Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk heb je Junk, relax is tha word broh..
Denk dat ik maar eens een maandje wat anders ga doen in het weekend.
Of ik stop er helemaal mee en ga wat anders doen.
Of ik ga veiligheids cursussen geven bij modelclubs.
Anders wat vaker weekendje weg.
Lekker fietsen is ook leuk.
Weer eens naar de schaatsbaan.

Of
of
of
of
of

:rolling: ziet een 2e lid van de damclub :cool:

Zaterdag 22 graden mannen, lekker fladderen auf das field :yes:

Joepiehhh.

Zojuist de arbeidsovereenkomst getekend en de grootste werkgever van Nederland op de hoogte gesteld.
Ik ben er klaar voor :-)
Nou, maar weer gefeli dan. Staat er al een advertentie op de clubsite voor een nieuwe veldbeheerder? :mrgreen:

De auto accu zit bij veel auto's dicht bij de motor.
Voor zover ik gezien heb gebruikt er niemand bananen stekkers met isolatie huls.
Zoals dus bewezen is KUN je ook een vonkje maken met een meer 'S' lipo cell.
Motor, accu, olie, benzine,isolatie,plastic ?
Ik weet niet hoe lek jouw brandstofleidingen en pakkingen zijn maar bij mij lekt er geen olie en brandstof. :? Alles blijft in de ruimtes en leidingen waar het hoort en de leidingen zijn voor een groot deel weggewerkt achter brandvertragende isolatie.

HET IS WEL GEBEURT ! 3 fouten binnen onze eigen club van de 25 active lipo leden ?
In ieder geval twee gevallen onvoorzichtigheid en nalatigheid, de derde is discutabel. In huishoudens gebeuren vele ongelukken met elektriciteit, installateurs lijken daar minder last van te hebben. Kwestie van beseffen waar je mee bezig bent, op elk moment. Nalatigheid en "beroepsblindheid" zal onherroepelijk resulteren in problemen. Niet alleen met LiPo's, met alles (ja, ook met brandstof: mouwen die opgevreten worden, vingers met inkepingen, blazen met vocht etc.).

Het valt wel mee inderdaad.......

Andre zijn auto? Arjan zijn huis ? Pieter zijn hand?

Kun je het inderdaad gaan afzetten tegen het aantal ladingen wat we doen,
Dan valt het inderdaad reuze mee.
Al eens voor het "huis" van Arjan gestaan? Ik wel.

Mij is altijd verteld dat als er een ongeluk op het veld gebeurt, we het veld en toestemming kwijt zijn en er niet meer mogen vliegen.
Dus moeten we elke onveilige situatie te lijf gaan , zoals tot nu toe ook met andere incidenten gedaan is. ( hoop niet 4stroke Junk meeleest)

Ik denk dat je mijn punt mist.

Standaard tekst van Burp? :hammer:

Pffff, met Burp ga ik niet meer in discussie... ik laat mijn zaterdagavond niet meer door hem vergallen of welke dag dan ook :mrgreen:

Verder is Burp natuurlijk een goeie gozert :yes: begrijp me niet verkeerd

Joepiehhh.

Zojuist de arbeidsovereenkomst getekend en de grootste werkgever van Nederland op de hoogte gesteld.
Ik ben er klaar voor :-)

Morgen even werken en dan alweer weekend :-)
Hoezo is werken vermoeiend ? :-)

Gefeliciteerd Siggy, het gaat je bevallen daar :yes: Oude werkgever van Diana he ;)

Laatst bewerkt:
Ik vanmorgen relaxt in de file op de A9 richting A2 en Zaltbommel, rijdt daar zijn aggregaat met een rood busje ervoor. Ja hoor, Herr Krissiesch onderweg. :bye: :rolling:

Gelijk heb je Junk, relax is tha word broh..
Denk dat ik maar eens een maandje wat anders ga doen in het weekend.
Of ik stop er helemaal mee en ga wat anders doen.
Of ik ga veiligheids cursussen geven bij modelclubs.
Anders wat vaker weekendje weg.
Lekker fietsen is ook leuk.
Weer eens naar de schaatsbaan.

Of
of
of
of
of

kortom , het hele weekend op het veld :rolling:

:rolling: ziet een 2e lid van de damclub :cool:

heb ik ook geen tijd voor ;)

Nou, maar weer gefeli dan. Staat er al een advertentie op de clubsite voor een nieuwe veldbeheerder? :mrgreen:

Ik weet niet hoe lek jouw brandstofleidingen en pakkingen zijn maar bij mij lekt er geen olie en brandstof. :? Alles blijft in de ruimtes en leidingen waar het hoort en de leidingen zijn voor een groot deel weggewerkt achter brandvertragende isolatie.
.

bij mijn ovlof zit de accu achterin , volvo he , veiligheid voor alles , en ze hebben er over na gedacht ,dat er ook lipo's geladen moeten worden ;)

Ik vlieg wel vaker hoor :yes: Ik ben zelfs vierde geworden op het NK-Piepvliegen :D

pffft , dat telt niet als vliegen , dat heet "binnen spelen" , of te wel , ouwe lullen sport :p

ik doel op buiten vliegen , volgens mij heb jij helegaar geen vliegtuig , kan het me niet herinneren .

Ik heb nog wel een blauwe Calmato voor je ;-)

@Junkie

Wat loop je weer heerlijk te schoppen kerel, gaat het ff niet :-)

boer met kiespijn , vandaag toch gaan werken terwijl ik door mijn rug was gegaan , als ik voor een baasje had gewerkt ,had ik mij afgemeld .
gelukkig ging door het werken mijn rug beter :D , maar ben wel bekaf .

en ja , vliegen hekelt mij , word er gek van , maar dat komt wel weer , wat ik al zei , ff vlieglust opbouwen ;)

boer met kiespijn , vandaag toch gaan werken terwijl ik door mijn rug was gegaan , als ik voor een baasje had gewerkt ,had ik mij afgemeld .
gelukkig ging door het werken mijn rug beter :D , maar ben wel bekaf .

en ja , vliegen hekelt mij , word er gek van , maar dat komt wel weer , wat ik al zei , ff vlieglust opbouwen ;)

En in de tussentijd lekker wat anders gaan doen.
Best kans dat het vlieggevoel helemaal niet meer terug komt, weer een last minder en tijd over voor het gezin ;-)

En in de tussentijd lekker wat anders gaan doen.
Best kans dat het vlieggevoel helemaal niet meer terug komt, weer een last minder en tijd over voor het gezin ;-)

vlieg gevoel zal gerust terug komen , gewoon wat minder vliegen , is het ook weer leuk als je wel gaat ;)

dit weekend heb ik het druk met andere zaken , langs klanten , aan mijn motort werken , met het gezin weg , enz ..

ps ; wauw , maris is vlammetjes aan het bakken !! :p , haal ik het bier wel :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back