Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRR KOUD !!! weer terug v/h veld , lekker ritje heen en weer .

was wel gezellig op het veld , junkie spielberg heeft weer wat movies in da box , vanavond plaats ik wel het 1 en ander .

voor morgen nog even toestemming vragen aan vrouwlief om te vliegen , heb tenslotte vandaag al vrij voor mezelf gehad :???: ;)

Namens mijn buikje wil ik de heren Burp en Sleur bedanken voor de houtgestookte en verwarmde versnapering :yes:

Was erg koud voor de rest maar wel weer even supergezellig :thumbsup:
Had ik ff nodig thanks guys!!

Zo, ik gelukkig ook weer warm bij de kachel. Het was bere-gezellig mensen! Sleur bedankt voor de warmte ( en de warmte van de BBQ ;) )

*Simmen gaat :hammer:

Namens mijn buikje wil ik de heren Burp en Sleur bedanken voor de houtgestookte en verwarmde versnapering :yes:

Was erg koud voor de rest maar wel weer even supergezellig :thumbsup:
Had ik ff nodig thanks guys!!
Check, was zekers gezellig. Soepie van de club ging er wel in. Mooi heli-geweld van Sam en Anko gezien. :thumbsup: :worship: Zelf weinig gevlogen (één accuutje, but who cares) maar wel weer op z'n HoogTij's een BBQ geregeld. Was drukker dan verwacht dus wat schaarste aan koe. :oops:

Effe tukkie doen en straks lekker gieten. :celebrate:

Tukkie doen :) Dat is voor oude mannen Sleur:)

Vergeet je radargun niet vanavond Sleur, stel je voor dat ze te hard lopen in de gang op de club :)

Zo, ik gelukkig ook weer warm bij de kachel. Het was bere-gezellig mensen! Sleur bedankt voor de warmte ( en de warmte van de BBQ ;) )

*Simmen gaat :hammer:

movie one is in da upload !

mooi heli geweld te aanschouwen :cool:

over een uurtje te zien .

movie 2 word aan gewerkt .

misschien kan iemand de filmpjes op de club laten zien op de pc aldaar , kunnen hullie gezamenlijk kijken :wink:

Zeker gezellig vandaag. Was een topper. Het heli vliegen
was geweldig. Weer een hoop dingen kunnen leren vandaag. Ben wel gaar moet ik zeggen. Net alles opgeruimt. Nu de CD spelers inladen en richting club.
Gaan we nog een keer knallen.

Zo, lekker lope legge vliegen vandaag. nu ff op de bank lope ligge tv kijken. en dan pintje op de club halen. gaarheid heerst.

zo ook weer bij de levende
moest gewoon ondooien maar goed straks lekker naar de club
was weer erg gezellie en sleur bedankt voor t lekker worstje
heeft er nog iemand een 80 amp roggelaar? mn funjet wil niet funjetten das geen fun

Alle credits voor de worsten en hamgurgers zijn voor Burp. :worship: Ik heb alleen voor de verwarming en de prut als toevoeging gezorgd. :yes:

*zich op gaat maken en richting club vertrekt*

Ik krijg zometeen visite.Silly wil graag dat ik thuis blijf, mmm ;-)

hmmm, maris wil dat ik morgen thuis blijf , oftewel gezinsdag hou :eek:

kijken of ik me daar nog uit kan lullen .

hier movie 1 , hier nog geen heli te zien , die komt in movie 2

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back