Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee of het wel of geen mooi weer wordt. Als het droog is dan ga ik hem FF testen, Eerst met Bryan naar de voetbal, want die trainen ook in de vakantie. Daarna zie ik het wel.

Gaar nu FF 2D
Truste

Hoezo? Zit dus een sluiting in ;-)

Ja ik vrees van wel ja, of ik heb niet goed gesoldeerd maar dat zou voor het eerst zijn (doe ik pas 30 jaar ......)

2005.jpg

Enkelt gebruikt om weg te gooien ;)
S39 blegh, smaakt ook heel bitter trouwens ..

Dat heb ik je volgens mij eerder horen zeggen :wink:

Uhu ....
Ik dnek toch dat die motor een oplawaai heeft gehad, erg jammer want nou kan ik er niet mee vliegen grrr

@Junkie:

Sperti gebruik ik nu inderdaad.Vervelende is wel dat ik het tuutje kwijtben dat erbij zit normaal. Dus nu moet ik met mijn vinger helemaal in om het daar te krijgen.......

goeie morgen
zo ook weer wakker na een onrustige nacht
heeft hier tot zn 2 uur snachts een politie helikopter gevlogen ook veel politie op straat
volgens twiterberichten een schiet partij
mn vrouwtje dacht dat er vuurwerk werd afgestoken
maar goed t weer is niet echt mooi
gaan er nog mensen vliegen vandaag??????

mogge spertismeerders :)

knaller ; kun je eindelijk jezelf eens vingeren :)

het weer lijkt wel oke , ze hebben het over regen ,maar volgens mij valt dat niet bij ons .

hoe staat vandaag de wind tov het veld ? , das wel belangrijk ivm landen van mijn Xtra .

ik neem dus mee de Xtra en de mite

tot straks

Hmm.. zal ik wel, of zal ik niet gaan.. Thats the question..

@Jasper: Was het nog gelukt met m'n FPV gear? Ennuh, pb nog gezien? ;)

Hmm.. zal ik wel, of zal ik niet gaan.. Thats the question..

@Jasper: Was het nog gelukt met m'n FPV gear? Ennuh, pb nog gezien? ;)

Yep, Je FPV set staat klaar. Mocht je wel deze kant op komen dan moet je maar even bellen. Zal mijn nummer even sturen via PB.

Laatste PB van jou gelezen. Deal is ok. Ik wacht het af wanneer je de papieren hebt.

Hier nu wat spetters in 0251

Yep, Je FPV set staat klaar. Mocht je wel deze kant op komen dan moet je maar even bellen. Zal mijn nummer even sturen via PB.

Laatste PB van jou gelezen. Deal is ok. Ik wacht het af wanneer je de papieren hebt.

Hier nu wat spetters in 0251

Top!!

Ik ga de papieren in orde maken.. U hoort nog van mij (en mocht ik beslissen straks die kant uit te komen, dan hoort u ook van mij).. jeej!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back