Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, vakantie. Ik voorzie een wat langere reis en dan naar Italie. Of Spanje. Ik zie wel. Straks of morgen de sleurhut maar even ophalen.

tja , precies , en dat is weer een heel end rijden van 7;00u tot 22;00u , maar dan heb je wel wat :p ;)

ik ben nog in dubio ..

tja , precies , en dat is weer een heel end rijden van 7;00u tot 22;00u , maar dan heb je wel wat :p ;)

ik ben nog in dubio ..

En smerige pizza's en ijs :rolleyes:

Gaat ook even kijken naar een camping in Italië :yes: want ik ben het weer al helemaal zat hier
kijken of het wat wordt :p

Dit is/was ook een coole look :thumbsup:

PLANE1.JPG

Ah ja.. dat was inderdaad een leuke look hahahaha.

Ook die vliegert.. Een rasant speed, vergroot.. Met een 8cc speedmotor.. Knalluh! Dat ging wel hard trouwens die dingen.. Uiteindelijk verloren, via een mooie mid-air met m'n pa.. (alletwee dezelfde kist)

zo , echt niet , niet waar ik heen ga, omgeving sanremo / ventimiglia / menton / monaco , ligt allemaal vlak in de buurt van mijn zus , altijd bloedheet (lekker heet) , heerlijk eten , 100% varkanzie gevoel .

en mits alles is volgeboekt , kan ik altijd bij mijn zus terecht , prima toeven op de berg met mooi uitzicht , eigen logeer gedeelte/ zwembad , helemaal goed :p

Laatst bewerkt:
als ik toch niet op vakanzie ga :idea:

siggy ; is dat dezelfde zender die jij hebt ?
dan is het wel een nette prijs

Een zender ipv vakantie? Je gaat je gezin toch geen vakantie ontzeggen zodat je een zender kunt kopen he ;)

ik ben nog in dubio ..

De reis hoort ook bij de vakantie en vind ik niet erg. Lekker onderweg, even gezellig onderweg eten, misschien ergens overnachten.

/me not in dubio

Gaat ook even kijken naar een camping in Italië :yes: want ik ben het weer al helemaal zat hier
kijken of het wat wordt :p

Gelijk heb je Phil. In NL wordt het de aankomende tijd even niets. Lazise Italie (Gardameer) ziet er goed uit de komende periode. morgen even een beetje regen en de rest een graadje of 25-30 :banana:

Fail, wil altijd daar heen waar het mooi weer is. Of het nu in of uit het land is maakt me niet uit.

Het regent een weekje en iedereen wil meteen het land uit:hammer:

weekje of 2 regen , en al 3 maanden wind !! dan wil je wel weg :idea:

Een zender ipv vakantie? Je gaat je gezin toch geen vakantie ontzeggen zodat je een zender kunt kopen he ;)

De reis hoort ook bij de vakantie en vind ik niet erg. Lekker onderweg, even gezellig onderweg eten, misschien ergens overnachten.

/me not in dubio

Gelijk heb je Phil. In NL wordt het de aankomende tijd even niets. Lazise Italie (Gardameer) ziet er goed uit de komende periode. morgen even een beetje regen en de rest een graadje of 25-30 :banana:

nee , die zender kan er ook nog wel bij dan ;)

we weten het nog niet , maris zegt dat ze best thuis wil blijven .
dus uitstapjes enzo , maar mijn dikke buik wijst richting italie om nog dikker te worden :p

en wat je zegt , zo'n reis vind ik ook wel wat hebben !

in het aankomende weekend de voorspellingen maar is bekijken ,daarna plan trekken

Wat een gezeur om dat weer. Vandaag lekker met de klas van kleine Sleur naar het Muiderslot geweest. En ja, we hadden best wel regen. Maar dat doet die ettertjes weinig. Ze hebben veel lol gehad en ik ben ook op nat geworden. Op Mabel Wisse Smit en haar prins en kinderen na was er niemand. Best relaxt. ;)

dus jij verkiest ook een natte waaierige varkanzie ? :)
Dat zou dit jaar dan voor het eerst wezen dat ik verwaai en veregen in die 10 jaar dat ik gewoon in ons kleine landje op vakantie ga.Oh ja vorig jaar was het ook erg,zeker drie buien gehad van ong een half uurtje de rest van de twee weken ergens tussen de 23 en 27 graden.Ik zie het wel ik vermaak me wel met binnen en buiten zwembad,indoor speelhal voor die meid een animatie team erbij en gaan met die zooi :D.Ik heb er nog steeds zin an

Lazise Italie (Gardameer) ziet er goed uit de komende periode. morgen even een beetje regen en de rest een graadje of 25-30 :banana:
Wel rekening houden met de files 8O, niet onderweg, maar rondom de genoemde plaats..., ff naar de supermarkt kan wel eens een half uurtje extra tijd vergen :rolleyes:

+1 ;)

Wij gaan al enkele jaren met mijn zus en zwager op vakantie en doen het ook rustig aan 2/3 uurtjes rijden en dan even een pauze , we gaan om 05:00 uur rijden en rijden dan door tot een uur of 4/5 gaan dan lekker overnachten en gaan rond een uur of 4 smorgens weer verder waarna we rond het middaguur op de camping aankomen wat spullen neerzetten en hangen maar de rest kan ook de volgende dag ;)

Waar wij naar toe gaan is het nu ook wel redelijk en kan het alleen maar beter worden , ga toch pas de 29e :D

Camping L'hippocampe **** volonne france

als ik toch niet op vakanzie ga :idea:

siggy ; is dat dezelfde zender die jij hebt ?
dan is het wel een nette prijs

Ik heb de Futaba 10CG. 2.4ghz.

De 10 CP is een modulezender, volgens mij heeft Jasper deze uitvoering ;-)

Dus zowel op de 2.4ghz als op de 35mhz te gebruiken dmv modules welke je achter op je zender klikt .

Ik heb de Futaba 10CG. 2.4ghz.

De 10 CP is een modulezender, volgens mij heeft Jasper deze uitvoering ;-)

Dus zowel op de 2.4ghz als op de 35mhz te gebruiken dmv modules welke je achter op je zender klikt .

oke , niets voor junkie toch ? dat module gedoe .

Dat zou dit jaar dan voor het eerst wezen dat ik verwaai en veregen in die 10 jaar dat ik gewoon in ons kleine landje op vakantie ga.Oh ja vorig jaar was het ook erg,zeker drie buien gehad van ong een half uurtje de rest van de twee weken ergens tussen de 23 en 27 graden.Ik zie het wel ik vermaak me wel met binnen en buiten zwembad,indoor speelhal voor die meid een animatie team erbij en gaan met die zooi :D.Ik heb er nog steeds zin an

Wat een gezeur om dat weer. Vandaag lekker met de klas van kleine Sleur naar het Muiderslot geweest. En ja, we hadden best wel regen. Maar dat doet die ettertjes weinig. Ze hebben veel lol gehad en ik ben ook op nat geworden. Op Mabel Wisse Smit en haar prins en kinderen na was er niemand. Best relaxt. ;)

oke , jullie hebben me om , ik blijf wel in aqua paradijs te holland :p ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back