Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor, 550 euro issie van jou :lol:
Mag je zeggen. Deze van jouw hofleverancier is €0,99 duurder dan deze van BYM. :rolling:
Maar dan moet je wel nog wachten tot-ie binnen is. BYM's leverancier heeft hem op voorraad.Maar clubleden krijgen 25 euro korting( no shit!)
Ik voel me een beetje ziek vandaag![]()
Tsja, in 7 minuten vol. Zorgen dat je 4 accuutjes hebt waarmee je 8 minuten kunt vliegen. Zo erg is dat toch niet? Prima te doen hoor.![]()
Mja, heb ook wel weer s ff zin om indoor te raggen. Gelijk laad-koffer uitproberen.. Is er stroom dat daarvoor gebruikt kan worden in Wormer?
Yep, dat je niet leest want er staat: Levertijd: Paar dagen en niet Op voorraad en direct leverbaar.Had je nog wat Sleur?![]()
Gelukkig gaat het indoorvliegen van je steeds beter.Ik voel me een beetje ziek vandaag![]()
Goedemorgen allemaal.
Staat inderdaad een stevige wind.
Gaat zometeen even naar het strand van Egmond,ff een frisse neus halen.
Prettig weekend allemaal.
Helemaal topie@RonaldR:
The recommended Center of Gravity location is 125mm behind the leading edge of the wing against the fuselage.
120mm is good for pattern flying
130mm is good for 3D flying
Neem je wel een plu mee, behoorlijk nat hier.......Goedemorgen allemaal.
Staat inderdaad een stevige wind.
Gaat zometeen even naar het strand van Egmond,ff een frisse neus halen.
Prettig weekend allemaal.
Graag gedaan RonaldR.
Ik zit nog steeds te twijfelen een Angel / Wind S of een Miss Wind te kopen ooit..![]()
Angel niet. Maar een Wind S of een Miss Wind is een lastige keuze. De Wind S 110E is een maatje groter met zijn 174x180cm dan de Miss Wind S 50E met 152x158cm. De Miss Wind S PRO is wel heel prijzig maar wel groot met 174x194cm. Moeilijke keuze.... :? Wel mooie vliegers.Ik zit nog steeds te twijfelen een Angel / Wind S of een Miss Wind te kopen ooit..![]()