Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad Junkie;) Gewoon keihard censureren die filmpjes

ja , wat is dat ? , hij heeft er geen zin meer an zo lijkt :confused:hij gaat morgen wel indoor vliegen .
daar heb ik geen zin meer in , brandstof seizoen = geopend :banana:
ik ga wel wat minder filmen ,beter voor ons allemaal ;)

ik hoop dat er morgen niet teveel midairs plaatsvinden , dat zou schokkend zijn :lol:

*slapen gaat *

Zijn er morgen eigenlijk regels???

Wordt het raggers of toppers ?

Morgen raggers en toppers.
De enige regel die geld. Gebruik je verstand. Verder maken we er een gekke boel van. Zaal is mega groot en hoog. Alle vliegers houden hun vliegers in het vlieggebied.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier nog wel wat foto's van 3D fris die zijn kist te veel opgefokt had en zo roekeloos ragte dat hij knetterhard de grond in ging vlak naast het fietspad ;)

Verstand?????

Nou, dan ga ik nog even twee mini cams opladen en wat pokeren en rijstvelden op televee kijken. :D :celebrate: Wie doet het licht uit?

Na 2 rondjes vliegen ontsnapt de rook toch uit je motoren. Dus als jij nou telkens 2 rondjes voorvliegt, kun je alsnog de rest filmen. ;) :lol:

Whahaha, dat motortjes roken ga ik geen hobby van maken hoor :D
De 2700KV uit de Microjet doet het weer, die goudcontacten aan de motor zat storing in.
Beetje rommelen en hij draaide weer, rare jongens die chinezen :mad:

Goehhhdemorgen ...

Pootje al beter Phil?

@Sleur
Neem jij vandaag dat data tank ding even mee aub?
Ik kom vandaag ook ff kijken koekeloeren :yes:

@knaller
Zal ik je voeding ook mee nemen?

@Sleur
Neem jij vandaag dat data tank ding even mee aub?
Ik kom vandaag ook ff kijken koekeloeren :yes:
Oh, uh, ja... Rij ik even langs kantoor om hem op te pikken.

Neem ik gelijk wel een paar verlengsnoeren/verdeeldozen mee want daar zal vast tekort aan zijn gezien de beperkte aansluitingen in Egmondia.

heren veel plezier vandaag in Egmond.
ga ik weer lekker werken.
Saaaaaaaiiiiiiiii...... :? ;)

Ik heb er zin an. :banana: Even lekker weer het luxe zondagse ontbijt, beetje lanterfanten, fotocamera opladen en dan... :bye: :banana:

Zou wel fijn zijn, kom ik deze zomer ook weer eens aan vliegen toe, en hebben we na thuiskomst ook geen gezeik meer op het forum van de thuiszitters.

Voor mij dus zeker een WIN-WIN situatie :banana:

nietus !! , het is al lastig om je te laten filmen , je staat iedereen te helpen met de funjets of je bent in gesprek ;)

owh , ik zou graag weer even met de pilonracer en de V-gym willen spelen , maar het zal erug rustig zijn op het veld ;)

vandaag heb ik floor en mijn zus , dus straks even langs me pa , daarna naar het strand om uit te waaien , dan via de terugweg nog even koekeloeren op de discofly .
ik neem geen vlieger mee , ik denk niet dat de deluxe dat gaat overleven .

vast veel plezier gewenst ,en tot lators

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back