Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een warm broodje is wel veel goedkoper.Ik denk meer aan de mensen die nog een kapje willen voor weinig. Ze gaan als warme broodjes dus mijn promotie heb hij niet nodig hoor.
Een warm broodje is wel veel goedkoper.![]()
Hoe laat gaan we weer heli laser combatten in het donker? 8)
ik ga zo naar breedweer en daar installeeer ik phoenix wel even.Een warm broodje is wel veel goedkoper.![]()
Hoe laat gaan we weer heli laser combatten in het donker? 8)
Mijn PC lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Er is een sessie "Sleur's Hutje", geen wachtwoord. Staat in nachtvliegen laser combat.Ja start eens een server.... ikke ook meemaken![]()
Ik ga de Televee PC opstarten, simmen vanaf de bank op een 52" in Full HD is best relaxt. 8)even aan het updaten ik start straks een servertje als er nog niet 1 is.
servernaam gaat worden: smeerpiep en het wachtwoord is: likker
Ik ga de Televee PC opstarten, simmen vanaf de bank op een 52" in Full HD is best relaxt. 8)
Ik ga de Televee PC opstarten, simmen vanaf de bank op een 52" in Full HD is best relaxt. 8)
Oh ja? Om wat voor reden dan? Wat maakt het uit of ik een 23" Full HD monitor via HDMI aansluit of een 52" Full HD TV via HDMI? Voor de videokaart dezelfde output en de TV trekt het makkelijk qua beeldverwerking. De TV vind het wel prettig als ik de sync een beetje binnen de perken hou anders zie je bij snel bewegende vlakken van die schuine lijnen/verschuivingen maar verder geen verschil (alleen is alles groterKan ik de laptop aan gewoon de tv hangen? Mij is verteld dat hij daar te traag van wordt.
Tsja, in 7 minuten vol. Zorgen dat je 4 accuutjes hebt waarmee je 8 minuten kunt vliegen. Zo erg is dat toch niet? Prima te doen hoor.zo , net weer wat indoor artikelen bij rct besteld , vooral wat extra kleine lipootjes , want met vrijvliegen heb je veel lipo's nodig , daar kun je niet tegenop laden
Ja ik heb er nog 1 met een klein mankementjenweer:
(of wellicht dat BYM zijn DX8 alweer wilt verkopen)? :lol:
Hey, thnx voor de link BYM.. Bookmarked!![]()