Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar weer eens de iphone gepakt en aangezet.. Dit is vandaag.... :-(

gaaf filmpie !!

in egmond erg veel wind , maar de regen haalde het net niet , paar spatjes , daarna gewoon zon ,en best warm achter het glas ;)

best gaar nu met een volle pens en een teveel aan bier in den mik !
vliegen is ook een stuk goedkoper dan een gezinsdag , waarom zijn die winkels ook steeds open in egmond!! :rolleyes:

kortom ,prima dagje , en laat het volgend weekend maar weer lekker waaien ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Na de Spoorsingel gaat de Alkmaarseweg geloof ik een maand of 6 overhoop :mrgreen:
Dan niet het stukje waar ik woon. :nooo: Waarschijnlijk de kruising met de Büllerlaan, daarvan is de kant van de Laan der Nederlanden reeds uitgevoerd. ;)

Het stuk waar ik woon (eigenlijk de gehele Alkmaarseweg), zit weer opnieuw in een vele tonnen kostende ontwerpfase. Vorig jaar had de klus al rond moeten zijn, nu hebben ze een boete gekregen van anderhalve ton en geen subsidie voor het vervolg. Dus een half miljoen gaat het sowieso extra kosten. :evil: :hammer:

@junkie (en Pieper Bass): Wil jij de standaard accubevestiging in de Silent Mite of de gemodificeerde variant zoals ik in mijn latere model ook had? Hierbij wordt de accu vastgehouden met een elastiekje buitenop. Veel makkelijker om accu's te wisselen. :yes:

silentmite_new_battery_holder.jpg

@junkie (en Pieper Bass): Wil jij de standaard accubevestiging in de Silent Mite of de gemodificeerde variant zoals ik in mijn latere model ook had? Hierbij wordt de accu vastgehouden met een elastiekje buitenop. Veel makkelijker om accu's te wisselen. :yes:

tja , wat is wijsheid? met elastiek is wel handig , van dat geruk aan klitteband word het depron gaar van .
maar kan dat elastiek alle G krachten aan ? vast wel ;)

elastiek dus sleur :idea:

top dat ze bouwt :thumbsup: ik miste de mite al , burp heeft er ook nog 1 in zijn garage hangen , maar die wou hij niet kwijt , logisch , kicken vliegertje :p

ben beniewuwd hoe dat vliegt een meid;)

die meid vliegt prima , ga je leuk mee leren vliegen ;)

wolfmaned ; morgen (wederom) een stevige zuidwester wind , met regen :(
dus morgen nog maar niet jouw huis afschilderen .

ik kan me morgen nog een dagje binnen vermaken , na morgen maar even kijken of het beter word .

Funjet ook weer geplakt, één of andere onverlaat had mijn staart eraf getrapt. Funjet was even 2 tellen in een hoekje gezet (rechtop) staat er iemand op :hammer: Schade viel gelukkig mee maar ik werd er niet vrolijk van :nooo:

Sommigen zullen het nooit leren :idea:

Funjet ook weer geplakt, één of andere onverlaat had mijn staart eraf getrapt. Funjet was even 2 tellen in een hoekje gezet (rechtop) staat er iemand op :hammer: Schade viel gelukkig mee maar ik werd er niet vrolijk van :nooo:

Sommigen zullen het nooit leren :idea:

Huh .... ohw gisteren tijdens je verhaardag vieren natuurlijk ...
Lekker :mad:

Ik zet dat soort dingen altijd helemaal weg, kunnen ze er ook niet aanzitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back