@junkie: Even een quick'n'dirty paintjob. Klote airbrushverf wil niet lekker in de vrieskou en gaat verwateren als het te koud wordt. :?

Maar hij ziet er wel kek uit.

Nachtje drogen, morgen plakken en elektriek erin. 8)
wauw !! compliments

ziet er kekke uit
net nog even tussen neus en lippen door een 2 meter kist gescoord
romp is polyester , vleugels balsa , helemaal compleet , en 15 jaar geleden heeft hij hem uit de usa laten komen en zelf opgebouwd , merk is TOP geloof ik , heeft erg weinig gevlogen en het blok is vrijwel nieuw , +- uurtje gelopen .
ik heb hem geruild met 2 x 4s lipo's ( multiplex) diverse electro motoren , mijn zoom 450 heli , met diverse carbon blades , casstle 80 A regelaar , diverse electro props en nog wat klein spul , ik blij hij blij , met gesloten beurs dus
nog een mooi voordeel , ik mag gelijk een offerte uitbrengen voor het schilderen van zijn huis !!! , flink huis trouwens met veel hout
dus siggy : nogmaals zeer bedankt voor da tip !!!
wel grappig , kwam hij ineens aanzetten met drijvers gebouwd voor deze vlieger

dus met deze wateroverlast kunnen we gewoon doorvliegen
oja , waarschijnlijk komt deze meneer binnenkort naar de club , heeft al zeer lange tijd zijn brevet alsmede een echt vliegbrevet , is ook een helifreak , zwever freak , en bouwt zelf afstand bestuurbare vliegers .
hier vast wat picca's
van de motor volgen later.
op de club maar is laten bekijken , blok loopt prima , maar hij zegt bij volgas smoort hij hem , dus of afstellen , of de uitlaat past er niet bij , of de inlaat ( vlak bij de prop aan de zijkant ) krijgt door de luchtstroom niet genoeg of teveel lucht ?
maar ff zien allemaal .