Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag even lekker gevlogen. Andre en Jasper waren er ook. Weertje was prima. Nu wel oppassen met accu's omdat mijn lader bij Rob ligt. Voor je het weet ben je een week aan het laden. Hopenlijk snel weer terug.

Vanavond de vleugel van de Pipercup even herstellen, was ik vorige week niet aan toe gekomen.

Siggy, ziet er goed uit, gewoon folie?

Vanmiddag even lekker gevlogen. Andre en Jasper waren er ook. Weertje was prima. Nu wel oppassen met accu's omdat mijn lader bij Rob ligt. Voor je het weet ben je een week aan het laden. Hopenlijk snel weer terug.

Vanavond de vleugel van de Pipercup even herstellen, was ik vorige week niet aan toe gekomen.

Siggy, ziet er goed uit, gewoon folie?

3m Autobelettering folie, plakken en even met de fohn erover, superstrak ;-)

Dat is ook weer zo maar laat het dan wel via de goede kant gaan
veelkots.gif
:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Vandaag lekker thuis gebleven. Vrouwlief wilde even weg. Vanmiddag al even gevlogen en net is de motor van de ex-marder opgehaald.

Vandaag lekker thuis gebleven. Vrouwlief wilde even weg. Vanmiddag al even gevlogen en net is de motor van de ex-marder opgehaald.
En gezwaaid bij het passeren van kantoor. ;)

Vanavond ook lekker drie batterijtjes Sleurphira en twee batterijtjes Diksk gevliegerd. En Frank en Patrick een beetje bijgestaan met oefenen figuurtjes voor het brevet vliegen. ;)

toet toeoeoet ;)

even zwaaien, je leunde lekker achterover, was je in slaap gevallen van al het klikken en wachten op de zandlopertjes? :mrgreen:

Aan de mede eigenaren van de ultramat duo plus 50 een vraag van een persoon die intresse heeft in mijn te koop staande lader ...

Hoeveel C kan de Ultramat Duo Plus 50 lader 6s 5000mah lipo's laden als hij er 2 tegelijk wil laden??

Aan de mede eigenaren van de ultramat duo plus 50 een vraag van een persoon die intresse heeft in mijn te koop staande lader ...

Hoeveel C kan de Ultramat Duo Plus 50 lader 6s 5000mah lipo's laden als hij er 2 tegelijk wil laden??

Met 6s gaat hij het zwaar krijgen.
FF uit mijn hoofd kan de duomat 250 watt max laden.
De 6 cellen 5000 packs trekken op 1c al rond de 120 watt.
Dus 2 packs op 1c laden is de max ;-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back