Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 45 min. en dan weekendddddddddddddd..............................
Wat gaat die tijd vandaag langzaam. Stomme is wel dat wanneer ik op het veld ben de tijd in ene heel hard gaat. Ze zouden dat eens om moeten draaien. nou ja, straks lekker tot 18:30 vliegen.

Volgens mij ben ik zojuist getuige geweest van een vliegtuig crash :schrik:

plaatje anders is het niet gebeurt :-)

Ik reed bij de velsertunnel, en zag een een vliegtuig (naar later bleek van de kustwacht volgens de jongens op het veld) echt belachelijk laag overvliegen, en een roll beweging naar rechts maken en naar beneden duiken ....

Maar er is niks gebeurt ... :rolleyes:

Pffffff, wat was het lekker weer op het veld. :zon: Lekker bijgekleurd en geleuterd. Ondertussen een rondje met de Monsun, twee keer met de Sleurphira en... Jawel, tweemaal een rondje met de Super Dimona. Nog steeds wat staartlastig en vreselijk last van klutje servo's die niet op het middelpunt terugkomen. Dus na elke stuurbeweging ene klein tikje terug om alles recht te zetten. :? :evil:

Maar het was heeeeeeeel gezelli. Echt een winter ATV-vliegdag. :mrgreen:

was weer spatzuiver op het veld :p

heerlijk gevlogen met de xtra/mite/vibro en JAWEL de CAP 21 !! :banana:

wat is dat een fijn ding zeg , topruil geweest dus ! geheel zelfstandig 2x gevlogen , beetje leren kennen uiteraard , maar vliegt echt heel degelijk , en landen was ook goed te doen , gaaf zelfs !

erg blij mee , en ragger ,thanx for support !

ik gooi gelijk al die nitro bende eruit , kutblokken , altijd afstellen en afslaan , vibro weer de grond in (uiteraard geen schade) :cool: dat dan wel , maar ik denk dat ik lekker over ga op de cap en de Extra , en de xtra voor erbij , maar ook die was klote af te stellen , en heb uit frustratie de canopy stuk geslagen :|
dus een beetje klaar mee .

zondag lekker de cap en de Extra mee , lekker op da benzine motoren tuffen :p

was erg gezellig en tropisch op das felt .

straks da movie v/d cap fly en nog wat gevlieg .

Ik heb dringend een kogellager nodig voor mijn scorpion 4025 motor.

Wie o wie heb of weet waar ik morgen nog een lager kan halen met de volgende maten?

buitendia:: 16mm.
Binnendia: 8mm.
Dikte: 5mm.

da movie des vandaags !

ben aardig vlieggaar , al kan je me wakker maken om met de cap te vliegen :razz:

morgen geen gevlieg , heb vrijdag en vandaag al best veel gevlogen :)

ik hoop zondag weer ff te knallen met de benzine kisten :banana:

gegroet .

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, best rozig aan het worden. Nog even met de kids kampvuur in de tuin en straks de marshmellows tevoorschijn halen en dan vlak.

wissengeenmuggen.jpg

jullie maar vliegen en ik maar werken..........het is niet eerlijk verdeeld............:rolleyes:
was weer spatzuiver op het veld :p

heerlijk gevlogen met de xtra/mite/vibro en JAWEL de CAP 21 !! :banana:

wat is dat een fijn ding zeg , topruil geweest dus ! geheel zelfstandig 2x gevlogen , beetje leren kennen uiteraard , maar vliegt echt heel degelijk , en landen was ook goed te doen , gaaf zelfs !

erg blij mee , en ragger ,thanx for support !

ik gooi gelijk al die nitro bende eruit , kutblokken , altijd afstellen en afslaan , vibro weer de grond in (uiteraard geen schade) :cool: dat dan wel , maar ik denk dat ik lekker over ga op de cap en de Extra , en de xtra voor erbij , maar ook die was klote af te stellen , en heb uit frustratie de canopy stuk geslagen :|
dus een beetje klaar mee .

zondag lekker de cap en de Extra mee , lekker op da benzine motoren tuffen :p

was erg gezellig en tropisch op das felt .

straks da movie v/d cap fly en nog wat gevlieg .

kolere , iedereen dood hier ?

ik ben wel weer toe aan een dagje regenachtig herfstweer , lekker bioscoopje pakken of lekker binnen hangen .
kan ook "te "hoor met dit weer :)

* voice of holland kijkt *

jullie maar vliegen en ik maar werken..........het is niet eerlijk verdeeld............:rolleyes:

weet ik , maar ik ben geen loonslaaf , kan ik heels niet tegen , iets met beperkte vrijheid :)
daar staat tegenover dat ik geen moer verdien als ik niet werk :|
maar wel veel verdien als ik wel werk :p
en hoe vaak komt het voor dat het mooi weer is ? niet vaak , dus nemen ervan ;)

Was bij het kampvuur in de tuinstoel in slaap gesukkeld.
smiley-sleep027.gif

*een verdieping hoger op een matras liggen gaat*
gotobed.gif

Oh ja, mooi om mijn Danoontje te zien vliegen. Moet hem toch maar wat netter maken. :yes:

ik ga zo ,na de voice mijn nest in , goed plan :p

en idd , ff goede servo's in de danoon smijten ,verdient die vlieger wel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back