Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat hij meer kanalen nodig had en er bij de heli een Flutaba zat. Gaat-ie spijt van krijgen. :rolling:en waar stapt ie naar over ???![]()
Ik wacht tot de Duplex Jeti DS-16 uitkomt...........telemetrie standaard....kicken!!!
Koop een DX8 en je hebt ook telemetrie.... standaard ;-)
Of de nieuwe DX7.. ook telemetrie... standaard... hehe
Als jij denkt dat je dat gaat winnen dan snap je echt nog niet hoe het in elkaar steekt met Brandstof vs elektroDat is goed. Afspraak is dan wel dat we de zelfde instellingen gebruiken. Weet niet of mijn pitch met de FBL dan ook op 14 graden kan. Belangrijk is dat we de zelfde headspeed instellen. Als we dat doen kan je goed de verschillen zien.
Eerst even de FBL bouwen en instellen. Gaat dus deze week nog niet lukken.
Nope, had 3DFris ook. Het kristalletje zat los en door het tikken verliep de frequentie. Na vastplakken van het kristal geen was de storing weg.@Jasper: Helemaal tegek!!!!. Alleen...... Controleer het even goed, door ook te tikken, rammelen met de zender. Op het moment dat ik dat deed, had ik storing namelijk. I know sounds strange.
En dan? Kun je zien dat je accu leeg is terwijl je neerstort? Tijdens het vliegen met een beetje vlieger zal je verrekte weinig tijd hebben om te kijken. En met de huidige generatie LiPo's is leeg ook ineens echt leeg (bijv. Hyperion CX/VX en Turnigy Nano-Tech). Het is niet anders dan bij brandstof, op tijd stoppen d.m.v. timer of op gevoel.Koop een DX8 en je hebt ook telemetrie.... standaard ;-)
Of de nieuwe DX7.. ook telemetrie... standaard... hehe
Je kan er op zien hoe laat en hoe warm het is? Wil je elk LEDje afzonderlijk aan en uit zetten dan? :? :lol:Deze heeft nog wat meer features die me wel aanstaan, en is ook nog 16 kanaals...
Nope, had 3DFris ook. Het kristalletje zat los en door het tikken verliep de frequentie. Na vastplakken van het kristal geen was de storing weg.![]()
Nope, had 3DFris ook. Het kristalletje zat los en door het tikken verliep de frequentie. Na vastplakken van het kristal geen was de storing weg.
En dan? Kun je zien dat je accu leeg is terwijl je neerstort? Tijdens het vliegen met een beetje vlieger zal je verrekte weinig tijd hebben om te kijken. En met de huidige generatie LiPo's is leeg ook ineens echt leeg (bijv. Hyperion CX/VX en Turnigy Nano-Tech). Het is niet anders dan bij brandstof, op tijd stoppen d.m.v. timer of op gevoel.
Je kan er op zien hoe laat en hoe warm het is? Wil je elk LEDje afzonderlijk aan en uit zetten dan? :? :lol:
Oh ja, en goeidesmorgens...
je kunt hem bijvoorbeeld laten waarschuwen (spraak of toon)bij verschillende snelheden, dus vlak voor je stallspeed bijvoorbeeld, zodat je NIET neerstort vlak voor het dijkje
Dat weet ik ook wel te voorkomen zonder telemetrie![]()
Meer een zender voor Burp misschien :rolling:
zitten gewoon een hoop mogelijkheden in die absoluut niet nodig zijn, maar wel leuk!!! En dat was de reden voor de hobby right........?
Ik bedoelde het meer als geintje hoorMooie zender, wil hem wel in het echt zien
![]()
Kwestie van leren vliegen op gevoel en niet op techniek.je kunt hem bijvoorbeeld laten waarschuwen (spraak of toon)bij verschillende snelheden, dus vlak voor je stallspeed bijvoorbeeld, zodat je NIET neerstort vlak voor het dijkje....heeft een geheugen van 2gb, dus als je een gps ingebouwd hebt kun je naderhand je vlucht op google earth projecteren.(niet nuttig, wel lollig!!) en nog veel meer van dat soort onzin![]()