Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor normaal gebruik heb je geen wondermachine met een Intel Core i7 processor nodig. Met een Core i3 of i5 kun je het prima af. Tegenwoordig is 4GB aan intern geheugen standaard en ook meer dan voldoende. Voor simmen en andere 3D toepassingen hangt en staat de performance op je videokaart. Elke kaart met een score boven de 800 punten uit deze lijst is uitstekend voor Phoenix (zeker 30 frames/sec. in medium detail op een full hd monitor). Scores boven de 1400 zijn beter maar daar hangt wel een heftiger prijskaartje aan (haal je wel meer dan 50 frames/sec. met alles op maximale details).

En verder zijn er geen slechte PC's. Veel komt uit dezelfde fabriek (Dell, HP, Acer en Packard Bell zijn allemaal MSI of Asus systeemborden!!!). Let vooral op geluid van de ventilatoren en harde schijf. Lekker stil is wel zo prettig.

Danku allen voor info.

Je hebt ook pc" ik ben stil" zijn ook gaaf ,moet je ook zelf samenstellen.

vanavond weer in verdiepen.

Ik hoef ook geen supergamers pc ,maat wel 1 die de huidige games ondersteund,en vooral de simm

Als je zelf gaat samenstellen dan moet je heel goed weten wat je doet en wilt. Dat is meer iets voor hard core gamers. Zo'n kant-en-klaar ding voldoet voor 95% van de gebruikers. Games en sim zijn geen enkel probleem. Jou interesseert het niet of je 0,2 milliseconde eerder kan schieten dan je tegenstander (Dr.Pils weet daar alles van :teacher:).

Dus die van de aldi is goed?

Wie heeft er zin om vrijdagmiddag lekker indoor te vliegen ?
Zeg van 3 tot 17:00u, minuten vliegen dat is!

Bij 5 tot 6 man ,ga ik kijken of ik boeken kan in het trias of de tref.

Lekker vroeg het weekend inwijden !:D

Dus die van de aldi is goed?
Yep, niets mis mee. Medion is langzamerhand de onderkant van het A-segment geworden (is gewoon een merk dat zijn eigen labels erop plakt maar dat de de grote A-merken ook 8O).

Wie heeft er zin om vrijdagmiddag lekker indoor te vliegen ?
Zeg van 3 tot 17:00u, minuten vliegen dat is!

Bij 5 tot 6 man ,ga ik kijken of ik boeken kan in het trias of de tref.
Ikke, heb alvast een middagje vrij gereserveerd. :thumbsup: Anders lekker eerder weekend zonder vliegen. :D Kun je straks mooi met het NK F3P meedoen. :yes: ;)

Yep, niets mis mee. Medion is langzamerhand de onderkant van het A-segment geworden (is gewoon een merk dat zijn eigen labels erop plakt maar dat de de grote A-merken ook 8O).

Ikke, heb alvast een middagje vrij gereserveerd. :thumbsup: Anders lekker eerder weekend zonder vliegen. :D Kun je straks mooi met het NK F3P meedoen. :yes: ;)

Mooi dat is nr1:D

Daarom geef ik nu vast aan ,sommige moeten eerst ff baasje vragen ;)

Sleur: weet jij buiten de aldi pc nog een mooi alternatief met de zelfde specs
Maar dan wat hoger op de a lijst ?

@ Junkie: ik hou me ook aanbevolen voor vrijdagmiddag a.s. Alleen moet ik eerst even vragen of oma dan Ruben kan opvangen uit school... ik laat het je vanavond weten :yes:

Sleur: weet jij buiten de aldi pc nog een mooi alternatief met de zelfde specs
Maar dan wat hoger op de a lijst ?
Nee, niet direct. Het is een marktsegment waar ik niet veel mee doe. Thuis hebben we allemaal Business Desktops. Duurder maar voor mij makkelijker te regelen. ;) Zakelijke machines zijn meer gericht op stil zijn, de videokaart is minder maar voor tekstverwerken prima. Dus je begint al met een andere videokaart etc. Ben je als gewone consument duurder uit.

Met PC's is het net als met auto's, er zijn geen slechte auto's meer. Alle waar is naar zijn geld (behalve Apple, daar betaal je voor het uiterlijk maar technisch is het niets beter dan een Aldi PC). De Aldi koop heel groot direct bij Medion is. Die prijs kan niemand mee concurreren. :nooo: Zelfs op de Medion site zelf staat dat ding 100 eypo duurder. 8O :hammer:

@ Junkie: ik hou me ook aanbevolen voor vrijdagmiddag a.s. Alleen moet ik eerst even vragen of oma dan Ruben kan opvangen uit school... ik laat het je vanavond weten :yes:

Mooi, nu hopen dat we vrijdag terecht kunnen, ik schat in van wel .
Ik wil boeken van half 3 tot half vijf,komt beter uit betreft floor.

