Knaller
Forum veteraan
En niet even bellen he![]()
Jij duld toch ook geen andere op je vliegplekje in wormerpolder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En niet even bellen he![]()
Was een vluggertje schat...
Jij duld toch ook geen andere op je vliegplekje in wormerpolder![]()
En wat betreft de steun en dergelijke. F.U.M. Jullie snapper er geen moer! van.
Sjezus wat zal ik oud worden.Slecht nieuws voor alle chagerijnen: Jullie worden ouder dan de rest.![]()
Kan ik beter aan jou vragen PhilMijn benen doen het allebei nog goed
![]()
Dus nog even wachten op de nieuwe motoren. Hopelijk deze week nog binnen.
Hey Nick,
Gaaf filmpje.
Wat voor progje is dat. Is tie er ook voor Windows?
Heb vanmorgen mijn Quadcopter proberen te vliegen, maar die is nu wat aan de zware kant. 800gram totaal dat vinden de 1400kv indoor motortjes niet leuk. Dus nog even wachten op de nieuwe motoren. Hopelijk deze week nog binnen. Zender werkt in ieder geval goed. Alleen mijn schermpej nog even aanpassen. Daar zit zo'n blauw mute scherm op als er geen signaal is. FF uitzoeken op de print om dat los te halen.
Lekker zo'n figuur in je woonplaats :nooo:
Kinder Pr0n Netwerk? 8O :? Afgekort tot KPN!
Je vergeet "zekere" erbij te zetten, dus een langzame zekere dood. :teacher: Zijn slurf eraf en langzaam dood laten bloeden lijtk me zeer gepast. Weet-ie ook waardoor en waarvoor.Ik zweer het je, iemand die mijn dochter of zoontje misbruikt zal een langzame dood sterven :evil: 8O
Verklaar u nader? In Windows 2008 zit geen Media Server meer. In plaats van de vroegere Windows Media Encoder (7/8/9) heb je nu Microsoft Expression. Zuigt nog steeds enorm en zal nooit het niveau van andere videosoftware halen.HIER !!!! Dit filmpje is gemaakt met een multi media windhoos servert,
2008 dan wel natuurlijk !
Zuigt nog steeds enorm en zal nooit het niveau van andere videosoftware halen.