Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog voor ik mijn 10s pakket net vol had gaf de lader een undervoltage aan. Deze loodaccu is dus ook rot:) Ik dacht al zoiets omdat ik hem gister op ging laden en hij stond op 8v.

goetverdoemekes !!

ligt mijn motor geheel uitelkaar voor groot onderhoud , gaat het regenen :mad:

*koffie drinken gaat en afwachten *

Wat dan Phil? Niet tevreden met de huidige stanser ;-)

Nee hoor, alles gaat als vanouds.... maar wij gunnen jou ook wat (en het bedrijf waar je gaat werken ;)) Voorheen hebben wij er namelijk veel laten doen qua drukwerk :yes: Maar dingen lopen soms anders, mooi excuus om weer eens terug te komen.

Ben bezig met een leuk project... het maken van een bordspel voor een klant. Ik probeer nu pionnen en dobbelstenen ergens vandaan te trekken. Totaal worden het 10.000 bordspellen dus kun je nagaan hoeveel dobbelstenen en pionnen dat zijn 8O :p

Zinvolle post, lekker plaatje, leuke clip...

4a040943-9a7f-40a2-8f44-fae73c6a942a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bezig met een leuk project... het maken van een bordspel voor een klant. Ik probeer nu pionnen en dobbelstenen ergens vandaan te trekken. Totaal worden het 10.000 bordspellen dus kun je nagaan hoeveel dobbelstenen en pionnen dat zijn 8O :p

Ah,ok ;-) Ik weet dat er Bladel een spellenfabrikant zit welke dat soort spullen verkoopt.

Ben er ooit eens geweest maar weet niet meer hoe hij heet.

Die 1000W Hyperion is wel wat. Maar dan wel gelijk een 24V/102Ah vrachtwagenaccu erbij voor op het veld (veel kleiner zijn ze er niet). Lader voor de vrachtwagenaccu thuis, omvormer van 12V naar 24V in de auto om de vrachtwagenaccu bij te laden. 8)Anders 2x50Ah 12V in serie, hoewel dat afgeraden wordt en het gebruik van 4x 6V in serie beter schijnt te zijn. :?
Uh, wil me er niet tegenaan lope legge bemoeien maar vrachtwaggels maken gebruik van twee accu's in serie.24 volt accu's voor normaal gebruik bestaan niet,dus twee maal 12v/180Amp en je bent de man.

Uh, wil me er niet tegenaan lope legge bemoeien maar vrachtwaggels maken gebruik van twee accu's in serie.24 volt accu's voor normaal gebruik bestaan niet,dus twee maal 12v/180Amp en je bent de man.
Stiekem toch, ik heb vanmiddag op kantoor een aantal links van toko's die gewoon 24V accu's verkopen opgezocht. Zowel normale loodzuur en calcium accu's als GMA traktieaccu's. :yes: Het gebruik als 24V en dan parallel zoals gebruikt wordt in boten wordt afgeraden. Sterker nog, er wordt geadviseerd 6V accu's te gebruiken. Reden is makkelijker verkrijgbaar en bij uitval eenvoudiger als deel te vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back