marcelsiggery
Forum veteraan
wauw !! complimentsziet er kekke uit
net nog even tussen neus en lippen door een 2 meter kist gescoord
romp is polyester , vleugels balsa , helemaal compleet , en 15 jaar geleden heeft hij hem uit de usa laten komen en zelf opgebouwd , merk is TOP geloof ik , heeft erg weinig gevlogen en het blok is vrijwel nieuw , +- uurtje gelopen .
ik heb hem geruild met 2 x 4s lipo's ( multiplex) diverse electro motoren , mijn zoom 450 heli , met diverse carbon blades , casstle 80 A regelaar , diverse electro props en nog wat klein spul , ik blij hij blij , met gesloten beurs dus
nog een mooi voordeel , ik mag gelijk een offerte uitbrengen voor het schilderen van zijn huis !!! , flink huis trouwens met veel hout
dus siggy : nogmaals zeer bedankt voor da tip !!!![]()
wel grappig , kwam hij ineens aanzetten met drijvers gebouwd voor deze vliegerdus met deze wateroverlast kunnen we gewoon doorvliegen
oja , waarschijnlijk komt deze meneer binnenkort naar de club , heeft al zeer lange tijd zijn brevet alsmede een echt vliegbrevet , is ook een helifreak , zwever freak , en bouwt zelf afstand bestuurbare vliegers .
hier vast wat picca's
van de motor volgen later.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op de club maar is laten bekijken , blok loopt prima , maar hij zegt bij volgas smoort hij hem , dus of afstellen , of de uitlaat past er niet bij , of de inlaat ( vlak bij de prop aan de zijkant ) krijgt door de luchtstroom niet genoeg of teveel lucht ?
maar ff zien allemaal .
Graag gedaan Junkie ;-)
Toch nog een leuke dag vandaag

*nu snel naar de opslag die supertweety ;-)