Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen jongens !

nogmaals ,laat even weten wie er nog meer willen atv indoorvliegen vrijdag aanstaande .

spijker / jasper , jullie komen toch ook wel ?

phils ; regel jij ff oppas voor ruben ;)
eric 3D ; vraag is een paar snipper uurtjes aan !

met 2 man vliegen kan ook wel , maar dan is het wel 28 E pp :o , wel veel vliegen dan ;)

Junkie,

Ik weet niet of het gaat lukken. Heb momenteel een erg drukke planning.

Goedemorgen allemaal :D

hier mannen... FPV voor op de Baja ! Let je ook even op het chickie??

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag even een rondje gereden in de C1.... wow! Wat een ruimte! En wat een leuk karretje!

*sparen gaat*

Vandaag lekker met de andere hobby bezig gehouden....

GroteFoto-7HUPP6K6.jpg

Zo stond de Smart van een collega er vanmorgen bij (zonder het zwarte op de deur, da's mijn bijdrage ;)). 8O :? Niet grappig, is in dezelfde straat als waar ik woon, een paar honderd meter verderop. u maak ik me weinig zorgen want je hebt aardige betonblokken nodig om mijn tuffie op blokjes te zetten. ;)

2z6gf37.jpg

Lekker Dorp daar !!! Nikos had soortgelijke probleem met de auto ..

@Spijker... Deze heeft de vorm van een C1.. Pas maar op als je weer in Da Club gaat.

hallo mannen

phoenix binnen:D:D:D
heeft iemand toevallig nog een verloop
stukje voor een futaba ff-9
zoja wil je deze dan vanavond mee nemen SVP.

mvg RAGGER:cool:

Je moet wel in de stad blijven want alleen de 1 en 2 doen het, de rest van de versnellingsbak moet je even reviseren. 8O :? :(

Waarschijnlijk gewoon wat ventieltjes die versleten zijn, revisiekitje voeren en karren maar. 1en 2 doen het? Dan kan je 30 rijden.
Topsnelheid ligt rond de 100 :rolling:

Waarschijnlijk gewoon wat ventieltjes die versleten zijn, revisiekitje voeren en karren maar. 1en 2 doen het? Dan kan je 30 rijden.
Topsnelheid ligt rond de 100 :rolling:
Tsja, ik had oooit een Voyager met hetzelfde euvel. Mooi 1600 ballen achteruit voor een kleine revisie. :( Mij niet gezien met zo'n klut-Amerikaan. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back