Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging ook meer om de inhoud van het filmpje :-) vergelijkbare kwaliteit.
Met Windows MovieMaker (de grafische interface voor desktop Windows) kan ik prima HD-kwaliteit filmpjes maken hoor. :yes: Dus dat is geen excuses, eerder de onwetendheid van de gebruiker. :?

Hey Ragger ... hoeveel is dit? link ziet er een beetje raar uit ik weet het maar gewoon op klikken
Maak eens normale links: Klikkie. Heel normale meetwaarde daar in Tokio, moet ergens tussen de 10 en 20 cpm liggen. Was vanmorgen ruim 50 cpm maar zakte de afgelopen uren best snel.

Voor de gemiddelde Henk en Ingrid zegt het aantal Curie weinig (wij gebruiken overigens Becquerel als SI-eenheid) dus de straling in bananen is veel begrijpelijker. :teacher: :lol:

Ben er klaar voor....

gaaf filmpie nick !! , helaas kan ik het niet zo mooi maken met dat suffe moviemaker :(

kan ik dat programma ook via windows gebruiken ? ,denk het niet .

ook mijn werk is best wel hobby , alleen heb ik een zware hobby gekozen , of te wel er in gerold , en je rolt er nooit meer uit :???: ;)
wel heerlijk elke dag op de motor , ook vanochtend floor naar school gebracht op de motor , dat kind heeft gelijk een hogere status , vinden die kids maar wat stoer :cool:

veel plezier op den club vanavond , kunnen jullie weer lekker roddelen en kwaad spreken over junkie ... wedden !!!!

*is erug gaar en gaat niets doen , al mijn vliegers staan RT BATTLE :p

Laatst bewerkt door een moderator:
ook vanochtend floor naar school gebracht op de motor , dat kind heeft gelijk een hogere status , vinden die kids maar wat stoer :cool:

veel plezier op den club vanavond , kunnen jullie weer lekker roddelen en kwaad spreken over junkie ... wedden !!!!
Yep, da's stoer. Elke keer kijk ik dat zo aan maar da's toch een pittig kind met een uitgesproken eigen wil. Kijk je al uit naar de pubertijd? Staat je nog wel wat te wachten (maar heeft ook zo zijn charmes ;)).

En nee, er is genoeg gezegd en uitgesproken (wat mij betreft). :yes:

Wat denken jullie, zo heb ik het erover en het volgende moment is mijn pakketje binnen uit HK :banana:

Nu maar wachten tot moeders de vrouw thuis is, kan ik ook naar de club... maar dan pas om 22.45 uur

Yep, da's stoer. Elke keer kijk ik dat zo aan maar da's toch een pittig kind met een uitgesproken eigen wil. Kijk je al uit naar de pubertijd? Staat je nog wel wat te wachten (maar heeft ook zo zijn charmes ;)).

En nee, er is genoeg gezegd en uitgesproken (wat mij betreft). :yes:

precies haar vader dus , ook al met 10 jaar een brommert , gevolgd door motorcrossen (250cc suzuki rm ) op 14 jaar , vanaf 16 jaar opgefokte kreidler, 18 jaar vette motor , en daarna licentie om te mogen racen op zandvoort , ik hoop dat floor iets rustiger aan doet :???: ;)

betreft jou is het uitgesproken , maar je vriend jasper gaat nog wel ff lopen klagen , ik zeg , daar maakt hij geen vrienden mee , en niet alleen bij mij kan ik melden !

Wat denken jullie, zo heb ik het erover en het volgende moment is mijn pakketje binnen uit HK :banana:

Nu maar wachten tot moeders de vrouw thuis is, kan ik ook naar de club... maar dan pas om 22.45 uur

joh , blijf lekker thuis , je gaat toch niet middernacht naar die ballen tent :confused: :???: ;)
en je zou gaan afvallen , dus de club is niet gezond voor jouw ;)

Sleur zou iets voor me meenemen :) en natuurlijk ook ff naar mijn matties :wink:

Laatst bewerkt:
Zo weer efkes lekker lope legge freubbellen.
Crashmato geraprateerd en gelijk de extra maar ff meegepakt ,ook weer vlieggaar uh ik bedoel vliegklaar.

Filmpje gemaakt van de heli, om later thuis de headspeed te meten met een programma. Werkt super en het toerental is 2310 rpm:hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back