Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@3DFris: Thanx voor je email met het timer proggie. :thumbsup:

Ik zal hem weer eens oppoetsen.

Had laatst al nederlandse sound files erbij gemaakt met een wat zwoelere stem :-)

Sleur, de minuten "ding" is de standard windows beep. Kijk even in je windhows sound wat je als standard alert
geluid hebt staan..
Heeft win7 de ding.wav nog ?

Geen idee, hij staat op mijn eeeeeeeeeePC en die heeft XP. Hij doet het, ware het niet dat de vensteropmaak niet correct is (bij maximaliseren is venster groter dan daadwerkelijke scherm van 1024x600).

Geen idee, hij staat op mijn eeeeeeeeeePC en die heeft XP. Hij doet het, ware het niet dat de vensteropmaak niet correct is (bij maximaliseren is venster groter dan daadwerkelijke scherm van 1024x600).

Dat is maf, ik maximize gewoon naar huidig full screen. Op zich als je full screen maakt is de info recht onder toch niet interessant..
Werkt het dan ?
Moet ik even een kleinere versie maken ? ( resize is disabled. )
Heb je VB6 , kun je het zelf doen.

kijk even of alle sound files het doen.. ik kan je ze separate nog wel even sturen.

Resize is inderdaad uitgeschakeld. Probleem is dat je een aanname doet over de breedte van de rand om een venster. Als je dat wilt voorkomen, moet je de toepassing Borderless/Tool maken. En het is geen VB6 want de installer maakt gebruik van .NET 3.5 distributie, dus VB.NET Express 2007 of beter. ;)

Ik ben er eentje aan het maken voor Android. Wel hip op een tablet. :D

-edit-
Zo, lekker thuis even tosti's maken en dan kijken of alles heel de auto in te krijgen is. :?

Laatst bewerkt:
Resize is inderdaad uitgeschakeld. Probleem is dat je een aanname doet over de breedte van de rand om een venster. Als je dat wilt voorkomen, moet je de toepassing Borderless/Tool maken. En het is geen VB6 want de installer maakt gebruik van .NET 3.5 distributie, dus VB.NET Express 2007 of beter. ;)

Ik ben er eentje aan het maken voor Android. Wel hip op een tablet. :D

-edit-
Zo, lekker thuis even tosti's maken en dan kijken of alles heel de auto in te krijgen is. :?

Hemmmm dacht dat ik de .net nooit verspeid had.

Was ook al begonnen op Android maar wilde wachten tot ik de phone heb om echt te kunnen testen. Scheelt weer gesleep met grote apparatskies

Hemmmm dacht dat ik de .net nooit verspeid had.

Was ook al begonnen op Android maar wilde wachten tot ik de phone heb om echt te kunnen testen. Scheelt weer gesleep met grote apparatskies
Dus wel (via Jasper heb ik hem). ;) Voor Android kun je mooi TTS gebruiken. En een user database voor de administratie. :pc:

Alles zit in de auto en is nog redelijk heel. Twee meter van de voordeur naar de auto is genoeg om meer Depron te kneuzen dan 3 uur vliegen in de Zeehond. :evil: :(

Dus wel (via Jasper heb ik hem). ;) Voor Android kun je mooi TTS gebruiken. En een user database voor de administratie. :pc:

Alles zit in de auto en is nog redelijk heel. Twee meter van de voordeur naar de auto is genoeg om meer Depron te kneuzen dan 3 uur vliegen in de Zeehond. :evil: :(

het is mij ook gelukt ! , 1 koolstof staafje losgekomen .
nu nog van de auto de vang in :onweer:

bij burp zag je het water gewoon opstijgen vanuit de sloot :o , gaaf gezicht !!

tot zo mannen , zorg dat je er rond 14;15 bent , wellicht kunnen we er al in

Het is weer erg gezellig in de Vang.. Aanwezigen: Sleur, 3Drik, Junk en ondergetekende.. :)

Alles is *nog* heel.. ;)

Junkiestyle.jpg

Zoooooo, heerlijk gevliegerd. Zoveel de verplichte figuurtjes als lekker rondscheuren met de GeeBee's. :yes: En de Bipie deed het best leuk. Even zwaartepunt goed met het LiPootje en heel relaxt te vliegen. Loopings ongeveer om zijn eigen as maar rollen is 3x ruk. Staat wel op film.

Junkie, top geregeld. :thumbsup: :worship: :D

Zoooooo, heerlijk gevliegerd. Zoveel de verplichte figuurtjes als lekker rondscheuren met de GeeBee's. :yes: En de Bipie deed het best leuk. Even zwaartepunt goed met het LiPootje en heel relaxt te vliegen. Loopings ongeveer om zijn eigen as maar rollen is 3x ruk. Staat wel op film.

Was vanmiddag ff langs, dacht ff kijken, ff niet dus, iemand ff de deur van de sporthal afgesloten. Gezellig :(

Laatst bewerkt:
Was vanmiddag even langs, dacht even kijken, even niet dus, iemand even de deur van de sporthal afgeloten. gezellig :(

zonde , dan is een mobiel nr wel handig
we hadden de boel op slot gegooid ,zodat we geen horde kinderen binnen zouden krijgen , vandaar

Het is weer erg gezellig in de Vang.. Aanwezigen: Sleur, 3Drik, Junk en ondergetekende.. :)

Alles is *nog* heel.. ;)

en klaar ,en nog steeds heel ;)

was zeker top , zeer grote hal is de vang zeg :D , had ik niet verwacht !

we waren nog gemats door de beheerder en kregen de hal 2,5 u , geheel tot onze beschikking :p
goeie vent die beheerder !

we konden de auto's praktisch naar binnen rijden aan de achterzijde , dat was dus ook goed geregeld .

jasper kwam ook nog ff kijken (die kon binnen dankzij mobiele phone contact )

lekker en veel gevlogen , ik heb aardig wat op film , straks maar ff uitpluizen ;)

Ja jullie spul..

Sleur presteerde het in mijn tijd in mijn Malibu te vliegen... :( hehe.

Ach, de Malibu is nu niet meer. Straks even de kliko vullen..

lul niet , die gaat niks de kliko in , of je maakt hem , of je schenkt hem aan junkie , die altijd weer mooie halletjes regelt ;)

Ja jullie spul..

Sleur presteerde het in mijn tijd in mijn Malibu te vliegen... :( hehe.

Ach, de Malibu is nu niet meer. Straks even de kliko vullen..
Oeps, nou ja, dat heb je met onervaren piloten die onhandelbare dubbeldekkers vliegen. :oops: ;) Die Pinacolada van jou is gewoon niet degelijk, mijn Bipie had helemaal niets. :p

Nou Junkie, regel ook maar voor volgende week... count me in :yes: :D

mij best !

al kunnen we volgende week vrijdag middag in wormer vliegen , dat is goedkoper .
de vang is wel groter , en geen pottenkijkers.

als ik 4 a 5 vliegers bijelkaar heb kan ik of de vang of de wormerhal boeken .

over een uurtje da movie van de vang avonturen

Zet mij ook maar weer op de kaart, da's dan al drie piloten. :yes: Neem ik de opblaaspilonnen ook mee voor het GeeBee racen. :lol:

Indoor

mij best !

al kunnen we volgende week vrijdag middag in wormer vliegen , dat is goedkoper .
de vang is wel groter , en geen pottenkijkers.

als ik 4 a 5 vliegers bijelkaar heb kan ik of de vang of de wormerhal boeken .

over een uurtje da movie van de vang avonturen

Junkie PB,

Mvg

Dutch Pilot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back