Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vandaag een paar verse velgjes voor de opel besteld

B20-CSS.jpg

toch nog niet besteld,ik twijfel

wolfrace-lugano-velgen.jpg

Laatst bewerkt:
De Corsair vanavond even op de slachtbank gehad. De ontvangeraccu was niet echt geweldig meer, na enkele keren cyclen kwam er niet meer dan 1200mAh uit vandaan. Me de pleuris gezocht naar de 2S 2100 LiPo en uiteindelijk gevonden in mijn zenderkoffer. Al twee keer gekeken maar viel niet op (accu zwart en foam ook ;))

4 cellen NiMh verwijderd en BEC en LiPo geplaatst. LiPo even getest en levert gewoon 2300mAh bij een cycletje. Prima accu dus. Al met al ook een klein beetje lichter. Tevens een beetje veiliger dan een 4 cellen pakketje.

F117 ook even een kleine reparatie ondergaan (1 minuut). Moest een beetje epoxy bij de neus hebben. Alle andere LiPo's geladen dus gereed voor morgen. Nog even de pb accu aan de lader gooien en morgen eerst de auto uitruimen. Ligt nog teveel zooi in om alles goed kwijt te kunnen.

Zo ik ben uit geknutselt. Even de Quadcopter van nieuwe motoren voorzien. Alleen de prop adaptors zijn niet echt recht. Beetje onbalance dus. Nou ja morgen maar even proberen. Kan nu 2KG tillen.

Doet het licht uit.

Tot straks:banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back