Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zometeen naar de jazeker de hypotheker.
Morgen ook maar ff bij de bank binnenstappen kijken wat ze me te bieden hebben ....

:(heee vinni het helle relaas gelezen en gezien op de foto`s k.. man jammer was een mooie kist en nu licht hij in een kist echt jammer voor je.
maar ik heb toch een vraag waarmee lijm je een servo in een vleugel met 5 min epoxie of gewoon met depron lijm e vleugel is van depron
stekte met het verlies

:(heee vinni het helle relaas gelezen en gezien op de foto`s k.. man jammer was een mooie kist en nu licht hij in een kist echt jammer voor je.
maar ik heb toch een vraag waarmee lijm je een servo in een vleugel met 5 min epoxie of gewoon met depron lijm e vleugel is van depron
stekte met het verlies

Hoi Joop
Ik lijm ze met seconde lijm op depron
5min epoxy kan ook maar dan krijg je ze nooit meer los
In ieder Geval kan beide
Maar m'n voorkeur gaat naar seconde lijm
Tja de edge is erg zonden maar t hoor t er bij
Zal ook wel niet de laatste zijn

Ohja.. over schilderen gesproken.. Ik zou je nog steeds eens een mail sturen..

Of zit je vol met werk dit jaar? ;)

best wel vol /druk / overbelast bedrijfje heb ik ja ;) , ben ook maar alleen , met hier en daar wat ingehuurde zzpérs .

je woont ook niet echt om de hoek , dus ff tussendoor is ook lastig .

ZOoooOOOOOOOOOooOooOo !! vandaag was het pleuris weer met regen , dus kon heels niet veel doen :mad: , wel lekker voor de rug :yes:

meteen maar gebruik gemaakt v/d vrijheid ,en lekker een proefrondje gereden in een transporter met dubbele cabine , ik moet zeggen ,heels niet onaardig , reed best lekker , met zo'n lekker lopend dieseltje erin :yes:

dit was een 1.9 4cil , dus best sloom , v/h weekend testronde rijden in een 2.5 tdi 5 cilinder , want in de vakantie wil ik wel wat pit hebben :yes:

heb mijn zinnen er best opgezet , nu alleen nog ff het juiste exemplaar vinden die aan mijn wensen voldoet , kwa kleur en opties , ik blijf natuurlijk een verwend kreng ;)

@Junkie,

Ik zou voor degene gaan met iets meer power, anders gaat het tegenstaan.

Ben benieuwd naar wat en welke het wordt...

Succes met de zoektocht.

Junkie

Pas ook meteen even je vliegtuigen erin natuurlijk !!! :-)

@Junkie,

Ik zou voor degene gaan met iets meer power, anders gaat het tegenstaan.

Ben benieuwd naar wat en welke het wordt...

Succes met de zoektocht.

jaja , junkie loves power , dus moet wel een dik 5cil blok inliggen , ik ga misschien voor de verlengde uitvoering , dus kan ook bigscale vliegers meenemen :yes:

heb een mooitje op het oog , zo iets , en lekker in de buurt Marktplaats.nl > Volkswagen Transporter Bestel 2.5 TDI 1.0 65KW DC 2003 - Auto's - Volkswagen

best wel vol /druk / overbelast bedrijfje heb ik ja ;) , ben ook maar alleen , met hier en daar wat ingehuurde zzpérs .
Mijn broertje was ook ZZPer in de metaal (constructiewerk en RVS) maar hij kreeg zoveel werk dat hij met steeds meer ZZPers moest gaan samenwerken om alles aan te kunnen. Nu doet hij het regelwerk voor de kleine (beginnende) ZZPers en houdt toezicht. Levert per saldo meer op en minder gestress. Voor de "hobby" doet hij bij een aantal jachtwerven RVS railingen maken op extreem luxe jachten (met heel aardige marges). 8)

Uitlaat stoppers voor 2- en of 4 takt, welke zijn goed en waar te bestellen?
Geen doeken meer om de motoren en toch luchtdicht ivm oxidatie...

Bijna toe aan de 100 m horde...

Mijn broertje was ook ZZPer in de metaal (constructiewerk en RVS) maar hij kreeg zoveel werk dat hij met steeds meer ZZPers moest gaan samenwerken om alles aan te kunnen. Nu doet hij het regelwerk voor de kleine (beginnende) ZZPers en houdt toezicht. Levert per saldo meer op en minder gestress. Voor de "hobby" doet hij bij een aantal jachtwerven RVS railingen maken op extreem luxe jachten (met heel aardige marges). 8)

zoiets zal het in de toekomst wellicht/hopelijk wel worden , het werk word straks immers te zwaar voor old junkie ;)

*gaat in bad om de rug te verwennen :yes: *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back