Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
voor de duidelijkheid , junkie gaat dus voor deze Opel Vivaro 2.0 Cdti L1H1 Crew Cab DC Airco ,
dat is dan ook de enige +Ziet er goed uit![]()
dat is dan ook de enige +
AAAAAaaaaaiiiiiii !!!!!! , gelukkig heb ik nog niet getekend ! Opel Vivaro - Reviews, prijzen en specificaties van alle modellen van Opel| Pagina 2
ik durf hem na enig leeswerk niet meer te kopen :nooo: ben helemaal verliefd op de vivaro waar ik in gereden heb , maar als ik een 10 tal testen lees ben ik gauw genezen . heb geen zin om elke maand naar de dealer te moeten .
velen verwijzen ook door naar transporter
gewoon maar doorzoeken naar een echte goede bus
wel balen trouwens !!
wat vind jij burp ?
Nee :nooo:
Ik zal de site straks even neerplempen als hij online is.
Haha, jij leest mijn tweets zeker Phill (Of Sleur natuurlijk)
Ziet er goed uit
Ik mag dit jaar nog prive rijden met de bus , dus volgend jaar weer met de eigen auto naar het werk (tegen kilometer vergoeding) eerst wou ik ook weer een bus terug maar na enig kijken en denken ga ik denk ik toch voor zoiets als dit Marktplaats.nl > Mercedes-Benz E-Klasse E 320 CDI Combi Avantgarde Aut., Nav - Auto's - Mercedes-Benz
kost mij nl. ongeveer hetzelfde per maand en is toch "iets" comfortabeler![]()
Ik heb zelf alleen de ervaring met een renault (wat het origineel is) en heb daar tot nu toe geen rare dingen mee gehad , ook zal het niet zo zijn dat als het echt dure bussen in onderhoud zijn dat een lease maatschapij ze in het pakket heeft (bam heeft er paar honderd rijden) mensen zijn natuurlijk gauw geneigd om de slechte dingen op te schrijven .
Ik heb ook een keer een vw bus mee gehad en vond het een overgewaardeerd ding , zonder allerlei extra's zoals een comfort pakket rijdt en zit het voor geen krant in vergelijking met de renault .
Uiteraard ook op twitter te volgen
Je moet een beetje bij de tijd blijven he![]()
Haha, jij leest mijn tweets zeker Phill (Of Sleur natuurlijk)
Maar het klopt, een dienst voor mensen met een bootje die zelf (te)weinig aandacht besteden aan hun boot.
Lekker op vrijdag beginnen en ik zie wel hoe het gaat lopen.
Ik zou zeggen, lees de site eens en kijk of je nog fouten tegen komt (zowel grammaticaal als tekstueel)
www.hoosmatroos.nl
Tips zijn ook welkom natuurlijk![]()
eerst maar ff opstarten die handel![]()
Ziet er goed uit
Ik mag dit jaar nog prive rijden met de bus , dus volgend jaar weer met de eigen auto naar het werk (tegen kilometer vergoeding) eerst wou ik ook weer een bus terug maar na enig kijken en denken ga ik denk ik toch voor zoiets als dit Marktplaats.nl > Mercedes-Benz E-Klasse E 320 CDI Combi Avantgarde Aut., Nav - Auto's - Mercedes-Benz
kost mij nl. ongeveer hetzelfde per maand en is toch "iets" comfortabeler![]()
Even toegevoegd op twitter
Origineel plan Burp, dat dan weer welEerste in de zaanstreek?
goed bezig burp !
ziet er goed uit , en leuk dat je het gewoon gaat proberen !
felici met je bedrijf , en ik wens je een gezond bedrijf toe
eerst maar ff opstarten die handel![]()
Het bestaan van de website in aanbouw en de Twitteraccount wist ik al, ik was je eerste of tweede volger.Uiteraard ook op twitter te volgen
Je moet een beetje bij de tijd blijven he![]()
Ja, en met een aggregaat en goede lader kun je ook zo de auto weer bijladen.Is een aggregraat toch prettiger ....
Tsja, nieuw (nou ja, net geïnstalleerd) programma op die knut iPhone gezet en daarme het filmpje gemaakt. Bij deze is Apple iMovie er dus weer af.Sleur, zet de foto ff op delen.... hij is nu privé :teacher:
*iPhone 4 aan vrouw geeft en eind van de maand een Samsung Galaxy S II halen gaat*