Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat je het dit jaar anders ging doen? Niet dus. :nooo: Bakken met geld verdienen en geen tijd om het uit te geven. :? Woensdag en donderdag zeker vrij? Dan gaat het toch regenen. :hammer:

Gaat niet om het geld maar voor collega, anders had ik wel 5 dgn per week gewerkt.
Ma,di vrij daarna 3 dgn werken en dan lekker weekend vieren.
Werkweek van 3 dgn gemiddeld is geen straf... maar dan moet ik niet teveel extra gaan werken :nooo:

Tja, kan iemand het winnen van mij, zit nu nog op mijn werk tot een uurtje of 23:30 en dan morgen om 04:45 weer fris en fruitig op naar Schiphol....
Nick wil je extra werken voor een collega...jahoor....is het $#%@ prachtig weer... :D

Dacht dat je het dit jaar anders ging doen? Niet dus. :nooo: Bakken met geld verdienen en geen tijd om het uit te geven. :? Woensdag en donderdag zeker vrij? Dan gaat het toch regenen. :hammer:

Ik denk dat Nick aan het sparen is om zijn Edge te laten vliegen... schijnt veel geld te kosten namelijk :schrik: 8O

Vliegen is zohhh saai.Lekker schuren in het zonnetje is veeeeeell leuker :-)

ja , laten we morgen lekker met z'n alle gaan schuren in het zonnetje :p

morgen lekker ausslaffen , en daarna een besluit nemen wat te gaan doen :confused:

wil best 1 rondje vliegen , maar ik heb floor , en als ik zeg vliegen , trekt ze een boos gezicht, ze begint op haar moeder te lijken ;)

dat moet jij zeggen nachtbraker;) Ik wil wel zo gaan slapen anders wordt het helemaal laat dat ik op het veld ben morgen.

Zometeen weer verder met mijn nieuwe hobby.
SCHUREN !!!! En de kasten aan de wand monteren :-)
Kan volgend weekend de electronica erin en dan ben ik klaar voor de zomer ;-)

Wellicht in de middag of avond nog even vliegen, anders volgende week maar weer eens :-P

Ook goedemorgen,

Vandaag ook geen vliegen voor mij. Gaat vandaag varen
in Amsterdam.

Nu eerst even vissen met Bryan.

Iedereen veel plezier vandaag.

Dit moet jullie wel bekend voorkomen denk ik zo :

filmpje van de FPV meeting Afdeling NoordHolland.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back