Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ savage wend het al op de hand ? anders heb je hier wel wat aan:D

v6s10p.jpg

dan weet je weer hoe het moet:banana::banana::banana:

Net een nieuwe vaatwasser besteld, daar gaan de centjes voor de hobby...
Het tweede apparaat in korte tijd :(

Nu weer in gevecht met een blackberry waar ik geen bal van snap. Loopt steeds vast en het menu van email instellen volgt de handleiding op internet ook niet :confused:

Maar wees gerust, mijn vliegdag is dus ook naar de kl.ten :mad:

@ savage wend het al op de hand ? anders heb je hier wel wat aan:D

v6s10p.jpg

dan weet je weer hoe het moet:banana::banana::banana:

Yo!

Lekker hier in grieksland te egmond !
De hele dag strand hangen, klein beetje geshopt,dat scheelt weer dollars
Nu een beetje bieren aan de boulevart.
Top dagje dus :D

Morgen maar ff zien wat te gaan doen, of met floor stukkie motorrijden,of ff vliegen,allebei wel leuk.

Grtz junk

Hoepla, weer terug van het veld. Erg gezelli met de veldhangclub. Voor het idee nog een accuutje gevlogen maar eigenlijk zonde van de tijd. Koppie is een beetje veel rood geworden. Heerlijk, die mooie herfstdagen. :yes: :D

ik heb er ettelijk gerepareerd savage. Wat was het probleem?

Net gefixed. 2 email accounts moesten na een jaar gevalideerd worden :confused:
Aanwijzingen op de website gevolgd, maar de software ging niet door en het toestel bleef regelmatig hangen.

Aan de computer gehangen, servicebooks vernieuwd, maileditor opnieuw geinstalleerd en de batterij eruit getrokken. (belachelijk systeem)

Maar goed, daarna deed de software wat ie moest doen en konden we verder in het menu...

Je kan veel (ver)kloten in een blackberry zonder dat je erom gevraagd hebt of dat je er opdracht voor gegeven hebt.

Nu nog uitvogelen waarom ie de geheugenkaart steeds niet herkend en geen foto's kan importeren via usb. Via bluetooth wel :2gunfire:

Ook weer thuis van een TOPDAG op het veld:-)
We zijn weer lekker bijgekleurd en bijgepraat ;-)

*Nu een pintje om de kater van gisteren weg te krijgen :-)

Oja, ik heb toch nog twee lipootjes leeggecrossed met de Swift.
Vanuit de luie fpv stoel van Robert :-)

Gorby bedankt voor de snoertjes, je bent een topper :-)

En Burp, leuk dat je er ook weer eens was kerel ;-) morgen weer ?

was idd erg gezellie vanmiddag
de raptor vliegt goed en lekker alleen nog erg eng om hem op je af tezien komen
ook de sabre vliegt leuk en leuk schaal gevlogen met robert en corby was leuk om tedoen
de merlin vliegt goed en snel maar op een of andere manier communiceren we niet helemaal goed met elkaar staat op de nominatie VERKOOP
en de funjet deed raar effe controleren wat daar mee is
wel heerlijk weer en erg veel gelachen
top dagje

oja de trex heeft nog niet gevlogen omdat pieter bang is voor sleur
en wil toch de eerste vlucht met jou in de buurt maken

En 600 eypo is toch maar 3 paar schoenen, valt dus best mee. :yes:
.

nee , aan de 600 e kwam ik niet vandaag , gelukkig maar ;)

maris zag niets leuks dus dat scheelt , wel een motorjas en handschoenen voor floor gescoord bij motorport , zelf nog wat quiksilver sweaters gescoord , dat dan weer wel .

oja , en maris wil volgend weekend wat proefrondjes rijden op diverse sportmotoren , dat kan eventueel wel in de papieren lopen :???:
stond een net nieuw model van honda cb 250 racer 1 pitter , gaaf ding , erg licht , we zijn alleen benieuwd naar het vermogen in den praktijk .

dus als maris ook weer motor rijd ,lekker met z'n 3'tjes poldercrossen en stukjes toeren :wink:

was een heerlijk dagje zo , ff de zorgen opzij gezet en genieten van dit mooie weer !

Ook weer thuis van een TOPDAG op het veld:-)
We zijn weer lekker bijgekleurd en bijgepraat ;-)

*Nu een pintje om de kater van gisteren weg te krijgen :-)

Oja, ik heb toch nog twee lipootjes leeggecrossed met de Swift.
Vanuit de luie fpv stoel van Robert :-)

Gorby bedankt voor de snoertjes, je bent een topper :-)

En Burp, leuk dat je er ook weer eens was kerel ;-) morgen weer ?

Was inderdaad een lekker dagje. Lekker gevlogen, weer een stapje verder. Lekkere stall turns, 8jes enzo. Ze liggen weer aan de lader, de helft is inmiddels weer vol. Morgen vroeg even de maaier over een deel van het veld halen en dan nog even vliegen.

Was inderdaad een lekker dagje. Lekker gevlogen, weer een stapje verder. Lekkere stall turns, 8jes enzo. Ze liggen weer aan de lader, de helft is inmiddels weer vol. Morgen vroeg even de maaier over een deel van het veld halen en dan nog even vliegen.

zo,zo , 10 maanden niet vliegen ,en nu ineens 2 dagen per weekend :???: ;)

ik heb je hoge druk spuiter nog staan , mits ik morgen ga vliegen neem ik hem mee .

morgen zal het wel rustiger zijn op het veld ,schijnt ook een fpv meeting te zijn , dus laat de Extra en de cap wel thuis , en ga dan lekker met de Xtra vliegen.

ff zien wat floor liever wil , motorrijden of veldhangen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back