S setups. Leg hem maar apart, ruilen we dan voor de Mite. :thumbsup:

jouw reedt ja , heb jij ff mzzl ;)

De Mite kan inderdaad prima indoor. Ik heb net een filmpje aan PB laten zien waar jij indoor vloog in Wormer. Toen nog niet veel indoor ervaring en ging het al goed. ;)

Als je er vanaf wilt... Ik heb al een leuke verzameling 600kV motoren voor 6S setups. Leg hem maar apart, ruilen we dan voor de Mite. :thumbsup:

is goed !

zal alles ff verzamelen van dat 3D vrachtschip , hij ligt nu in da opslag , en daar ligt hij niet echt veilig , anders kom ik v/d week wel een keer naar da pub ;)

Prima weer om er een nuttig dagje van te maken , schuur netjes en aan de muur kan nu de extra , aangezien hij een benzine motor heeft wel zo prettig ivm de luchtjes (al ruik ik hem nu niet )

is morgen het nieuwe veld al af ? en is het morgen droog en bladstil ?
zo ja , wil ik morgen wel even vliegen met xtra & extra :p
wie kan het bevestigen ? :)

@ Junkie: Ik een hydro voor je bouwen en wat kreeg ik toen van je :rolling:

---wanneer mag ik je motor eens lenen?--- :mrgreen:

@ Junkie: Ik een hydro voor je bouwen en wat kreeg ik toen van je :rolling:

---wanneer mag ik je motor eens lenen?--- :mrgreen:

mijn motor ? het is herfst !! :(
als het weer zomer word pak je hem maar een keer ;)

net ff ge'simt , ff update gedaan , en ze hebben nu ook zo'n 4 copter dinges.
ook de geebee met 2m span , dat kreng vliegt echt eng , en je moet echt je best doen om netjes te landen .

ze hebben ook een extra ,maar die is 2.80M ,ik wil eigenlijk de 2.12 vliegen .

oja vraagje ;

in mijn extra zitten 2x 4 cel eneloop batterijen , deze kan ik toch laden als nimh's ?

en kwa gewicht kan ik toch beter lipo's met ubec gebruiken ?
er zit een powerbox basic op .

Laatst bewerkt:
ja kan je gewoon laden als nimh's. Grote voordeel van de eneloops is dat ze praktisch niet zichzelf ontladen als je ze niet gebruikt. Ik heb een pakketje van 4 stuks paralel aan de bec op mijn electronica als bufferpakket. Stel de bec valt uit dan vangt het enelooppakketje het op. Stel je trekt pieken in de stroom op je servo's en dergelijke dan ontstaat er een dip met alleen de bec, en het enelooppakketje vangt dat op. Dus geen kans dat je ontvanger signaal verliest in zo'n dip.Ow ja, en je bec laad de eneloops op vanuit mijn hoofdpakket.

ik wist niet dat jij iets anders ook leuk vond ;)

en volgens mij gaat siggy nog niet op verkanzie , hij gaat echt niet in de dure tijd op varkanzie , daar is hij te zunnig voor ;)

hmmzz , daar zit wat in , maar is te laat , de 2 bigscales gaan in de schuur , kleine vliegers op de hobbykamers ;)

*naar bym's favo winkel gaat genaamd H - BACH :) *

Ik ga inderdaad nog niet op fartkansie maar ben de hobby ff beu.
Komende weken ff geen ge-vlieg en ge-plak of veldhangen voor Siggy.

Vandaag weer eens gezellig met mijn vrouwtje op pad geweest om samen leuke spulletjes voor in huis te kopen.
Heerlijk middagje gehad hoor :-) :-)

ja kan je gewoon laden als nimh's. Grote voordeel van de eneloops is dat ze praktisch niet zichzelf ontladen als je ze niet gebruikt. Ik heb een pakketje van 4 stuks paralel aan de bec op mijn electronica als bufferpakket. Stel de bec valt uit dan vangt het enelooppakketje het op. Stel je trekt pieken in de stroom op je servo's en dergelijke dan ontstaat er een dip met alleen de bec, en het enelooppakketje vangt dat op. Dus geen kans dat je ontvanger signaal verliest in zo'n dip.Ow ja, en je bec laad de eneloops op vanuit mijn hoofdpakket.

oke thanx , ik wist dat het goede batterijen zijn ,en zichzelf amper ontladen .

ik heb totaal 3x 4cell aan board 2x voor de ontvanger via de powerbox , zie je ook mooi de ledjes de spanning aangeven .

en 1x 4cell voor de ontsteking voor het blok .

allemaal nieuwe eneloops .

ik laat ze voorlopig maar ff zitten , eerst maar is vliegennnn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back