Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag wordt er in de Sprong en het Trias gekorfbald. Jeugd is dan aan het trainen.

oeps ! , ik hoor het morgen wel , wellicht is er nog plek in de tref of vang .

gek , dan denk je , ik boek op een tijd dat iedereen werkt of op school zit , is het nog volgeboekt :confused:

Jo Junkie, ik ga het niet redden met de oppas a.s. vrijdag. Volgende week wel :yes:

doen we volgende week vrijdag gewoon ook :p, iedere vrijdag middag atv minuten vliegen ;)

ps ; leuk filmpie !

[/QUOTE]

@junkie

Moe van je schildersbaan, misschien moet je je geluiden eens voor je laten werken, zoals deze gast doet.

Misschien niet je smaak, maar deze gast is echt goed, moeite waard om filmpje af te luisteren.

Laatst bewerkt door een moderator:
!CE(62DgBWk~$(KGrHqV,!hsE0GBkN-jPBNRsM4B)1Q~~0_12.JPG

@junkie

Moe van je schildersbaan, misschien moet je je geluiden eens voor je laten werken, zoals deze gast doet.

Misschien niet je smaak, maar deze gast is echt goed, moeite waard om filmpje af te luisteren.

ik vind mijn job best leuk , maar naar zoveeeeel jaar word ik er idd wel een beetje moe van :-)

ik zou net als een student , na het vele studeren ,er even een jaartje tussenuit willen ,en me richten op iets nieuws , maar dat gaat nie , kosten lopen gewoon door en het geleefd worden ook ;)

Die gast is echt geweldig , zeer muzikaal , kan nog redelijk zingen ,en vooral met de apparatuur omgaan , komt wel even wat bij kijken eer je zover bent , dat kost wederom veel tijd , iets wat ik niet echt heb ;)

kan je zijn spullen ook bij de aldi kopen ? :p

beste indoor vliegers

goed nieuws , we kunnen vrijdag van 14;30 tot 16;30u in de vang vliegen , lijkt me een leuke zaal !

laat snel even weten wie er wil/kan vliegen , dan boek ik de zaal morgen

deelnemers tot nu toe ;

junkie
sleurhut
-
-
-
-

ik vind mijn job best leuk , maar naar zoveeeeel jaar word ik er idd wel een beetje moe van :-)

ik zou net als een student , na het vele studeren ,er even een jaartje tussenuit willen ,en me richten op iets nieuws , maar dat gaat nie , kosten lopen gewoon door en het geleefd worden ook ;)

Die gast is echt geweldig , zeer muzikaal , kan nog redelijk zingen ,en vooral met de apparatuur omgaan , komt wel even wat bij kijken eer je zover bent , dat kost wederom veel tijd , iets wat ik niet echt heb ;)

kan je zijn spullen ook bij de aldi kopen ? :p

Mwah, ook op marktplaats.
Maar ik snap je punt, tsjah dan moet je in de avonduurtjes je talenten uit zien te breiden :new-alien:
Snap je tijdsnood :yes:

En sorry nog niet goed genoeg om te komen vliegen en staan en doen, sla nog ff over zolang liggen de boventoon voert.

hier wat vlieg kunstjes van junkie ,en van alles en nog wat ;)

vntm

Hij is weer goed Junkie.Vooral de disc - car chase was lachen,echt lastig om dat kleine monster te pakken te krijgen.De SU is niet meer,dat ding was door het vocht zo krom als een hoepel geworden en vloog hierdoor als een krant ;-)

Junkie, goed bezig!!! :thumbsup: :worship: :banana: ;)

*middag vrij bevestigt in de agenda* :pc:

Vanavond weer lekker geknutseld aan de antenna tracker. Morgen even een servosteuntje knutselen. :D

ik doe mijn best voor ons ;)

wat zullen we doen , gewoon maar boeken ? en maar zien of we met zijn 2en staan en lekker heel veel vliegen ,maar er zullen er nog wel een paar komen .;)

Mwah, ook op marktplaats.
Maar ik snap je punt, tsjah dan moet je in de avonduurtjes je talenten uit zien te breiden :new-alien:
Snap je tijdsnood :yes:

En sorry nog niet goed genoeg om te komen vliegen en staan en doen, sla nog ff over zolang liggen de boventoon voert.

jammer dat je zolang last heb van je rug , dat lijkt me niet lekker , maar je kunt toch ook zittend vliegen ? :D

Hij is weer goed Junkie.Vooral de disc - car chase was lachen,echt lastig om dat kleine monster te pakken te krijgen.De SU is niet meer,dat ding was door het vocht zo krom als een hoepel geworden en vloog hierdoor als een krant ;-)

was weer lachen !!

kom jij vrijdag ook lekker vliegen ? ,als je geen nette kist hebt , neem je maar een goede gebruikte van mij , je mag mijn witte hellcat of clik wel gebruiken ;)

Stuurt dat een beetje ? ziet er goed uit. met 2 of 3 monitoren wel veel mooier. Van wie was de setup?

Jo Junkie, ik ga het niet redden met de oppas a.s. vrijdag. Volgende week wel :yes:

Hier nog Nijssie aan het sturen op de simdag.

Heb nog een hele goeie set van hem gevonden waar hij analoog enkele mad skillzz vertoont:

En goedemorgen maar weer...

Weer een dagje werken.. Jeej. Vanavond bij vrienden op bezoek.. Jeej..
Op werk komt straks Car Glass even langs.. Jeej..

Nu eerst "file" rijden.. jeej.. :(

Need my coffee..

Stuurt dat een beetje ? ziet er goed uit. met 2 of 3 monitoren wel veel mooier. Van wie was de setup?

Het stuur en de throttlesticks zijn van Nijssie, de tweede lcd van Sleur en de pc van mij. Dat stuurt zeker met deze setup :yes: Ook maar eens kijken voor zo'n stuur :wink:

Het stuur en de throttlesticks zijn van Nijssie, de tweede lcd van Sleur en de pc van mij. Dat stuurt zeker met deze setup :yes: Ook maar eens kijken voor zo'n stuur :wink:
Môgguh, bij Conrad liggen de yoke en levers voor iets van 135, voor nog eens 135 heb je ook de pedalen erbij. En als je echt geld teveel hebt ook allerlei instrumenten voor in het dashboard. 8)

goedemorgen jongens !

nogmaals ,laat even weten wie er nog meer willen atv indoorvliegen vrijdag aanstaande .

spijker / jasper , jullie komen toch ook wel ?

phils ; regel jij ff oppas voor ruben ;)
eric 3D ; vraag is een paar snipper uurtjes aan !

met 2 man vliegen kan ook wel , maar dan is het wel 28 E pp :o , wel veel vliegen dan ;)

nogmaals ,laat even weten wie er nog meer willen atv indoorvliegen vrijdag aanstaande .

spijker / jasper , jullie komen toch ook wel ?

Ik werk dan lieverd.. Dus nee, ik kom niet. Daarnaast, ben ik zaterdagavond ook in de Wormerfly aanwezig. Dus a.s. weekend = vliegweekend.
Vrijdag ook vliegen wordt even te gek dan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back