Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
de rt super sirius blijft me ook trekken , mooi ding met milled parts
ook netjes kwa prijs , en kan volgens de beschrijving rustig vliegen , en dat is mooi om figuren te oefenen .

Products Page – Rplanes - The Dutch F3P Shop

bestellen maar :D

sleur ; waar koop je zo'n mooie carbon prop voor deze modelletjes ?

WES props zijn niet meer te koop :nooo: er is wel een alternatief, binnenkort krijg ik er ook één van :yes:
Jammer genoeg is de inschrijving gesloten :( Of je moet Winfried even een PB sturen.

sergey-glavak-props-en-motoren

Laatst bewerkt door een moderator:
dan misschien beter de donuts vega , vind ik ook erg gaaf , en is nog afgeprijsd ook .

weet jij of dat een goede vlieger is ?
Tuurlijk is dat een goede vlieger. Je vliegt toch niet het A-programma. ;) Als je licht bouwt, vliegt alles goed. :yes: ;)

Zo, een middagje Depron snijden, schuren en begonnen aan het plakken. Zo nog even de cockpit erop kledderen met de airbrush (in een koude schuur :(). De rest blijft maagdelijk wit. Zo'n lang leven is een gemiddeld vliegtuig toch niet beschoren. :oops: :D Vleugels moeten nog gekruld worden, blijven dus niet vlak.

bipe_day1_1.jpg

bipe_day1_2.jpg

@Knaller: Fijn dat je er aan denkt dat er ook kinderen achter de PC kunnen zitten. MSN maar even uitgezet.

Tuurlijk is dat een goede vlieger. Je vliegt toch niet het A-programma. ;) Als je licht bouwt, vliegt alles goed. :yes: ;)

Zo, een middagje Depron snijden, schuren en begonnen aan het plakken. Zo nog even de cockpit erop kledderen met de airbrush (in een koude schuur :(). De rest blijft maagdelijk wit. Zo'n lang leven is een gemiddeld vliegtuig toch niet beschoren. :oops: :D Vleugels moeten nog gekruld worden, blijven dus niet vlak.

bipe_day1_1.jpg

bipe_day1_2.jpg

@Knaller: Fijn dat je er aan denkt dat er ook kinderen achter de PC kunnen zitten. MSN maar even uitgezet.

Hoe moet ik dat nou weer ruiken, en ik zei toch niets verkeerds. Mischien moet jij je msn uitzetten als je van je pc weggaat ;)

bipe_day1_1.jpg

bipe_day1_2.jpg

leuke dopfel dekker bouw je daar , ziet er leuk uit ! , hoe groot of klein isie ?

als je zou moeten kiezen tussen de rt super sirius of de donuts vega , welke zou jij kiezen ?
ik twijfel tussen die 2 , de vega is makkelijker te bouwen en heeft een gave kleurstelling , de sirius is wat meer aangekleed en gemilled , ziet er ook gaaf uit , maar welke zal beter vliegen ?

Ik zal morgen even carbon maken. Dan kan ik maandagavond even de frames maken. En over de prijs hebben we het nog wel. Zoals eerder gezegd, dat komt wel goed.
Rustig aan ik kan toch nog niet vliegen met een heli,en de televee is er ook nog niet,niemand heeft dat pokke ding in het assortiment.

Hoe moet ik dat nou weer ruiken, en ik zei toch niets verkeerds. Mischien moet jij je msn uitzetten als je van je pc weggaat ;)
Beetje om je taal denken... En waarom zou ik mijn MSN uitzetten? Omdat jij je niet in kunt houden? Die andere 20+ mensen kunnen dat wel. :yes:

leuke dopfel dekker bouw je daar , ziet er leuk uit ! , hoe groot of klein isie ?

als je zou moeten kiezen tussen de rt super sirius of de donuts vega , welke zou jij kiezen ?
ik twijfel tussen die 2 , de vega is makkelijker te bouwen en heeft een gave kleurstelling , de sirius is wat meer aangekleed en gemilled , ziet er ook gaaf uit , maar welke zal beter vliegen ?
De Bipie heeft een spanwijdte van 60cm en een lengte van 55cm. Is een beetje erg cartoon stijl. Net zo raar als de Sumo. ;)

En welke je moet nemen? Die het snelst te maken is. Waarom veel tijd stoppen in plakken als-ie net zo snel stuk is als een snel te bouwen model? Ik heb heel andere criteria dan jij. Voor de F3P zijn deze en deze wel populair. Maar je kunt de A-klasse ook winnen met een ordinaire Clik!.

de televee is er ook nog niet,niemand heeft dat pokke ding in het assortiment.
Wat zoek je dan, zoiets?

PHILIPS_17_TX_170_1957.JPG

Is goed kom maar langs, ben niet zo goed in overtrekken.

ik heb geen overtrek papier meer , maar wel mooie depron platen , dus ik kan hem daar direct op overtekenen .

het werkboek wil ik ook kopiëren, wel zo makkelijk .

dus of ik kom v/d week bij je langs ,of je neemt de malibu zondag mee naar wormer indoorfly .

je zou ook nog 2 propellers van me krijgen , welke maat of maten waren dat ook al weer ? douw ik ze gelijk in mijn indoor koffer ,krijg je die zondag ;)

en als ik een nieuwe indoor vlieger binnen krijg , mag jij mijn clik hebben ,die groen/oranje met die bubbels erop geairbrushed . (ex phils)
goed ding voor jouw om te oefenen .

zonder motor en roggelaar , de servo's mag je overnemen (FS31) of ik haal ze eruit indien je zelf servo's hebt .

Ziezo, de Malibu is gebouwd.

Nu electronica nog plaatsen en stuurstangen maken. Heb nog een hele week om dat te fixuleren, dus eerst maar even opruimen weer hier en een andere kist op de bouwtafel..

@Sleur: Heeft Spektrum ook hackmodules, die je kan solderen in de zender (zoals ASSAN bijvoorbeeld)?

Zou het dan interessant zijn deze zender te kopen:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

En die te voorzien van een (hack)module van Spektrum?

Lol, net of jij 20 vrienden heb :D ;)
Ik niet, ik heb 0,0 vrienden. Alleen wat vaag volk waar ik mee om ga. Vrouwlief wel, kost ook klauwen met geld om al die lui te vriend te houden. :yes: :p

@Sleur: Heeft Spektrum ook hackmodules, die je kan solderen in de zender (zoals ASSAN bijvoorbeeld)?

Zou het dan interessant zijn deze zender te kopen:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

En die te voorzien van een (hack)module van Spektrum?
Hack modules is voor speelgoedmerken. Daarin verschilt iets met klooien van degelijkheid. Maar er zijn gewoon Spektrum modules te verkrijgen. Maar die niet-MX22 en dan nog een module is net zoveel als een nieuwe DSX9. En een volwaardige Spektrum heeft modelmatching, heeft zo'n module niet. Leesvoer

*BYM is vanmorgen geslaagd met zoeken naar juiste exemplaar* :yes: (andere motivatie om maar positief te blijven denken)

1wt-1.JPG

Ik zit hier echt op het verkeerde forum maar here goes ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back