Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat komt niet goed uit, dan moet ik weer tennissen. Voor de zekerheid wel even mijn accu's gaan recyclen voor als het weer het morgen toch even toelaat. Volgens mij zitten de sticks van mijn zender vastgeroest.

Ja start eens een server.... ikke ook meemaken :banana:
Mijn PC lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Er is een sessie "Sleur's Hutje", geen wachtwoord. Staat in nachtvliegen laser combat.

Ik eerst nog wat andere dingen regelen. Rond 22:00 meedoen (als er tegen die tijd een andere sessie is).

Goed, geen Decathlon dus, de **** heeft zich terug getrokken, zonder het even netjes te melden (heb er tot 2x aantoe over moeten vragen).. Bah, haat het als je een deal sluit, mensen niets van zich laten horen en dan ineens zeggen terug te trekken..

*gaat de ignore knop maar weer eens gebruiken*

even aan het updaten ik start straks een servertje als er nog niet 1 is.

servernaam gaat worden: smeerpiep en het wachtwoord is: likker

Kan ik de laptop aan gewoon de tv hangen? Mij is verteld dat hij daar te traag van wordt.
Oh ja? Om wat voor reden dan? Wat maakt het uit of ik een 23" Full HD monitor via HDMI aansluit of een 52" Full HD TV via HDMI? Voor de videokaart dezelfde output en de TV trekt het makkelijk qua beeldverwerking. De TV vind het wel prettig als ik de sync een beetje binnen de perken hou anders zie je bij snel bewegende vlakken van die schuine lijnen/verschuivingen maar verder geen verschil (alleen is alles groter ;)).

zo , net weer wat indoor artikelen bij rct besteld , vooral wat extra kleine lipootjes , want met vrijvliegen heb je veel lipo's nodig , daar kun je niet tegenop laden

hebben jullie geen last van met simmen ;)

simmen gaat mij niet meer lukken op mijn oude pc , zal ik eerst even moet updaten of gewoon vernieuwen .

*slapen gaat , dan heb je even geen zorgen *

zo , net weer wat indoor artikelen bij rct besteld , vooral wat extra kleine lipootjes , want met vrijvliegen heb je veel lipo's nodig , daar kun je niet tegenop laden
Tsja, in 7 minuten vol. Zorgen dat je 4 accuutjes hebt waarmee je 8 minuten kunt vliegen. Zo erg is dat toch niet? Prima te doen hoor. :yes:

Mja, heb ook wel weer s ff zin om indoor te raggen. Gelijk laad-koffer uitproberen.. Is er stroom dat daarvoor gebruikt kan worden in Wormer?

Enne.. Iemand nog een Spektrum DX7 over? ;) (of wellicht dat BYM zijn DX8 alweer wilt verkopen)? :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back