Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wordt er vannavond nog gevlogen ???
Als het droog is wel
@3dfresh heb je al een bestemming voor je flybarhead volgens mij zitten daar wel een paar parts aan die ik goed kan gebruiken.
Later de elektronica er op. Vanavond heb ik bardienst dus weinig tijd om te knutselen. Gaat nu nog even wat antennes bakken voor de FPV boys.
Vanavond heb ik bardienst dus weinig tijd om te knutselen. Gaat nu nog even wat antennes bakken voor de FPV boys.
Nope, het moet geen moetje worden hè. :nooo: Ik ben geen vliegjunk. :lol:Wordt er vannavond nog gevlogen ???
Als ik zo kijk naar buienradar word het lekker nat.... Ik hoop dat ik mijn spullen binnen heb zodat ik kan gaan simmen.Wordt er vannavond nog gevlogen ???
Jeej!
Had je m'm pb gelezen trouwens?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even gekeken. Op de TX en RX zitten mannetjes. De antenne's zijn vrouwtjes.![]()
ziet er strak uit japser![]()
Als het veel moeite is dan hoeft het niet hoor. :nooo:Wat een prutsers die BEVRC om RP connectoren te gebruiken. Dat is allemaal WiFi shit. Dat wordt ombouwen dus. Net als bij Nickos en Spijker.
Anders passen de SMA connectoren er niet op.
Als het veel moeite is dan hoeft het niet hoor. :nooo:
FBL kop ziet er strak uit.![]()
Japser let je er wel op dat de lange ballinkstangetjes naar je bladhouders aan beide zijden dikkere balletjes en dus ook grotere ballinks nodig hebben. Er komt nu veel meer stress op je ballinks te staan.
Wordt er vannavond nog gevlogen ???
Ik heb geen andere ballinkjes. Zijn er voor de FBL kop dan andere nodig?
Hier in 0251 ook anderhalve druppel.laat maar..... regent hier al......