marcelsiggery
Forum veteraan
Mogguh allemaal! !!!
Rise and Shine.......
Rise and Shine.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, uitgePORd. Morgenochtend de stangen tussen de onderste en bovenste rolroeren knutselen. Als er tijd over is 4x HXT500 erin (dual aileron setup voor makkelijker trimmen op de vleugel en eventueel instellen van differentiaal).Brommer twijfel ik nog tussen een zwarte HK 1400kV of een HiModel 2208-1450kV. Die laatste heeft meer dan genoeg vermogen, zit ook op mijn Hydro...
Misschien sloop ik die niet zo leuke "kart" wel. Daar zit nog een zwarte HK brommer op.
En daarna had je geen zim meer
Over gekkenwerk gesproken:
@ BYM: gaaf filmpje, ook onwijs mooi ge-edit
@ Iedereen: goedemorgen
@ Junkie: Sterkte met je vader, laten we hopen dat hij het daar naar zijn zin heeft.
@ Indoorvladderaars in Wormer: Hou alles heel en veel plezier![]()
Vanavond inderdaad weer indoor training
Het wordt aardig windstil hier. Wind zal wel gaan draaien en in de middag weer toenemen. Maar los van de wind denk ik dat er een enorme laag water op het veld staat. Er is hier de laatste dagen een beste bak water gevallen. :evil:zijn er vliegers vandaag of waait het te hard?
Iemand toevallig een 50cm koolstof staaf 2mm/2,5mm?![]()
GPS uit het stof gehaald, Pocket Query gemaakt, alles in de Garmin gezet, batterijen ververst en op naar de geocache
O ja, gezin moet ook nog mee.... bjina vergeten![]()
En daarna had je geen zim meer
Over gekkenwerk gesproken:
Het wordt aardig windstil hier. Wind zal wel gaan draaien en in de middag weer toenemen. Maar los van de wind denk ik dat er een enorme laag water op het veld staat. Er is hier de laatste dagen een beste bak water gevallen. :evil:![]()
is redelijk klein, dus gauw te zwaar.... die andere welke je noemde zijn betere optiesdan misschien beter de donuts vega , vind ik ook erg gaaf , en is nog afgeprijsd ook .
weet jij of dat een goede vlieger is ?
@ ronald wil jij dinsdag die zenoah meenemen,dan neem ik de romp mee kunnen we kijken of het past.
zijn er vliegers vandaag of waait het te hard?
Hmm, de windmolen staat stil.., volgens mij is die stukHet wordt aardig windstil hier. Wind zal wel gaan draaien en in de middag weer toenemen. Maar los van de wind denk ik dat er een enorme laag water op het veld staat. Er is hier de laatste dagen een beste bak water gevallen. :evil:![]()
Nee, is voor een landingsgestel van de Bipie, dus massief is beter.Ja 2mm, alleen hol
denk dat ik wel heb, zal zo even in het magazijn duiken 8OIemand toevallig een 50cm koolstof staaf 2mm/2,5mm?![]()
Mag vanavond mee hoor. Heeft geen haast.denk dat ik wel heb, zal zo even in het magazijn duiken 8O
Nope, dat heb ik ook maar wordt te dik. Zelf heb ik nog 4mm buis liggen. Gaat het niet worden. :nooo:@ sleur ik heb 60cm 4mm liggen