Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij ook, zakkenwasser. Er zijn nu eenmaal mensen die wel werken en een paar dagen geen forum lezen. Sneu hoor, zo'n opmerking. :yes: Dus nu hoef je inderdaad geen medelijden meer van mij te verwachten. Aan gasten met zo'n grote smoel heb ik dan een broertje dood. :p

/dat wilde ik even kwijt

Broertje :confused: het was toch zijn poesje? :rolleyes:

Sure, tussen twee broodjes, met kaas, bacon en een plak gehakt met een flinke klodder saus. :lol:

Shit, hij heeft me door :D

das toch geen probleem gewoon weer met de hand luiaard;)
Hmmmm, zo'n probleem is dat toch niet? Als een vaatwasser 7 jaar oud is, is dat een mooi moment om hem aan te bieden bij de recycling. Probleem is, afhankelijk van hoe ver de BCC/Media Markt/Saturn o.i.d. zit, binnen 30 tot 60 minuten op te lossen. :yes: ;)

@Sleur

Stukje frustratie lozen ? ;-) :-)
Nee hoor, maar de intonatie van zijn uitspraken de laatste dagen/weken irriteren me al enige tijd. En als je dan ook nog conclusies trekt zonder informatie, dan ben ik wel klaar met zo'n iemand (voor zolang het duurt). :D

Maar ik heb nog wel een 16 jaar oude balloze kater op 2.4GHz in de aanbieding. Ik doe/heb er niet veel meer mee. :? ;)

poes24ghz.jpg

nou , de ramen zijn echt vies , met een krant lukt het ook niet .

vinnie , wat kost een totale poetsbeurt voor da clubgenoot ? ;)

zo , het gezin is er klaar voor , eerst ff naar motoport minus ,ff motorpakje voor floor scoren , daarna naar het bos/strand , daarna wil maris shoppen voor minimaal 600 E zei ze , dus vandaag gaat me een nieuwe bigscale kosten :???:
ach , geld mot rollen ...

veel plezier en geouweneel toegewenst ! :wink:

@junkie: Als het al niet van je ramen af gaat, zijn je longen er nog ernstiger aan toen. :( Krant eten zal dan ook niet helpen. ;)
En 600 eypo is toch maar 3 paar schoenen, valt dus best mee. :yes:

Boombox is weer bijgetankt met 14A, de batterijen van de Sleurphira vol-au-vent nog even de Monsun batterijtjes en dan via de broodjeszaak richting veld. Ben er zo rond 12:30.

nou , de ramen zijn echt vies , met een krant lukt het ook niet .

vinnie , wat kost een totale poetsbeurt voor da clubgenoot ? ;)

zo , het gezin is er klaar voor , eerst ff naar motoport minus ,ff motorpakje voor floor scoren , daarna naar het bos/strand , daarna wil maris shoppen voor minimaal 600 E zei ze , dus vandaag gaat me een nieuwe bigscale kosten :???:
ach , geld mot rollen ...

veel plezier en geouweneel toegewenst ! :wink:

hoi junkie
dat kan ik zo niet zeggen ligt aan je auto en hoeveel werk t is
t zelfde als ik vraag wat t kost om mn huis teschilderen
maar voor clubgenote een scherpe prijs

Ik laat ze altijd lappen, werkt ook perfect :thumbsup:

+1

Burp zou hedenochtend gaan maaien :yes:

Klopt maar aangezien er mensen al vroeg op het veld zijn ga ik ze niet met maaien storen. kom zelf ook maar vliegen dan. Maaien wordt dan morgenochtend.

Jij ook, zakkenwasser. Er zijn nu eenmaal mensen die wel werken en een paar dagen geen forum lezen. Sneu hoor, zo'n opmerking. :yes: Dus nu hoef je inderdaad geen medelijden meer van mij te verwachten. Aan gasten met zo'n grote smoel heb ik dan een broertje dood. :p

/dat wilde ik even kwijt

+1

hoe lang doe je daar over het maaien bedoel ik en het gras opruimen een uur of 4?

Uit en thuis een uurtje of 4 klopt wel ongeveer. Als ik nu ga dan wordt het even niet vliegen en dat wil ik jullie niet aandoen. Vanmorgen moest ik eerst even met Burpje naar korfbal.

Nu broodjes maken, koffie drinken en op naar het veld.

Moet de generator nog mee?

Ja dat realiseer ik mij ook wel. Dat was ook niet de bedoeling. Ik zal er wat meer op gaan letten. Moet jij niet vliegen Joop?

Ja dat realiseer ik mij ook wel. Dat was ook niet de bedoeling. Ik zal er wat meer op gaan letten. Moet jij niet vliegen Joop?

vandaag niet schoonvader ligt in het ziekkenhuis met hart / long probleemen mijn vrouwtje heeft de auto nodig ivm spulen brengen :( vindt het jammer dat ik niet kan vliegen maar dit is belangrijker :( morgen wel vliegen moet els werken en dan heb ik da auto:banana:dan ga jij nu zeggen moet je niet naar je schoonvader dan zeg nee ben behoorlijk verkouwden en dan ga ik niet daar dat ziekenhuis:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back