Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@spijker, kijk ff op mp. Daar staat je merlin zonder ontvanger. Verkoper is dus beter...

Klopt... Aangezien hij ineens ziek geworden was (kan hij niets aan doen natuurlijk), heb ik die zondag een FPV setje gekocht, a 400 euro..... Toen waren de centjes op :)

Dus heb hem toen afgemeld. Had gezien dat jij al een andere besteld had, dus vond het het melden niet waard ;)

voor wie grappig is geweest in de labels:

Ik heb de moderators hiervan op de hoogte gebracht :teacher:

Heb jij mijn sms nog gelezen lieverd ;-)

ik heb de verf staan , zowel de latex als de satin ;)

punt is ; vroeger werkte je nog vlak bij sigma , rijd er vaak langs , vandaag ook , maar het is een treurig gezicht de zaak steeds potdicht te zien :(

v/h weekend zie ik je wel bij de wormert fly , neem ik het mee , of je rijd zaterdag ff bij me langs als je het eerder wilt ;)

zo , kreeg net een pakketje rct , weer wat lipootjes voor het indoor gefladder , ook een paar 180mah 2s lipootjes , lekker licht , ideaal voor het 5 minuten vliegen

ok, iemand nog een 7.5A Ubec in de (auto) voorraad? :rolleyes:

ter overname gevraagd, of tijdelijke leen..., die van mij gaat het helaas niet meer doen.... :(

Moet em uit HK ver weg laten komen, en kan de kist nu niet afmaken..

ok, iemand nog een 7.5A Ubec in de (auto) voorraad? :rolleyes:

ter overname gevraagd, of tijdelijke leen..., die van mij gaat het helaas niet meer doen.... :(

Moet em uit HK ver weg laten komen, en kan de kist nu niet afmaken..

heeft sleur vast wel

ik ben er ook doorheen ,en zijn al ingebouwd .

net begonnen met de malibu uit te snijden , wel lastig , terwijl ik een nieuw mesje gebruik ,kartelt toch het depron , heels niet mooi , verder vind ik de malibu te klein , hij is korter dan de nexus , wel de zelfde span .

ik vind de grootte v/d deluxe heerlijk , ik wil eigenlijk niet kleiner meer dan dat .
misschien toch maar deze donut , lekker groot
elipsiaftgroot.jpg

wel een wijs ding , en is reeds ingekleurd , scheelt weer veel werk ;)

Laatst bewerkt:
@RonaldR: Gaat u dit weekend ook indoor fladderen in Wormer (of overdag op het veld)?

ifso, even de overdracht van de mallen doen?

@ph-ils: hoe heb jij de instellingen van de 6a regelaar staan?
Gewoon standaard. Het hangt een beetje van je motortje af hoe de timinig moet. Op de Torcster (oude model) stond de regelaar gewoon goed op 'Auto'. :yes:

heeft sleur vast wel
Nope, niet die Ronald bedoeld (moet 6S aankunnen).

*tijdens typen een helder moment heeft* :idea:
*beseft dat hij er ééntje had "geleend" aan Savage35* :yes:
*in de doos van de Micro Magic een 7,5A UBEC 2-10S aantreft* 8)

Niet op de club vanavond, gooi hem wil in de bus als ik morgenmiddag verkeerd rij via Monkey Town. :thumbsup:

ik vind de grootte v/d deluxe heerlijk , ik wil eigenlijk niet kleiner meer dan dat .
misschien toch maar deze donut , lekker groot

wel een wijs ding , en is reeds ingekleurd , scheelt weer veel werk ;)
De Elipsia is een goede vlieger. De gewone Elipsia die ik had, had een eigenaardigheidje die de FT veel minder heeft. En inderdaad lekker veel kleurtjes. Misschien dat RonaldR zijn Elipsia FT weg doet als hij zijn nieuwe gefreesde/uitgeholde wedstrijdkist klaar heeft. :D

*verder knutselt aan zijn microcontroller dingetjes* :pc: :D 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back