*ff broodje eten en , hoppa, richting het zonnige veld![]()
wel in korte broek he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*ff broodje eten en , hoppa, richting het zonnige veld![]()
wel in korte broek he![]()
Neem hem ff mee als je wilt ;-)
@Sleur
Stukje frustratie lozen ? ;-)
Lucht wel lekker op he ?![]()
![]()
;-)
hoe lang doe je daar over het maaien bedoel ik en het gras opruimen een uur of 4?
Jij vindt mijn benen wel erg mooi zeker Joop ? ;-)
nou neeeeeee maar het siert jouik ken je ook niet anders dan zo
![]()
Jij ook, zakkenwasser. Er zijn nu eenmaal mensen die wel werken en een paar dagen geen forum lezen. Sneu hoor, zo'n opmerking.Dus nu hoef je inderdaad geen medelijden meer van mij te verwachten. Aan gasten met zo'n grote smoel heb ik dan een broertje dood.
/dat wilde ik even kwijt
Sure, tussen twee broodjes, met kaas, bacon en een plak gehakt met een flinke klodder saus. :lol:
Hmmmm, zo'n probleem is dat toch niet? Als een vaatwasser 7 jaar oud is, is dat een mooi moment om hem aan te bieden bij de recycling. Probleem is, afhankelijk van hoe ver de BCC/Media Markt/Saturn o.i.d. zit, binnen 30 tot 60 minuten op te lossen.das toch geen probleem gewoon weer met de hand luiaard![]()
Nee hoor, maar de intonatie van zijn uitspraken de laatste dagen/weken irriteren me al enige tijd. En als je dan ook nog conclusies trekt zonder informatie, dan ben ik wel klaar met zo'n iemand (voor zolang het duurt).@Sleur
Stukje frustratie lozen ? ;-)![]()
Het zonnetje in huis he ? ;-)![]()
hey broeder , wat doe jij nog thuis ? , hop naar het veld jij![]()
nou , de ramen zijn echt vies , met een krant lukt het ook niet .
vinnie , wat kost een totale poetsbeurt voor da clubgenoot ?
zo , het gezin is er klaar voor , eerst ff naar motoport minus ,ff motorpakje voor floor scoren , daarna naar het bos/strand , daarna wil maris shoppen voor minimaal 600 E zei ze , dus vandaag gaat me een nieuwe bigscale kosten :???:
ach , geld mot rollen ...
veel plezier en geouweneel toegewenst ! :wink:
Ik laat ze altijd lappen, werkt ook perfect![]()
Burp zou hedenochtend gaan maaien![]()
Jij ook, zakkenwasser. Er zijn nu eenmaal mensen die wel werken en een paar dagen geen forum lezen. Sneu hoor, zo'n opmerking.Dus nu hoef je inderdaad geen medelijden meer van mij te verwachten. Aan gasten met zo'n grote smoel heb ik dan een broertje dood.
/dat wilde ik even kwijt
hoe lang doe je daar over het maaien bedoel ik en het gras opruimen een uur of 4?
Nou nou, Sleur. Trek het je niet zo aan. Het is maar gein natuurlijk![]()
Ja dat realiseer ik mij ook wel. Dat was ook niet de bedoeling. Ik zal er wat meer op gaan letten. Moet jij niet vliegen Joop?
76 jaar en schoonmama is 4 jaar geleden overleden aan longkanker dus je begrijpt wel wat hier nu speeld:???:Ow ja, ik lees het net. Is het al een oud baasje?