Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
draai het dan maar om , zoek jij maar een hal bij jouw , kom ik wel die kant op ;)
ik vind indoor vliegen steeds leuker , dus kom maar op !

ps ; gaat de snack afdeling open op de club ?
dit vergroot wel de kans dat ik kom , kan ik daar eten met floor

Wil best hier de lokale sporthal benaderen.. Alleen zelluf dan een hal huren in me uppie als niemand komt vind ik ook iets te veel van het goede ;)

Wat is momenteel een beetje prijs per uur voor een hal?

Wil best hier de lokale sporthal benaderen.. Alleen zelluf dan een hal huren in me uppie als niemand komt vind ik ook iets te veel van het goede ;)

Wat is momenteel een beetje prijs per uur voor een hal?

dat is ook waar idd .

maar de prijzen liggen zo tussen 22 en 30 E p/u , tenminste , dat zou mooi zijn ;)

maar mocht je een mooie hal hebben daar ,en we zijn met 3 man totaal , ik ben zeer bereid 17 E te betalen voor zeer veel vliegen in 2 uur :D

zo, alles ,dus heel veel geladen , 3 opstapel koffers vol met meuk ,incl de xray , dus knallen straks !!

@Junkie

Mijn vrouwtje knipt mij altijd,ik ben en blijf van de centen.Dat weet je toch ;-)

Zojuist samen met Sil een kast voor in de hal in elkaar gezet.
Is iedere keer weer een beproeving van je huwelijk :-)
Maargoed,hij staat keurig in elkaar dus vrouwtje weer blij en ik weer wat krediet opgebouwd ;-)

*Nog even wat lipos laden........

Dat is stom, want ik heb er eentje liggen die het nog doet.
Had je zo op mogen halen had je weer -/+ 1000 gescheeld ...

Bedankt maar ik had verteld dat ik bij de verkoop zou zorgen dat er een nieuwe ketel in kwam. Wat ik verkoop moet goed zijn.

Gisteren dus zelf de oude ketel verwijderd en de nieuwe geplaatst. De oude was inmiddels 21 jaar en heeft zijn geld wel opgebracht. Het zooitje aan leidingen meteen wat gefatsoeneerd. Even een paar pica's van mij werk.

oude ketel eraf.
Foto-8Y4CVLKT-G.jpg

Nieuwe ketel hangt en aanvoer/rookgas geplaatst
Foto-77E36P7E-G.jpg

Chaos aan leidingen kan natuurlijk niet
Foto-M7DBUVBF-G.jpg

Na wat zaag en monteerwerk ziet het er dan zo uit
Foto-VPX6JTPJ-G.jpg

En klaar! Alles draait weer. Warmwater komt er nu met een flinke straal uit ipv het miezerige beetje van eerst. (oude was een CW3 en deze een CW4 voor de kenners ;))
Foto-AMZUV4LA-G.jpg

Modelbouw, beetje loodgietertje, buschauffeur, ik draai mijn hand nergens voor om :mrgreen:

BTW, tot hoelaat is de stimulatordag? Moet eerst naar 020 en ben pas 16:00u terug.

Bedankt maar ik had verteld dat ik bij de verkoop zou zorgen dat er een nieuwe ketel in kwam. Wat ik verkoop moet goed zijn.

Gisteren dus zelf de oude ketel verwijderd en de nieuwe geplaatst. De oude was inmiddels 21 jaar en heeft zijn geld wel opgebracht. Het zooitje aan leidingen meteen wat gefatsoeneerd. Even een paar pica's van mij werk.
En klaar! Alles draait weer. Warmwater komt er nu met een flinke straal uit ipv het miezerige beetje van eerst. (oude was een CW3 en deze een CW4 voor de kenners ;))
Foto-AMZUV4LA-G.jpg

Modelbouw, beetje loodgietertje, buschauffeur, ik draai mijn hand nergens voor om :mrgreen:

BTW, tot hoelaat is de stimulatordag? Moet eerst naar 020 en ben pas 16:00u terug.

Hmja mijnes is al 13 jaar oud inderdaad, en hij had al 5 jaar geen onderhoud gepleegd, wel zo netjes om een nieuwe op te hangen :yes:

Over kenners gesproken, jij hebt een Intergas gekocht .... :D (HR28?)
Heb zelf de 36/30 gekocht, inderdaad een straal water van heb ik jou daar :yes:

Zit ik hier op het ketel forum?

