Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, uitgePORd. Morgenochtend de stangen tussen de onderste en bovenste rolroeren knutselen. Als er tijd over is 4x HXT500 erin (dual aileron setup voor makkelijker trimmen op de vleugel en eventueel instellen van differentiaal).Brommer twijfel ik nog tussen een zwarte HK 1400kV of een HiModel 2208-1450kV. Die laatste heeft meer dan genoeg vermogen, zit ook op mijn Hydro...

Misschien sloop ik die niet zo leuke "kart" wel. Daar zit nog een zwarte HK brommer op.

je hebt weer wat moois geknutseld , ben benieuwd of hij ook mooi vliegt ;)

En daarna had je geen zim meer :p

Over gekkenwerk gesproken :hammer: :

wauw !! echt gaaf filmpie !!

jammer dat windows moviemaker geen optie slowmotion effecten heeft , had ik goed kunnen gebruiken in mijn filmpjes !!

zooo, het weer ziet er goed uit , maar ook erg veel wind , zeker op het veld rond 13;00u zal er een lekkere woei staan .

even rustig nog wat lipootjes cyclen en laden voor vanmiddag te wormer fly .

before wormer nog ff langs pa , ligt op de route , dat is mooi meegenomen .

veel plezier allemaal en tot vanmiddag voor diegene die gaan indoor bashen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
@ BYM: gaaf filmpje, ook onwijs mooi ge-edit :yes:

@ Iedereen: goedemorgen

@ Junkie: Sterkte met je vader, laten we hopen dat hij het daar naar zijn zin heeft.

@ Indoorvladderaars in Wormer: Hou alles heel en veel plezier :mrgreen:

Verder vandaag een gezinsdagje, maar even wat aan Gay-O-Caching doen denk ik :yes: Vanavond nog even vliegen in Egmondia :yes:

@ BYM: gaaf filmpje, ook onwijs mooi ge-edit :yes:

@ Iedereen: goedemorgen

@ Junkie: Sterkte met je vader, laten we hopen dat hij het daar naar zijn zin heeft.

@ Indoorvladderaars in Wormer: Hou alles heel en veel plezier :mrgreen:

Phil heeft alles al gezegd, dus wat hij zegt :)

Vandaag maar eens lekker niets doen.. :)

Vandaag kijken of ik onder een dus kinderfeestje van mijn nichtje uit kan komen. Als dat lukt dan nog even wat knutselen aan de Bipie (servo's, stangetjes, motor, regelaar, ontvangert) en de Trex 600 even helemaal in de zender programmeren (stond nog op de DX7, AR7000 mist). Daarnaast wat accuutjes laden voor Egmondia en dan noemen we het wel weer een dag. Vanavond inderdaad weer indoor training. Saai dagje dus... :? ;)

GPS uit het stof gehaald, Pocket Query gemaakt, alles in de Garmin gezet, batterijen ververst en op naar de geocache :banana:

O ja, gezin moet ook nog mee.... bjina vergeten :mrgreen:

zijn er vliegers vandaag of waait het te hard?
Het wordt aardig windstil hier. Wind zal wel gaan draaien en in de middag weer toenemen. Maar los van de wind denk ik dat er een enorme laag water op het veld staat. Er is hier de laatste dagen een beste bak water gevallen. :evil: :(

GPS uit het stof gehaald, Pocket Query gemaakt, alles in de Garmin gezet, batterijen ververst en op naar de geocache :banana:

O ja, gezin moet ook nog mee.... bjina vergeten :mrgreen:

Go GO GO Phil... Gisteren teller op 400 gezet :-)

Op de fiets in de regen en wind dat was...

Het wordt aardig windstil hier. Wind zal wel gaan draaien en in de middag weer toenemen. Maar los van de wind denk ik dat er een enorme laag water op het veld staat. Er is hier de laatste dagen een beste bak water gevallen. :evil: :(

precies , het veld is een waardeloze bende , v/d zomer maar weer es kijken daar , heels geen zin meer an buiten gevlieg .

ik ga nog maar even opzoek naar een extra indoorvlieg hal , purmerend even proberen , daar hebben ze ook grote zalen , wie niet waagt wie niet wint .

doel ; wat vrijvliegen combineren met wat figuur vlieg oefeningen , dus rondjes inverted /meskant oefenen , dat gaat niet als er nog 4 vliegers rondtuffen .

en mijn vliegers worden ook steeds mooier , dus word ik voorzichtiger , nog even en ik ben een topper :o ;)

dan misschien beter de donuts vega , vind ik ook erg gaaf , en is nog afgeprijsd ook .

weet jij of dat een goede vlieger is ?
is redelijk klein, dus gauw te zwaar.... die andere welke je noemde zijn betere opties :yes:
@ ronald wil jij dinsdag die zenoah meenemen,dan neem ik de romp mee kunnen we kijken of het past.

Check, staat in de agenda.. :thumbsup:
zijn er vliegers vandaag of waait het te hard?

Hmm, de windmolen staat stil.., volgens mij is die stuk :mrgreen: draait al een paar dagen niet terwijl het gisteren toch best woeide... :hammer:

waait hier nog behoorlijk straf..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back