wil je die imagine zo ruilen of moet er nog doekoe een kant op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Historie van het motortje weet ik ook niet,ik heb hem ook maar van iemand overgenomen die er niks mee kon(technisch dan)
ik heb begrepen dat het een wedstrijd motor is maar dat zou ik even bij kenners navragen.
wil je die imagine zo ruilen of moet er nog doekoe een kant op?
de vorige eigenaar weet ik heeft niks gepield want die kreeg hem niet aan de gang, en ik wel.
wat moet er bij dan voor die vlieger?
Hmmmmm, ik zit hier sinds 22:00 met dochterlief die wel een kameleon lijkt. Allemaal vlekken gelijkend muggenbeten/brandnetels die na een half uur tot drie kwartier als jeukende rode vlek weer weg gaan. Lijkt verdacht veel op een allergische reactie. Enige dat dat arme kind vanmiddag voor "vreemds" op heeft is zogenaamde "biologische/ecologisch verantwoorde" appelsap van de natuurwinkel. Volgens de verpakking zonder toevoegingen. :? Ze eet dagelijks vers fruit maar dit slaat alles.
Iemand enig idee hoe lang zo'n allergische reactie aanhoudt? En dan vooral de uitingen, niet de plekken op zich (die verdwijnen dus weer binnen een uur maar komen ergens anders weer terug).
goeie morgen weer maandagbah !
dikke 13cc saito
maar wat is ys voor een merk ? is dat kwaliteit ? , wat heeft hij gelopen ?