Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu wel ,het weekend niet uiteraard![]()
Count me in voor morgenmiddag Junk.. Heb vrij weten te regelen..
leuk!
Ik zal meenemen de Malibu en de Xerces.. Even niet discen dit keer..
Discen komen er niet eens in ,rotdingen zijn het !
Schoonvliegers zijn helemaal 2011![]()
Haha, prima vliegers zijn t! Zaterdag a.s. maar eens zien of ik hem weer op een van de steunbalken in Wormer krijgen kan8)
Wat wil je voor de disc hebben?
oeps ! net gestript !
de lege disc mag je hebben , maar heeft wel gebruikers sporen .
je kan beter op de club een maagdelijke nieuwe regelen , kost een paar euro aan depron
ha , lekker zaterdag weer indoorvliegen , vrijdag lekker invliegen !
nee , mijn disc ga ik strippen en wegpleuren , vind er echt niets an , zijn gewoon vliegende kranten .
geef mij maar een vlieger die goed vliegt en ook nog op een vliegtuig lijkt
straks alles ff opladen , morgen lekker met een gezellig groepje de vang verkennen en invliegen , daar heb ik zin an !
eerst lekker bij burp een begin maken aan de wanden en plafonds , en 14;00u richting de vang .
hier het adres : Routebeschrijvingen | Sporthal De Vang te Zaandam | Rolstoelhockey vereniging Stick-Flyers
Zoooooo, even alle accuutjes nalopen (vooral de 3S buitenvliegerbatterijtjes). Da's 5x 2S 240mAh, 4x 2S 180mAh, 5x 3S 360mAh en 5x 3S 610mAh. Als vliegertjes gaan 2x een GeeBee's, 2x een Zicral en.... De Bipie dubbeldekker mee.Ik heb er zin an.
![]()
Zoooooo, even alle accuutjes nalopen (vooral de 3S buitenvliegerbatterijtjes). Da's 5x 2S 240mAh, 4x 2S 180mAh, 5x 3S 360mAh en 5x 3S 610mAh. Als vliegertjes gaan 2x een GeeBee's, 2x een Zicral en.... De Bipie dubbeldekker mee.Ik heb er zin an.
![]()
Mooi, dan even dit uit je hoofd leren (PDF) en dan zien we je bij de volgende NK F3P wel verschijnen. :lol:de geladen lipo's ga ik niet optellen , de vliegers die ik inzet is 1x geebee 1x nexus 1x deluxe donuts , mijn favoriet !! , al stuur je niet , doetie nog wat je wilt![]()
Mooi, dan even dit uit je hoofd leren (PDF) en dan zien we je bij de volgende NK F3P wel verschijnen. :lol:![]()
Mooi, dan even dit uit je hoofd leren (PDF) en dan zien we je bij de volgende NK F3P wel verschijnen. :lol:![]()