Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ikke ook , maar had graag deze week nog gewerkt !

blijf jij ook in herfstachtig nederland op de camping? of ga jij de warmte opzoeken ?

gisteren met maris en floor wat campings bezocht te egmond , maar ddat is echt een troosteloos gezicht met dit weer :(

Nee ik blijf thuis, wat dagen pretparken, dierentuinen etc. in de planning :yes: Mocht het nou wel mooi weer worden dan haak ik de klapkar aan de auto en vertrek gewoon daar naartoe :yes:

Ik hoorde net bij sigma dat het nog 2 weken dit slechte weer blijft !

Zelfs tot ver in frankrijk, ik weet het allemaal ff niet meer.

Sigma is nieuwe KNMI? :rolleyes: :D

Bym; maris wil ook weer motorrijden , dus we zoeken een motor , we denken aan een aprillia rs 250 2tact of een kawasaki KR1s ,laatst genoemde wist jij ergens staan , kun jij het telnr pbén ? :p

nou werkse allemaal !

Autobedrijf Jan Groot-
Papiermakerstraat 5
1531NA Wormer
075-6425056

Groot Motorsport | Autobedrijf Jan Groot | Aanhangwagen verhuur Jan Groot

Jan Groot heeft die Kawa KR1S staan, tenminste toen ik die RD kocht wel :yes:

Dan moet je ff bellen en vragen naar Jan Groot en wat met hem afspreken :)
Zeg maar dat je het via mij weet, de koper van z'n RD350 :)

Succes!

Zelfs met extra foto's ;)

Ikemmebrommert.jpg

Ik ga denk ik maar even dit weekend een Silent Mite erbij plakken. Was toch wel een erg leuk ragvliegertje dat makkelijk mee te nemen was en ook bij windkracht 5 nog goed vloog. :yes:

tja , wat is wijsheid? met elastiek is wel handig , van dat geruk aan klitteband word het depron gaar van .
maar kan dat elastiek alle G krachten aan ? vast wel ;)

elastiek dus sleur :idea:

top dat ze bouwt :thumbsup: ik miste de mite al , burp heeft er ook nog 1 in zijn garage hangen , maar die wou hij niet kwijt , logisch , kicken vliegertje :p

yep, leuke vliegert, gaat gewoon weer mee op fartkansloosie. Moet even een servootje vervangen. Minder dan 5 minuten werk. toch geen weer om te vliegen. ;)

Nee ik blijf thuis, wat dagen pretparken, dierentuinen etc. in de planning :yes: Mocht het nou wel mooi weer worden dan haak ik de klapkar aan de auto en vertrek gewoon daar naartoe :yes:
+1 Maar dan met de tent. Als het mooi is, ben ik weg. Anders pretparken, misschien een last-minute huisje ergens (nabij een pretpark) en wat geokletsen. :yes: :?

Kobus heeft het ook goed voor elkaar: Werkzaamheden Spoorsingel uitgesteld wegens weersomstandigheden. Heeft-ie geen vorstverlet dan is het wel een regenbuitje. :hammer: :lol:

Kobus heeft het ook goed voor elkaar: Werkzaamheden Spoorsingel uitgesteld wegens weersomstandigheden. Heeft-ie geen vorstverlet dan is het wel een regenbuitje. :hammer: :lol:

Valt ook wel tegen hoor , dan ga je gewoon ergens anders heen waar het niet of minder regent :(

Vandaag op de A4 bezig omdat ze op de molen op eigen initiatief 400 ton asfalt gedraaid hadden en dat moet er toch een keer uit :mad:

Morgen om 05:30 uur in Dordrecht zijn omdat het daar ook spannend word :rolleyes:

Volgende week woensdag laatste daggie en dan 4 weken vrij waarvan ik er 3 in zuid Frankrijk door ga brengen :cool:

Als ik terug ben nog een weekie thuis , een beetje bankhangen en maar eens met de baja spelen denk ik , word ook wel weer eens tijd dan ook , die wegenbouw is allemaal wel leuk maar je houdt voor de rest geen tijd over :nooo: :???:

Zou tot woensdag werken,maar dat wordt tot over de fartkanzie heen gehaald.Dus nu ook lekker vakansie.Van de week de vouwwagen ophalen en inladen en hop naar het zonnige zuiden (Limburg dat is) :zon::rolling:

dus jij verkiest ook een natte waaierige varkanzie ? :)

Sigma is nieuwe KNMI? :rolleyes: :D

ach ,iedereen heeft toch verstand van het weer ;)
maar ik geloof er wel in dat het voorlopig vies weer blijft.
ik kan niet eens meer buiten werken , zo erg was het vroeger niet !

Autobedrijf Jan Groot-
Papiermakerstraat 5
1531NA Wormer
075-6425056

Groot Motorsport | Autobedrijf Jan Groot | Aanhangwagen verhuur Jan Groot

Jan Groot heeft die Kawa KR1S staan, tenminste toen ik die RD kocht wel :yes:

Dan moet je ff bellen en vragen naar Jan Groot en wat met hem afspreken :)
Zeg maar dat je het via mij weet, de koper van z'n RD350 :)

Succes!

thanx !! en ik heb hem gebeld , de kr1 ligt deels uitelkaar , hij gaat hem rustig opbouwen ,heeft er al teveel geld ingestoken , dus kopen kon ,maar dan was hij stomweg te duur en de motor was niet meer origineel , verder zoeken dus ;)

Zelfs met extra foto's ;)

Ikemmebrommert.jpg

lijkt joran van der sloot wel op zijn scooterje :)

Volgende vraag is wie de vaseline meeneemt :)

ik denk dat ze allebei wel meenemen , je moet toch iets doen met dat natte weer :)

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooo , weer lekker thuis ,droog bij de kachel :p , ik heb inmiddels weer tot donderdag binnenwerk , dus vrijdag VARKANZIE !!

ik ben bang dat wij ook thuis blijven , in frankrijk is het ook zeuren met het weer voorlopig , zus van maris is er nu op de camping , en is er zeer nat met 15 graden :rolleyes: lekkerrrrrrrrrrrr

de laatste tijd al erg veel uitgegeven aan auto/huis /hobby , dus ga ik lekker met de thuisblijvers vliegen auff das felt indien mogelijk ,want niets is meer zeker ;)

Tsja, vakantie. Ik voorzie een wat langere reis en dan naar Italie. Of Spanje. Ik zie wel. Straks of morgen de sleurhut maar even ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back