Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik ook niet vliegen;),straks heerlijk regen op da tent!
Vind ik wel gezelli met een pintje onder da luivel!
Vandaag was het hier nog een heerlijke stranddag,alleen nu begint het te betrekken.
Vanaf zondag weer herfst in hollanda en veel wind,dus lekker een dagje eerder nach haus:p,ik vind een camping best leuk maar ik kan er slecht slapen, geluiden all over the place ,daar ken junkie niet tegen.
Volgend jaar weer lekker huisje huren in italie :p,dus nog ff geduld uitoefenen ;)

Zondag weer ff lekker vliegen mits droog .

Groetjrs tanta junk

Jeej!

Had je m'm pb gelezen trouwens?

Heb ik gelezen. Ik hoor wel waneer je de papieren hebt.

Je FPV set is klaar. Alles getest en werkt prima. Je moet alleen je camera even opnieuw instellen. Komt natuurlijk omdat je het verkeerde beeld had.
Klopt het dat je met de instellingen bezig bent geweest?

Dit zijn de eerste plaatjes van de Raptor FBL

Mooi spul die RJX head. Past prima.
Nu de Spartan er nog af en de Vbar er op.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prutsers die BEVRC om RP connectoren te gebruiken. Dat is allemaal WiFi shit. Dat wordt ombouwen dus. Net als bij Nickos en Spijker.
Anders passen de SMA connectoren er niet op.
Als het veel moeite is dan hoeft het niet hoor. :nooo: ;)

FBL kop ziet er strak uit. :yes:

Japser let je er wel op dat de lange ballinkstangetjes naar je bladhouders aan beide zijden dikkere balletjes en dus ook grotere ballinks nodig hebben. Er komt nu veel meer stress op je ballinks te staan.

Als het veel moeite is dan hoeft het niet hoor. :nooo: ;)

FBL kop ziet er strak uit. :yes:

Neem het setje maar mee. Zal ik hem ombouwen.
Moet alleen even wat chassis delen scoren. Vanmiddag de laatste opgehaald voor Nickos. Had nog andere versies liggen maar die passen niet lekker. Heb ze nu bij Spijker er ook op gezet en dat ging prima.

Japser let je er wel op dat de lange ballinkstangetjes naar je bladhouders aan beide zijden dikkere balletjes en dus ook grotere ballinks nodig hebben. Er komt nu veel meer stress op je ballinks te staan.

Ik heb geen andere ballinkjes. Zijn er voor de FBL kop dan andere nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back