Ik was al vroeg in de wormerhal,zit nu met floor tosties te vreten, en haal ondertussen 80 e uit de gokkast :p

Dus de centjes voor het vliegen en vreten ruimschoots binnen.

Tot zo

Zoiets maakt je dag dan wel weer goed he Junk.. ;)
Maar zeg eens eerlijk, voor hoeveel had je erin gegooid? :p

@SIMMers... Draaid er een Phoenix server? Heb even een vrij uurtje :rolleyes:

Zoooo, klaar met simmen. Was erg gezelli. Lekker lokaal online gespeeld, de interwebs op de club is treurig traag. Pintjes, snacks, leuteren en wat rondhangen achter de PC's. 8)

Had je handjes maar wel omgedraaid,dan zat alles niet zo scheef,noemt het maar geen chaos.Amateur ;)

Op de foto lijkt het inderdaad schots en scheef te zitten. Alleen de warmwatereiding zit een beetje scheef, Ik had geen 15mm hoekstuk waardoor ik de flexibele slang moest ombuigen. Daardoor zit hij wat scheef. Maakt voor de werking gelukkig niets uit. De rest zit toch echt vrijwel recht :)

En dan vergeleken met wat het was :shock:

Zit ik hier op het ketel forum?

Ik was al vroeg in de wormerhal,zit nu met floor tosties te vreten, en haal ondertussen 80 e uit de gokkast :p

Dus de centjes voor het vliegen en vreten ruimschoots binnen.

Tot zo

Hmmmm, lekker voorbeeld voor je kind :)

hmja mijnes is al 13 jaar oud inderdaad, en hij had al 5 jaar geen onderhoud gepleegd, wel zo netjes om een nieuwe op te hangen :yes:

Over kenners gesproken, jij hebt een intergas gekocht .... :d (hr28?)
heb zelf de 36/30 gekocht, inderdaad een straal water van heb ik jou daar :yes:

hr28e

Fijn dat de SIM dag leuk was.. Volgend jaar ga ik er echt bij zijn :)

Desalniettemin, heb ik mij toch wel nuttig gemaakt vandaag. Ik mocht even aan de knutsel, dus dat heb ik mij geen twee keer laten zeggen :D

Resultaat:

koffer_scherm03.JPG

camera_ez01.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan we zo nog simmen :hammer:

Mooi keteltje Burp, ik heb dezelfde. De mannen van de EnergieService vinden dit één van de betere ketels. Makkelijk om aan te sleutelen. Die van mij zit in zo'n all-in onderhoudsabbo'tje. Geen omkijken naar :wink:

mocht je ? , is dat de reden , je ligt zeker half in de scheiding :eek:

maar ziet er leuk uit je fpv setup !

vandaag was een lekker dagje , eerst langs me pa geweest , daarna iets te vroeg in de wormerhal beland , maar me goed vermaakt met floor , toen vliegen met 4 man :shock: , zelfs arjan was er niet , reden onbekend .

dus erg veel kunnen solo vliegen en veel rugvluchten inverted gevlogen zelfs 8'tjes inverted vliegen met richting roer is me nu gewoon geworden , dit dankzij de phoenix sim , en nu in het echie met deluxe ( on tape) ;)

daarna nog een beetje blijven plakken met eric 3d en siggy in de kantine aldaar en bleek het al 18;30 te zijn :eek: bier doet de tijd vergeten ;) , werd bovendien nog versierd door een volleyball dame :p , maar zei braaf dat ik al bezet was ;)
maargoed , toen nog naar de chinees met floor , dus werd het wat te laat voor da club , volgend jaar maar weer .

gaat nu thuis gaar zijn en bankhangen ,en straks lekker burgelijk boer zoekt vrouw kijken , heerlijk !

ben benieuwd naar de sim filmpjes v/d club

Na het nieuws, misschien dat phil een sessie wil starten, als jij "squadron leader" bent problemen met je server.

(in ieder geval met 2.5, nu 3.0p ;))

bij mij wil hij 3.0 niet installeren :confused: , hij geeft wel aan dat de update klaar staat .maar als ik daarop klik , gebeurd er niets :confused:

de geebee vloog prima trouwens ! , veel leuker dan een disk , daar heb ik niets mee , ondingen zijn het .

volgende opdracht die ik mijzelf geef is het meskant vliegen en dan uiteraard ook de 8tjes maken , steeds een stapje verder , maar nu eerst even online gamen met de oorlog spelletjes :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back