BYM
Forum veteraan
sleur wat is er loos in bwijk? Heli laag over, en een ambu hoor ik gaan.......
prio 1 voertuig te water (voertuig: Auto) zuiderweg assendelft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sleur wat is er loos in bwijk? Heli laag over, en een ambu hoor ik gaan.......
Ik denk dat er een heli laag over vloog en een ambulance ergens naar een klusje ging... :?![]()
![]()
prio 1 voertuig te water (voertuig: Auto) zuiderweg assendelft
Zojuist te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij mijn nieuwe wergeverThis lazy bastard got a new job
Morgenochtend arbeidsovereenkomst tekenen
![]()
Felicitaart gabber !!:music:
Hop,werken kreng!8)
Zojuist te horen gekregen dat ik ben aangenomen bij mijn nieuwe wergeverThis lazy bastard got a new job
![]()
![]()
De grafische industrie hiermee vaarwel gezegd na 23 jaar.
![]()
Gefeesteliteerd.Gelukkig wel Junkie, thuis zitten is niets voor Siggy
De grafische industrie hiermee vaarwel gezegd na 23 jaar.
En lekker om de hoek, het is in Oostzaan![]()
Dit was er dusSleur wat is er loos in Bwijk? Heli laag over, en een ambu hoor ik gaan.......
Gefeliciteerd SJaggie![]()
Wat ga je nu doen?
Gefeesteliteerd.Zie je wel, komt wel goed. En na 23 jaar een nieuwe uitdaging is ook niet verkeerd.
![]()
![]()
Gefeliciteerd SiggyWaar in oostzaan? Van Wijk? 8O
Nee dus, niet van Wijk![]()
Oh ja, die lesgast met zijn heli gaat ook steeds lager vliegen. Hij komt nu één à twee keer per week over. Zo laag dat we zwaaien. Hij keert om bij het veld, terug naar het kanaal via ons kantoor, weer zwaaien, doet wat achtjes om nogmaals langs te vliegen en maakt dan een stijgende bocht om de kraan aan de andere kant van de haven te ontwijken en zo richting sluizen te vliegen. Grappig om te zien dat hij bij een beetje zijwind soms met zijn staart nog afgiert en moet corrigeren.Dat is hier vlak achter Sleur. Ik dacht al dat hij in de buurt geland was.
Grafische industrie is in Nederland binnen 10 jaar dood, dus maken dat je weg komt![]()
Oh ja, die lesgast met zijn heli gaat ook steeds lager vliegen. Hij komt nu één à twee keer per week over. Zo laag dat we zwaaien. Hij keert om bij het veld, terug naar het kanaal via ons kantoor, weer zwaaien, doet wat achtjes om nogmaals langs te vliegen en maakt dan een stijgende bocht om de kraan aan de andere kant van de haven te ontwijken en zo richting sluizen te vliegen. Grappig om te zien dat hij bij een beetje zijwind soms met zijn staart nog afgiert en moet corrigeren.![]()
![]()
Feest vieren en dus een biertje drinken![]()