Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kansloos, staat teveel wind voor tante Junkie :yes:

Weer in Rhodos Stad. Bekijk weersverwachting van Rhodos Stad Rhodos | Zoover

Is geen brandstoftijd dus Junkie mag dan nog niet vliegen :rolling:

ik ben juist dol op wind en regenstormen , en noodweer , behalve als ik vlieg , want dan is nooit iemand op het veld ,behalve ik ;)

vannacht ook lekkere storm op komst , daar slaap ik heerlijk op :p

@Junkie

FF ticketje scoren, ga je komende Zondag met mij mee naar Rhodos :-) ;-)

35 graadjes...lekkuhrrr !!!

hmmmm, klinkt lekker , maar over een maandje is het ook lekker toeven bij mijn zus met 30 graadjes .:p

ik zie wel , en anders vlieg ik wel ff met je mee :idea:

waarom ga je eigenlijk niet lekker op de hollandsche camping met sil :confused:
is toch prima toeven in holland ? ,of heb ik het mis ? :rolleyes: ;)

ik ben juist dol op wind en regenstormen , en noodweer , behalve als ik vlieg , want dan is nooit iemand op het veld ,behalve ik ;)

vannacht ook lekkere storm op komst , daar slaap ik heerlijk op :p

hmmmm, klinkt lekker , maar over een maandje is het ook lekker toeven bij mijn zus met 30 graadjes .:p

ik zie wel , en anders vlieg ik wel ff met je mee :idea:

waarom ga je eigenlijk niet lekker op de hollandsche camping met sil :confused:
is toch prima toeven in holland ? ,of heb ik het mis ? :rolleyes: ;)

Whahaha, Siggy en kamperen in dit schijtland ??? Das pure armoede, dus niks voor mij ;-)

Whahaha, Siggy en kamperen in dit schijtland ??? Das pure armoede, dus niks voor mij ;-)

yep , maris heeft het nu ook eindelijk door , wij gaan ook niet meer cramperen in da hollandse campifs :nooo:
ik heb het 2 kansen gegeven , maar het is idd een schijtland ,en het is idd armoede
! :yes:

3 jaar geleden op de camping in italie in de buurt van mijn zus hadden we het wel erg naar onze zin , helemaal top zelfs , geen regen ,geen vochtige nachten , geen kou in je lijf , gewoon lekker ! :p

en bovendien ,voor 30 tientjes meer per dag heb je gewoon je eigen bungalootje , dus ook geen gesleep met een tent , maar RTHH = ready to have holiday :idea:

tja , ik ben meer een hotelmens , maris een tentbewoonster , dus nu ben ik aan de beurt met 2 vakanties hotelletjes :banana: ;)

yep , maris heeft het nu ook eindelijk door , wij gaan ook niet meer cramperen in da hollandse campifs :nooo:
ik heb het 2 kansen gegeven , maar het is idd een schijtland ,en het is idd armoede
! :yes:

3 jaar geleden op de camping in italie in de buurt van mijn zus hadden we het wel erg naar onze zin , helemaal top zelfs , geen regen ,geen vochtige nachten , geen kou in je lijf , gewoon lekker ! :p

en bovendien ,voor 30 tientjes meer per dag heb je gewoon je eigen bungalootje , dus ook geen gesleep met een tent , maar RTHH = ready to have holiday :idea:

tja , ik ben meer een hotelmens , maris een tentbewoonster , dus nu ben ik aan de beurt met 2 vakanties hotelletjes :banana: ;)

Siggy zegt: GOED BEZIG :-);-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back