Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aantrekkelijk.. maar nee dank je. Ga juist even sparen voor wat moois voor volgend jaar.![]()
Ik zie het ...
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Ik ben ook rond 13:00uur op het veld kunnen we mooi even de nieuwe windvaan op hangen.
![]()
Ik ben ook rond 13:00uur op het veld kunnen we mooi even de nieuwe windvaan op hangen.
![]()
![]()
Een tanktas? Wat is dat voor iets? Kun je daar benzine in vervoeren? (heb werkelijk geen idee)
Zo ,ik lees dat iedereen weer vrij is
Ik stop er over een uurtje ook mee, ff lekker stukkie motorrijden
Nog even langs een motorzaak, heb een tanktas nodig .
Daarna ff niks doen
Zo, even lekker gevlogen kunnen we vanavond weer werken.
als iedereen weer vrij is.
Zo ,ik lees dat iedereen weer vrij is
Ik stop er over een uurtje ook mee, ff lekker stukkie motorrijden
Nog even langs een motorzaak, heb een tanktas nodig .
Daarna ff niks doen
Zo, even lekker gevlogen kunnen we vanavond weer werken.
als iedereen weer vrij is.
ohw gelukkig werkt er ook nog iemand
zo , net een tanktas gescoord van booster , weer veel te duur , maar wel een zeer goede , is ook gelijk een rugtas .
monteer je door om op je tank te leggen , en de magneten ( zeer sterke) houden alles mooi op zijn plaats .
erg blij mee !
morgen zie ik wel of ik naar het veld ga , heb niet zo'n zin in drukte en veel praten , staat mijn kop niet naar , bovendien wil ik ook aan mijn motor werken , is ook hobby , maar heeft ook onderhoud nodig .
Wat moet die kale nou weer op dat veld![]()
Na zo'n 40 uur in twee dagen werken even wat ontspanning. Eerst bij Burp even huisje wezen kijken en een bakkie doen. 's Middags even naar het veld wat nutteloos rondhangen. Nu lekker relaxt bankhangen. Straks de Sleurphira opgraven en wat batterijen laden. Dan op tijd naar bed wat slaap inhalen.ach , die wil ook een beetje bij de ww groep horen![]()