Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*kuch
Wat is Junkie zonder goede cameraman ;-)

klopt , want je hebt een goede leermeester :cool: :new-alien:

Uh nee, niet echt. Althans, jawel, maar wel redelijk kort. Sinds vorige week lekker doorhalen tot 03:00 was geen goed plan. Begint nu gewoonte te worden, voor 02:00 heb ik totaal geen slaap meer. :?

Wat een slechte mierenziftende werkgever ben jij zeg. :teacher: :(

daarom heb ik ook geen personeel , ik snapte het al niet :confused: ;)

ps ; ik slaap ook voor geen meter , piekeren dat is , gisteren 3 uurtjes geslapen , daarom wil ik een indoorkist bouwen , heb ik 's nachts wat te doen ;)

Bij het UWV kunnen ze ook nog wel een knappe ict'er gebruiken zo te zien.
Die site vliegt er constant uit, je kunt niet inloggen of de server loopt vast, niet echt handig zeg maar :mad:

en weer 1-0 voor junkie :p

ik was even vergeten dat oostzaan ook nog bestaat , dus maar even een sporthal aldaar gebeld en kreeg gelijk de beheerder aan de telefoon

ook daar is het aardig druk met sporters , maar er zijn waarschijnlijk wel tijden beschikbaar , die krijg ik nog te horen , dus hij stond er in ieder geval positief tegenover ;)

mijn doel voor die hal is je mooie kisten heel houden ,en dus deels minuten vliegen en deels vrijvliegen met 2 of 3 kisten tegelijk , moeten we maar ff zien .
ik vind raggen ook leuk , maar ik merk dat ik ook wat verder wil komen met bepaalde figuren vliegen ,of rugvluchten ,meskant vliegen ed , dan heb je gewoon ff de ruimte nodig .

ik zoek dus een kleine groep van max 6 personen .

laat maar weten via pb of je je hier in kan vinden en mee wilt doen voor de locatie oostzaan .

groetjes junk

@junkie: Ikke kunstvliegploeg doen. :yes: Wel op voorwaarde dat het op dinsdag-, vrijdag- of zaterdagavond is. Ik heb een (te) druk bestaan met zandlopertjes en balkjes die tergend traag gaan (wie Twittert weet wel). ;)

Hahahaha, Junkie wordt ook een saaie wedstrijdvliegert :rolling:

@junkie: Ikke kunstvliegploeg doen. :yes: Wel op voorwaarde dat het op dinsdag-, vrijdag- of zaterdagavond is. Ik heb een (te) druk bestaan met zandlopertjes en balkjes die tergend traag gaan (wie Twittert weet wel). ;)

Jij ook al :mrgreen:

we hebben al weer 4 op de lijst van netjes vliegen !

corby ; ik zou ook meedoen als ik jouw was , leer netjes van fladderen , en met jouw kan ik samen tijd delen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back