marcelsiggery
Forum veteraan
Ps.Wel vroeg opstaan,half 6 's morgens vliegen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Junkie
FF ticketje scoren, ga je komende Zondag met mij mee naar Rhodos;-)
35 graadjes...lekkuhrrr !!!
Ps.Wel vroeg opstaan,half 6 's morgens vliegen ;-)
kansloos, staat teveel wind voor tante junkie
Weer in Rhodos Stad. Bekijk weersverwachting van Rhodos Stad Rhodos | Zoover
is geen brandstoftijd dus junkie mag dan nog niet vliegen :rolling:
Kansloos, staat teveel wind voor tante Junkie
Weer in Rhodos Stad. Bekijk weersverwachting van Rhodos Stad Rhodos | Zoover
Is geen brandstoftijd dus Junkie mag dan nog niet vliegen :rolling:
@Junkie
FF ticketje scoren, ga je komende Zondag met mij mee naar Rhodos;-)
35 graadjes...lekkuhrrr !!!
Mag ik anders mee? Prima klimaatje daar![]()
![]()
Ticketje boeken en klaar.Eigenaar is inmiddels een goede kennis geworden, dus kamertje is zo geregeld ;-)
ik ben juist dol op wind en regenstormen , en noodweer , behalve als ik vlieg , want dan is nooit iemand op het veld ,behalve ik
vannacht ook lekkere storm op komst , daar slaap ik heerlijk op
hmmmm, klinkt lekker , maar over een maandje is het ook lekker toeven bij mijn zus met 30 graadjes .
ik zie wel , en anders vlieg ik wel ff met je mee :idea:
waarom ga je eigenlijk niet lekker op de hollandsche camping met sil
is toch prima toeven in holland ? ,of heb ik het mis ?![]()
![]()
Whahaha, Siggy en kamperen in dit schijtland ??? Das pure armoede, dus niks voor mij ;-)
Whahaha, Siggy en kamperen in dit schijtland ??? Das pure armoede, dus niks voor mij ;-)
yep , maris heeft het nu ook eindelijk door , wij gaan ook niet meer cramperen in da hollandse campifs :nooo:
ik heb het 2 kansen gegeven , maar het is idd een schijtland ,en het is idd armoede
!
3 jaar geleden op de camping in italie in de buurt van mijn zus hadden we het wel erg naar onze zin , helemaal top zelfs , geen regen ,geen vochtige nachten , geen kou in je lijf , gewoon lekker !
en bovendien ,voor 30 tientjes meer per dag heb je gewoon je eigen bungalootje , dus ook geen gesleep met een tent , maar RTHH = ready to have holiday :idea:
tja , ik ben meer een hotelmens , maris een tentbewoonster , dus nu ben ik aan de beurt met 2 vakanties hotelletjes![]()
![]()
Siggy zegt: GOED BEZIG;-)
simmen:
Gebruikersnaam: Joep
Wachtwoord: Joep
simmen:
Gebruikersnaam: Joep
Wachtwoord: Joep
Lik me reet Siggy![]()