Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
20 x op F5 gedrukt, internet verbinding gereset.. NIETS volledige stilte....
Als het goed is, werkt alles nu naar behoren. Met succes een 50Mbit lijntje opgeleverd. Downloaden is geen wereldwonder met upstream met 50Mbit is best aangenaam. :D :yes: Overigens wel een 1:1 lijntje dus ook 's avonds de volle 50Mbit er doorheen, da's thuis wel eens anders. ;)

denk dat ik maar een kawasaki koop , dan maar gelijk een 48 cilinder :???:

6ratfuML9QA[/media] 48 Cylinder Runs! - YouTube
Ben je wel even bezig met kleppen stellen. :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is, werkt alles nu naar behoren. Met succes een 50Mbit lijntje opgeleverd. Downloaden is geen wereldwonder met upstream met 50Mbit is best aangenaam. :D :yes: Overigens wel een 1:1 lijntje dus ook 's avonds de volle 50Mbit er doorheen, da's thuis wel eens anders. ;)

Ben je wel even bezig met kleppen stellen. :mrgreen:

als ik de cilinders bekijk , lijken het 2 tact cilinders , maar de uitlaat lijkt weer van een vier tact :???: ;)

en betreft mijn webra blok v/d cap , het is toch logisch als de voetpakking lekte dat de motor niet volgas kon ? maar wel mooi stationair liep ?

echt allemaal leksporen rondom de voet cilinderpakking

en betreft mijn webra blok v/d cap , het is toch logisch als de voetpakking lekte dat de motor niet volgas kon ? maar wel mooi stationair liep ?

echt allemaal leksporen rondom de voet cilinderpakking
Pfff, dat het ik een paar keer gezegd maar de "kenners" riepen dat het niet zo zou zijn. Ervaring met de Baja blokjes telt kennelijk niet. ;)

En wat denk je? De 500.000.000e advertentie op Marktplaats was uiteraard een modelvliegtuigje (niet mijne, Spikkel zal wel geboden hebben :mrgreen:).

pglu-booh_4.gif

(gepikt van retecool.com)

Pfff, dat het ik een paar keer gezegd maar de "kenners" riepen dat het niet zo zou zijn. Ervaring met de Baja blokjes telt kennelijk niet. ;)
).

tuurlijk geloofde ik je wel , daarom ga ik hem ook rustig reviseren ;)
morgen komt het pakkingpapier binnen bij brezan , dan nog bij nomag lagertje scoren , alleen kom ik er lastig bij , want ik heb een polietrekker nodig om de bus eraf te krijgen waar de prop op zat .
zit konisch vast geperst :(

dus eerst nog lekker met de 26cc rondtuffen , is de cab mij gewoon geworden wil ik het 37 cc webra blok er weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back