Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , de cap21 in da auto gezet en richting lynx .
geen zin om de Xtra van zolder te halen ,en alles in te laden , gaat toch geen mens vliegen .

knutseldagje maken gaat :idea:

Leuk man, zometeen wil je mix anders meer..... Echt fun dat FPV

@Jasper de mijne ook getuned??

Over een week weer terug en dan weer helemaal losssss.... Wil vlieguh.....

Yep,

Spijker: klaar
Nickos: klaar
Sleur: in behandeling
Ragger: antennes klaar

Lekker bezig geweest

Gaat om 13:00 FF de FBL raptor testen

middag mannen:D alles goed, in het koude kikkerland, hier in Die Fr redelijk mooi weer. in iedergeval een zonnetje beetje wind maar goed .sleur ben je al weg of kan ik nog een vraag stellen :confused: het gaat over een eletrische book lezen wat moet je kopen of wat is het besten om te kopen weet jij antwoordt op de vraag mijn vrouw is een verwoed lezer.;) je schijnd dat in te kunnen downloaden via win 7 kun jij mijn antwoordt geven en uiteraard weet jij de kosten van z`on ding +/-
trouwens vakantie slecht begonnen aansluiting van de caravan niet goed na de klapper van achteren een plaats van half 4 weg werd het negen uur maar goed, ik kom denk ik later weer op de site( rond 20.00 uur voor antwoord gr alle:D

sleur ben je al weg of kan ik nog een vraag stellen :confused: het gaat over een eletrische book lezen wat moet je kopen of wat is het besten om te kopen weet jij antwoordt op de vraag mijn vrouw is een verwoed lezer.;) je schijnd dat in te kunnen downloaden via win 7 kun jij mijn antwoordt geven en uiteraard weet jij de kosten van z`on ding +/-
Ik ben niet zo thuis in de wereld van de eReader/eBooks. Lezen is niet mijn ding, tenzij het technische boeken betreft maar die zijn niet handig op een eReader i.v.m. heen en weer zoeken/bladeren. ;)

Op basis van diverse dingen die ik voorbij het zien komen op Nederlandse en buitenlandse sites, zijn er een paar goede en betaalbare eReaders te krijgen. De Top 10 van CoolBlue komt daarmee aardig overeen. Er zijn twee dingen wel belangrijk: Licht gewicht in verband met vasthouden en het beeldscherm. Een zwart/wit scherm geeft een scherper en dus rustiger beeld dan een kleurenscherm. :yes:

oke sleur bedankt voor het andwoord we gaan nu verder zoeken:D;)

@ Marsje je CD zit nog in mijn computer ;) maar ik heb er niks aan ,gr ik later wel terug op de site.

Zijn er al mensen op t veld? Hier in 033 loop ik rond in m'n korte broek.. Zweet breekt me uit, zo warm..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back