Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook weer terug van de club, normaal nooit in het weekend naar de pub maar nu toch even gegaan. Vrouw was met de kids op stap dus ik had het rijk alleen :thumbsup: Eerst ff de F1 gekeken en daarna dus naar den Dorstel :wink: Was ongeveer om 0:00 uur thuis na een bezoek aan de McDrive.
Nu maar naar bedje want morgen weer werken.... O nee, ik heb vakantie :banana:

Goedemorgen Mannen.

Windstil buiten en droog !!! ( nog een beetje donker )

Iedereen een fijne (werk)dag !

@Ragger. Lehrte ! 100%

Zo.. goedemorgen allemaal.. Damn! wat is het vroeg..

Vandaag maar weer eens centjes verdienen enzo. Op naar m'n nieuwe job.. of nee, de oude, maar naar de nieuwe locatie.. ala Sloterdijk..

Need some :morning:

Ik hoop dat Burp ook zijn ski's heeft meegenomen. En junkie, misschien ook handig als je sneeuwkettingen regelt. :? :rolling:

Je was me voor met die weersmededeling :mrgreen:..

In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.

In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog. In de regio's Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.

LOL :p

niet normaal , burp stevent op sneeuw af , een ware verrassing ;)

ik denk dat het aan de kust gewoon zomers is , maar als we gaan zal dat aankomende vrijdag zijn , dan maar ff het weer polsen ,anders kunnen we net zo goed hier in de herfst blijven ;)

Wel bij de les blijven he Frank.. Die grap is al zooooooooo oud... :mrgreen:

Ben ik waarschijnlijk de enige die niet terug bladerd..
Lees alleen de laatste pagina en ik heb ook nog een (ander) leven... :-)

Zal er beter op letten... Was nog vroeg vannochtend..

maandag17.gif

Goedemorgen ;)

eerst ff een kop koffie :morning:

oke graag gedaan
ziet er nog goed uit

@ sleur je staat zelfs in almere bekend als wijs man
kwam toevallig terspraken en waren zeer content met je raad hier op t forum

mogge mensjes !!

het is toch niet te geleuven , hele weekend slecht weer , en nu we weer werken gaan windstil en volzon :rolleyes: :confused:

2 voordelen : ik kan buiten werken :p
en er geld vandaag een brandstofverbod :p

phils : ik zou lekker gaan vliegen als ik jouw was ;)

wolf tot zo , word een kwartiertje later ;)

Zo, de laatste week werken is aangebroken.daarna lekker op fapkanzie naar stokbrodenland. hopeloijk nog ff fladderen deze week.

jij bent al lekker bezig mijn kwalvarkanzie te verpesten he :mad: ;)

die kwallen zitten bij burp in spanje ,niet bij mijn zus aan de bloemenrivera
tenminste ook niets over gehoord van mijn zus .

wel is floor laatst gestoken door een kwal in da zee te egmond , dus zitten hier ook hoor .

maar blijf jij maar volhouden dat het weer hier in holland allemaal heel normaal is , ik zie /voel aan alles veranderingen , ik kan amper nog buiten werken , kan al helemaal niet meer vliegen door storm en regen ,en dat bijna nonstop , ik kan niet meer op vakantie , want de zomer orden zijn besneeuwd , heeel normaal allemaal !! :p ;)

maar idd , voor 5 graden verschil ga ik niet verweg op vakantie , dat zou neerkomen op zo'n 400E per graad ;)
Zit lekker voor zijn tent in de zon in het prachtige limburg,gisteren wel de hele dag regen gehad dat wel.maar met het indoor speelparadijs voor die kleine en het binnenzwembad dus geen last gehad van de regen .
Vntm

Denk je ff mooi weer te hebben,gaat het straks toch weer regenen:mad:

Hopen dat de verf snel droogt,terwijl wolf en ik aan de friet zitten :p

Eet smakelijk allemaal !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back