Sleurhutje
Forum veteraan
Ronald vliegt altijd met een vliegding van iemand anders.Ronald zal toch vast wel een disc hebben?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ronald vliegt altijd met een vliegding van iemand anders.Ronald zal toch vast wel een disc hebben?![]()
De Elipsia is een goede vlieger. De gewone Elipsia die ik had, had een eigenaardigheidje die de FT veel minder heeft. En inderdaad lekker veel kleurtjes. Misschien dat RonaldR zijn Elipsia FT weg doet als hij zijn nieuwe gefreesde/uitgeholde wedstrijdkist klaar heeft.![]()
Nope, ik ben zeer content met mijn Zicral (ook Donuts Models en zeldzaamwil jij hem dan kopen ? of bedoel je dat ik hem dan over kan nemen ?
Nope, ik ben zeer content met mijn Zicral (ook Donuts Models en zeldzaam).
Ja vooral nat uur films zeker?Dat wil ik wel eens komen bekijken bij je Gorb![]()
Ik ook niet moet hem nog aansluiten.Nee, ik heb nog nooit 3d tv gezien ......
zeldzaam maar niet voor eeuwig , het nadeel van depron is dat het vanzelf verouderd/krom trekt en sompig word , vocht aantrekt ofzo , ronald heeft al zijn depron modellen zo klem gezet dat ze niet krom trekken :?
slechte investering ,net als auto's , als je mijn nexus en clik voelt , die zijn ook helemaal zacht geworden ,voelt aan als suède, maar ze vliegen nog prima als natte krantenop een oude fiets moet je het leren !
als ik daarna donuts deluxe vlieg is dat een verademing
maar goed ,ik oefen liever moeilijke figuren met de oude kranten![]()
Heb nog een witte elipsia en een geebee...
Als ik de maiden met de xerces gemaakt heb mogen de elipsia en geebee eruit.
Beiden hongkong setup.
Ik houd mij aanbevolen voor de geebee!Heb nog een witte elipsia en een geebee...
Als ik de maiden met de xerces gemaakt heb mogen de elipsia en geebee eruit.
Beiden hongkong setup.
En dan mij een aasgier noemen...
damn! ben net te laat :lol:
Ik had al een PB gestuurd hoorHet is maar net de vraag of hij hem mij gunt :wink:
Is goed Junkie,drop it in da volvo.Tis inderdaad een triest gezicht,ik reed er vd week ook langs.Raar idee dat je daar na 16 jaar nu niet meer naar binnen kunt :-(ik heb de verf staan , zowel de latex als de satin
punt is ; vroeger werkte je nog vlak bij sigma , rijd er vaak langs , vandaag ook , maar het is een treurig gezicht de zaak steeds potdicht te zien
v/h weekend zie ik je wel bij de wormert fly , neem ik het mee , of je rijd zaterdag ff bij me langs als je het eerder wilt
zo , kreeg net een pakketje rct , weer wat lipootjes voor het indoor gefladder , ook een paar 180mah 2s lipootjes , lekker licht , ideaal voor het 5 minuten vliegen
Pb"s gelden niet ,wel je aan de regels houden hoor !:sad::teacher:![]()