Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is een tanktas , in die flappen die om de tanktas liggen zitten dikke magneten , je legt hem op de tank en hij zit muurvast .

2011-03-25184340.jpg

Hey duidelijk Junk.. Mooi brommertje ook trouwens. ;)

Hey duidelijk Junk.. Mooi brommertje ook trouwens. ;)

Yep , ben er erg blij mee , is ook een 4stroker :cool: ;)

is echt genieten , vooral uit het werk is het fijn om terug naar huis te snorren .
in de coentunnel even flink accelereren met open uitlaatsysteem is ook erg aangenaam te noemen ;)

Yep , ben er erg blij mee , is ook een 4stroker :cool: ;)

is echt genieten , vooral uit het werk is het fijn om terug naar huis te snorren .
in de coentunnel even flink accelereren met open uitlaatsysteem is ook erg aangenaam te noemen ;)

Kom d'r eens mee naar t veld toe zou ik zeggen ;). Hou wel van een beetje bruut geweld :)

Artikeltje 5 --> rijbewijs inleveren. :yes: Ook als oom agent dat vanaf de snelweg constateert en je uiteindelijk staande houdt.

weet ik , ik trok een wheely terwijl er motor politie achter me reed :???: :eek:
heb ik me uit kunnen lullen :p

maar ik kijk voortaan altijd goed rond voordat ik mijn voorwiel optil ;)

Zit je voorband wel goed om? Lijkt wel of het profiel/looprichting verkeerd om zit. :?

ik denk dat het wel goed zit ,maar zal morgen ff checken ;)

Goedverdegoedver, gaat er tijdens het laden een cel in een 6S 3000mAh LiPo stuk. Lader lekker ontladen op de cycle. Ineens gaat de lader gillen dat de accu raar doet. Op de universeelmeter zie ik zo een cel levenloos worden van 3,1V naar 0,3V. 8O :evil: Maar even buiten gelegd. 8)

Dus dat zijn nog drie accu's voor de Sleurphira. Dan toch maar de Monsun ook mee met drie accu's. Geen zin om op/bij het veld te laden. :p

Neemt morgen mee:

*Sebart Sukhoi, vliegklaar zonder ontvanger.. 8O
*Brio 10
*Easystar
*Robbe Spirit

En misschien nog een Swift..

*verder met laden gaat*

p.s. komt dit een beetje bekend voor?

Ik was al zeer benieuwd welke gest**rde er boven de A9 vloog. :confused:

Over de A9 en tussn de windmolen door.... , ik legde even de link die een leek kan leggen met een modelvliegtuig en een modelvliegvereniging in Heemskerk.....

Misschien wordt dit weer ervaren als een overdreven reactie, maar was er toevallig getuige van, en vond dit een redelijk stupiede actie.

@ronaldR: kom jij morgen ook naar t veld toe? Misschien mogelijk dat we dit weekend even de overdracht doen van de dubbeldekker en de curare mallen?
yep, ben net terug uit fransenland, en ben er morgen zeker bij :yes:
En die G2300, past op een kist die ik van Ronald nog ga overnemen (stond al langere tijd geplanned).
Neemt niet weg dat ik zaterdag weer wat centjes erbij heb... *kuch* :)
Uhh, er zit al een 20cc van dezelfde serrie op hoor ;-) (voor dezelfde prijs) :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
yep, ben net terug uit fransenland, en ben er morgen zeker bij :yes:

Uhh, er zit al een 20cc van dezelfde serrie op hoor ;-) (voor dezelfde prijs) :rolleyes:

Oke, dan hebben we het er morgen wel even over op t veld ;)

En wat betreft die motor.. I know. Maar ik heb er dan eentje achter de hand ;) Voor dat bedrag kon ik hem niet laten liggen hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back