@ Sjoerd: zal toch nog wel om 17.00 uur?
19uur bedoelde ik dus. ik ben er niet helemaal bij vandaag.
*baalt van de jeugdzorg, en vind dat ze maar een A1 printer aan moeten schaffen :rolling:*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Sjoerd: zal toch nog wel om 17.00 uur?
draai het dan maar om , zoek jij maar een hal bij jouw , kom ik wel die kant op
ik vind indoor vliegen steeds leuker , dus kom maar op !
ps ; gaat de snack afdeling open op de club ?
dit vergroot wel de kans dat ik kom , kan ik daar eten met floor
Wil best hier de lokale sporthal benaderen.. Alleen zelluf dan een hal huren in me uppie als niemand komt vind ik ook iets te veel van het goede
Wat is momenteel een beetje prijs per uur voor een hal?
Dat is stom, want ik heb er eentje liggen die het nog doet.
Had je zo op mogen halen had je weer -/+ 1000 gescheeld ...
Bedankt maar ik had verteld dat ik bij de verkoop zou zorgen dat er een nieuwe ketel in kwam. Wat ik verkoop moet goed zijn.
Gisteren dus zelf de oude ketel verwijderd en de nieuwe geplaatst. De oude was inmiddels 21 jaar en heeft zijn geld wel opgebracht. Het zooitje aan leidingen meteen wat gefatsoeneerd. Even een paar pica's van mij werk.
En klaar! Alles draait weer. Warmwater komt er nu met een flinke straal uit ipv het miezerige beetje van eerst. (oude was een CW3 en deze een CW4 voor de kenners)
![]()
Modelbouw, beetje loodgietertje, buschauffeur, ik draai mijn hand nergens voor om
BTW, tot hoelaat is de stimulatordag? Moet eerst naar 020 en ben pas 16:00u terug.
Na wat zaag en monteerwerk ziet het er dan zo uit
![]()
![]()
ik draai mijn hand nergens voor om
Chaos aan leidingen kan natuurlijk niet
Had je handjes maar wel omgedraaid,dan zat alles niet zo scheef,noemt het maar geen chaos.Amateur![]()
Zit ik hier op het ketel forum?
Ik was al vroeg in de wormerhal,zit nu met floor tosties te vreten, en haal ondertussen 80 e uit de gokkast
Dus de centjes voor het vliegen en vreten ruimschoots binnen.
Tot zo
hmja mijnes is al 13 jaar oud inderdaad, en hij had al 5 jaar geen onderhoud gepleegd, wel zo netjes om een nieuwe op te hangen
Over kenners gesproken, jij hebt een intergas gekocht .... :d (hr28?)
heb zelf de 36/30 gekocht, inderdaad een straal water van heb ik jou daar![]()
Gaan we zo nog simmen![]()
Okidoki, waar en wanneer?Wil ook nog wel even simmen.
Okidoki, waar en wanneer?8)
Na het nieuws, misschien dat phil een sessie wil starten, als jij "squadron leader" bent problemen met je server.
(in ieder geval met 2.5, nu 3.0p)