Nijsie en eric 3d zullen ook wel komen.

Nee, niet direct. Het is een marktsegment waar ik niet veel mee doe. Thuis hebben we allemaal Business Desktops. Duurder maar voor mij makkelijker te regelen. ;) Zakelijke machines zijn meer gericht op stil zijn, de videokaart is minder maar voor tekstverwerken prima. Dus je begint al met een andere videokaart etc. Ben je als gewone consument duurder uit.

Met PC's is het net als met auto's, er zijn geen slechte auto's meer. Alle waar is naar zijn geld (behalve Apple, daar betaal je voor het uiterlijk maar technisch is het niets beter dan een Aldi PC). De Aldi koop heel groot direct bij Medion is. Die prijs kan niemand mee concurreren. :nooo: Zelfs op de Medion site zelf staat dat ding 100 eypo duurder. 8O :hammer:

Dus de aldi pc kan dus wel de huidige games aan ?
Dan is het best een goede koop.

Junkie, koop die Medion maar. Is een prima pc en kan meer dan jij ervan vraagt. als je echt meer wilt moet je ook bereid zijn om minimaal het dubbele uit te trekken voor een machine met echt betere specs.

Kortom, niets mis met Medion (en goede garantieafhandeling mocht er iets mis zijn)

Zo, vanmorgen de deur achter me dicht gedaan en wilde weg lopen valt mijn oog op de muur en ziet dat deze flink vochtig is :shock:

Beetje luiteren en ik hoorde water, dat klinkt niet goed. Leiding van de buitenkraan uit de muurhouder getrokken, was gesoldeerd. Snel terug naar binnen en de hoofdkraan dichtgedraaid.

Nieuwe houder en buitenkraan gekocht en de boel weer netjes gemaakt. Nieuwe bewoonster heeft dus ook een nieuwe buitenkraan met een stukje flexibele slang met metalen bescherming ertussen. Kan alles nog een beetje verzakken zonder de boel stuk te trekken. Omdat het water toch afgesloten was heb ik ook meteen maar een nieuwe wasmachinekraan gemonteerd. Kwam er achter bij het vervangen van de ketel dat deze erg moeilijk open en dicht gaat. Toch nodig als je de ketel eens moet vullen.

Blijf lekker bezig zo. De rest van de dag maar lekker thuis werken.

Junkie, koop die Medion maar. Is een prima pc en kan meer dan jij ervan vraagt. als je echt meer wilt moet je ook bereid zijn om minimaal het dubbele uit te trekken voor een machine met echt betere specs.

Kortom, niets mis met Medion (en goede garantieafhandeling mocht er iets mis zijn)

Zo, vanmorgen de deur achter me dicht gedaan en wilde weg lopen valt mijn oog op de muur en ziet dat deze flink vochtig is :shock:

Beetje luiteren en ik hoorde water, dat klinkt niet goed. Leiding van de buitenkraan uit de muurhouder getrokken, was gesoldeerd. Snel terug naar binnen en de hoofdkraan dichtgedraaid.

Nieuwe houder en buitenkraan gekocht en de boel weer netjes gemaakt. Nieuwe bewoonster heeft dus ook een nieuwe buitenkraan met een stukje flexibele slang met metalen bescherming ertussen. Kan alles nog een beetje verzakken zonder de boel stuk te trekken. Omdat het water toch afgesloten was heb ik ook meteen maar een nieuwe wasmachinekraan gemonteerd. Kwam er achter bij het vervangen van de ketel dat deze erg moeilijk open en dicht gaat. Toch nodig als je de ketel eens moet vullen.

Blijf lekker bezig zo. De rest van de dag maar lekker thuis werken.

Oke overtuigt ;)

Zin om ook vrijdag atv te vliegen?

Oke,gezellig ;)

@ Burp: nu maar de jaarafrekening afwachten... gelijk 100m³ meer verbruikt 8O :hammer:Gelukkig kost het water bijna 3x niks :D

Gisteren was er nog niks aan de hand dus ik heb het echt precies op het juiste moment ontdekt. Ik zag het doordat de muur nat was.

Junkie, vrijdag vliegen zit er niet in. Als ik deze maand wil verhuizen moet ik echt wat doen in mijn nieuwe huis. Morgen krijg ik de sleutel.

net even de wormerhal gebeld ,die eerst even geprobeerd , maar die zit vrijdag al geboekt , volgende week vrijdag is er wel plaatst om atv indoor te vliegen .

dus net de beheerder van het trias,tref/sprong/de vang hallen gemaild of er vrijdag middag plek is , daar zal ik morgen wel bericht van krijgen .

ik houd hullie op den hoogte ;)

straks even een filmpje knutselen van de wormer fly van gisteren .

Jo Junkie, ik ga het niet redden met de oppas a.s. vrijdag. Volgende week wel :yes:

Hier nog Nijssie aan het sturen op de simdag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back