Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@RonaldR:

The recommended Center of Gravity location is 125mm behind the leading edge of the wing against the fuselage.

120mm is good for pattern flying
130mm is good for 3D flying

Mijn marginaal gechargeerde prijsverschil was om aan te geven dat ik hem niet wegdoe :mrgreen:

Ik voel me een beetje ziek vandaag :mrgreen:

geen last van , ik heb het tegenover gestelde ;)

Tsja, in 7 minuten vol. Zorgen dat je 4 accuutjes hebt waarmee je 8 minuten kunt vliegen. Zo erg is dat toch niet? Prima te doen hoor. :yes:

komt omdat ik lui ben , en geen zin heb om te laden ter plaatse, en om de lader mee te nemen , nu heb ik gewoon genoeg lipootjes ;)

Mja, heb ook wel weer s ff zin om indoor te raggen. Gelijk laad-koffer uitproberen.. Is er stroom dat daarvoor gebruikt kan worden in Wormer?

ja !

lekker pleuris weertje vandaag , straks weer na mijn pa , kijken of het hem een beetje bevalt daar .

ps; goedemorgen @ allemaal

Goedemorgen allemaal.

Staat inderdaad een stevige wind.
Gaat zometeen even naar het strand van Egmond,ff een frisse neus halen.

Prettig weekend allemaal.

@RonaldR:

The recommended Center of Gravity location is 125mm behind the leading edge of the wing against the fuselage.

120mm is good for pattern flying
130mm is good for 3D flying
Helemaal topie :thumbsup: , many thanks :yes:
Goedemorgen allemaal.

Staat inderdaad een stevige wind.
Gaat zometeen even naar het strand van Egmond,ff een frisse neus halen.

Prettig weekend allemaal.
Neem je wel een plu mee, behoorlijk nat hier.......

Goedemorgen all..

Lekker Siggery! Even uitwaaien zal je goed doen!

Ik ga straks even naar een Total benzinestation, langs de A27, om de Merlin op te halen..

Hier een lekker nummer om wakker op te worden..

Ook de clip is erg gaaf!

Voor hen die liever nog even doorslapen..

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan RonaldR.

Ik zit nog steeds te twijfelen een Angel / Wind S of een Miss Wind te kopen ooit.. ;)

Ik zit nog steeds te twijfelen een Angel / Wind S of een Miss Wind te kopen ooit.. ;)
Angel niet. Maar een Wind S of een Miss Wind is een lastige keuze. De Wind S 110E is een maatje groter met zijn 174x180cm dan de Miss Wind S 50E met 152x158cm. De Miss Wind S PRO is wel heel prijzig maar wel groot met 174x194cm. Moeilijke keuze.... :? Wel mooie vliegers. :yes: :thumbsup:

Bij deze alvast een bod van 150 eypo voor als je hem weg doet. :mrgreen:

Haha.. nee, een Sebart kist vlieg ik kapot, die doe ik niet weg ;) Ben ook heel blij de Sukhoi nog te hebben..

Zit er zelfs aan te denken een Katana v2 te kopen ooit ;) (eerst FPV... ik moet mij echt tegenhouden, want anders zou ik nu naar Waalwijk rijden en een Miss Wind halen & een Katana v2 ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back