Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net terug van het veld. Nog even met de 450 gevlogen en de elektro vlieger. Frank Groen kwam ook nog even met een swift. Verloor alleen zijn prop. Lag zijn vlieger in het prut land. Ik moets weg om Bryan te halen en kon hem niet helpen. :(Hij kon er geloof ik slecht bij komen door alle modder.

Haha, prima vliegers zijn t! Zaterdag a.s. maar eens zien of ik hem weer op een van de steunbalken in Wormer krijgen kan :rolleyes: 8)

ha , lekker zaterdag weer indoorvliegen , vrijdag lekker invliegen !

nee , mijn disc ga ik strippen en wegpleuren , vind er echt niets an , zijn gewoon vliegende kranten .

geef mij maar een vlieger die goed vliegt en ook nog op een vliegtuig lijkt ;)

straks alles ff opladen , morgen lekker met een gezellig groepje de vang verkennen en invliegen , daar heb ik zin an !

eerst lekker bij burp een begin maken aan de wanden en plafonds , en 14;00u richting de vang .

hier het adres : Routebeschrijvingen | Sporthal De Vang te Zaandam | Rolstoelhockey vereniging Stick-Flyers

oeps ! net gestript !

de lege disc mag je hebben , maar heeft wel gebruikers sporen .

je kan beter op de club een maagdelijke nieuwe regelen , kost een paar euro aan depron

jup maar jij had geloof ik een ''echte''

ik heb ook geen setupje meer liggen.
(mijn disc weegt nu 180 gram.)
en ik en enorm bouw moe, al valt er aan een disc niet veel te bouwen.
groeten sjoerd

Indoor

ha , lekker zaterdag weer indoorvliegen , vrijdag lekker invliegen !

nee , mijn disc ga ik strippen en wegpleuren , vind er echt niets an , zijn gewoon vliegende kranten .

geef mij maar een vlieger die goed vliegt en ook nog op een vliegtuig lijkt ;)

straks alles ff opladen , morgen lekker met een gezellig groepje de vang verkennen en invliegen , daar heb ik zin an !

eerst lekker bij burp een begin maken aan de wanden en plafonds , en 14;00u richting de vang .

hier het adres : Routebeschrijvingen | Sporthal De Vang te Zaandam | Rolstoelhockey vereniging Stick-Flyers

Junkie, PB indoor

Zoooooo, even alle accuutjes nalopen (vooral de 3S buitenvliegerbatterijtjes). Da's 5x 2S 240mAh, 4x 2S 180mAh, 5x 3S 360mAh en 5x 3S 610mAh. Als vliegertjes gaan 2x een GeeBee's, 2x een Zicral en.... De Bipie dubbeldekker mee. :yes: Ik heb er zin an. :thumbsup:

Zoooooo, even alle accuutjes nalopen (vooral de 3S buitenvliegerbatterijtjes). Da's 5x 2S 240mAh, 4x 2S 180mAh, 5x 3S 360mAh en 5x 3S 610mAh. Als vliegertjes gaan 2x een GeeBee's, 2x een Zicral en.... De Bipie dubbeldekker mee. :yes: Ik heb er zin an. :thumbsup:

Ik zeg: goed bezig sleurtje.

de geladen lipo's ga ik niet optellen , de vliegers die ik inzet is 1x geebee 1x nexus 1x deluxe donuts , mijn favoriet !! , al stuur je niet , doetie nog wat je wilt ;)

zucht...

Schijnbaar heb ik eerder deze week gezegd dat ik bij mijn schoonouders een router zou installeren.. bah! daar gaat mijn knutselavondje :(

Overigens ook leuk. Koopt ie een N router, want ja.. dan kan ie snel internetten... *zucht* (simpel 24mb abbootje bij UPC)..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back